7 Temmuz 2010 Çarşamba

TRANSFER DEDİKODULARI-2.
















Menajerimizin açıklanmasından sonra transfer borsasında adımız geçmeye başladı nihayet.. Bazı oyuncular Rafa döneminden beri istenilen oyuncular bu demek oluyor ki Scout ekibiyle koordineli çalışma yapılıyor. Bu tabi ki sevindirici bir haber..

GİDENLER:

  • Torres: Söylenene göre Amborovich G.Afrika’ya gitmiş Torres’le görüşmek için. Dillenen fiyat en azından 50 M £ fakat Hodgson ve Chelsea’li başkanımıza göre kesinlikle kalacak çünkü kulüp kimseyi satmayacak. Bunun yanında şerefsiz Benayoun devreye girmiş Torres’i kandırmak için. Liverpool’da ki oda arkadaşı Benayoun Torres’in Chelsea’de olmasını çok istiyormuş.
  • Nemeth: Seneyi AEK’da geçiren genç oyuncumuza Brescia talip olmuş. Nemeth geçen yıl 18 maçtq 3 gol ve birkaç asist yapmıştı. AEK’da aslında istiyordu kalmasını ama.. Kesin bişey varsa oda Nemeth Liverpool’da kalmayacaktır.
  • N’Gog: Bazı Liverpoolseverlere müjde gibi olacak bu haber, West Brom. N’Gog’u sezon boyunca kiralamak istiyormuş.
  • Insua: Fiorentina oyuncumuzu hemde 3,7M £ alacakmış. Bu mümkün değil Oyuncu home-grown statüsünde ve daha önce bahsettiğim gibi bu statüde yalnızca 7 oyuncumuz var.

GELENLER:

  • Bryan Ruiz: Twente’nin şampiyon olmasında büyük payı olan bu oyuncu, son zamanların moda tabiriyle “uzak forvet” ve sol tarafta oynayabiliyor. Hodgson bu transfer için 10M £ un yeterli olabileceğini ama 13M a kadar gerekirse çıkabileceğini söylüyormuş :D
  • Rene Krhin: Inter’in genç yeteneği Rafa tarafından da isteniyordu. Oyuncunun ManU ve Chelsea tarafından da isteniyormuş. Fakat Moratti ile kanki olqn Hodgson bu işi bitirebilirmiş.
  • Cole: Söylenenler hoş değil kıymetli Liverpoolseverler, Oyuncu Londra’da kalmak istiyormuş. Bizim en yüksek teklifi vereceğimizin bu durumda bir anlamı olmayacak sanıyorum.

5 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

ruizmi :| yapmayın ya hollanda liginden ingiltere de oynamak için yıldız çıkmaz anca türkiyeyi havaya kaldırırlar.persie,vaart,sneijder,kuyt ve robben i katmıyorum.yok wijnaldum muş afellay mış babel miş ruiz miş yok suarazmiş çıkmaz kardeşim.hollanda ligindeki hiç bir performansa aldanmamak lazzım suarez hollanda liginde 30 golü geçmese milli takımda bile yedek oturabilrdi.yanlış anlaşılmasın iyi oyuncu ama çok abartrmamak gerek bir diğer örnek eski dost kezman..o değilmiydi oynadıgı maçtan fazla gol atan noldu hani nerede kale arkasında ketçaplı sosis satar artık.adam dalga konusu oldu.hollanda ligi kalitesi düşük ajax 106 gol atıyor ama şampiyon olamıyor.(bu arada 20 gol yediler) anca bu tip oyuncular gider everton a west ham a falan orda oynarlar.bu herife 15m serbest kalma maddesi var bu para verilecekse dicek bişi bulamıyorum young bile 12m..git buna o parayı vereceğine celticten mcgready i al.torresle arkalı önlü oynasın.git rangerstan kris boydu al.hatta carlton cole.ama bu parayı bu adama vermeyin ya yazık! bi tezat var peki hollanda milli takımı niye başarılı yukarıda onlardan ayırdıgım oyuncular sayesinde.elia için birşey diyemiyorum ortada kaldım.

Shareef dedi ki...

Ruiz iş yapar bence gol atmanın dışında da meziyetleri var. wijnaaldum2un bence yıldız potansiyeli var. Young 12M sa 5 takım alır onu :D en azından.. McGready bi ara istendi ama bence de iyi olur. Boyd bildiğim kadarıyla Middlesbruogh'ya transfer oldu. Cole'dan hiç bahsetme :D

Man Of The Match dedi ki...

-Ben tatmin olmadım açıkçası.Hem açık hem forvet oynayabiliyor ya son zamanlarda ilgilendiğimiz mcgready ve cole u yazayım ded
m ki bi ara bjk alıyodu cole u noldu o iş :D
-Bak dedi dersin gelirse geleceğini sanmıyorum ama bi halta yaramaz
-Yeni sezonda El Zarar dan 10 gol bekliyorum Torres ile çiddi forva yarışına girecekler.Rafa öyle demişti bi oyuncuyla el zararı kıyaslamıştı kuyt tı galiba.şu salağı da verelim gitsin dimi yok yere para almasın.

Man Of The Match dedi ki...

Bu arada bu haberi ben vermek istemezdim ama kjaer wolfsburg a gitti.ah şu adamı agger le bi göremedik yan yana ne diyim.blogun martin o neill la birlikte en çok tuttugu isimlerdendi.yazık oldu.

Shareef dedi ki...

dışarıdaydım şimdi gördüm büyük kulüplere bu transfer çok pahalıya patlayacak.. 2-3 sene içinde her şey düzgün giderse bu adamın fiyatı 25-30 M € dur. dedi dersiniz.