11 Temmuz 2010 Pazar

TRANSFER AÇIKLAMALARI





















Benim için daha önemli olan açıklamadan başlarsam eğer,

Hodgson bir İtalyan radyo kanalına röportaj yapmış Insua ile ilgili, onu son 3 gündür antrenmanlarda izliyorum, hem oyuncu hem de insan olarak beğendim, ama ne yapacağını bilmiyorum çünkü ben bu görevi almadan evvel görüşmelere başlamış Fiorentina’yla. Şu an kalması yada gitmesi ile ilgili bir şey diyemem ama bunu kulüple konuşucam demiş. Eğer Hodgson satmak istemiyorsa bence kalacaktır. Dolayısıyla bunu sevindirici haberler kısmına yazalım derim ben.

2. haber Benayoun ile ilgili, ayrılma sebebi olarak Rafa’yı göstermiş. Bir önceki sezon 2. olduktan sonra istemiyorsan beni ayrılabilirim dedim ama, hayır kal dedi. Sonra bu yıl son maç olan Hull maçından önce beni çağırdı ve bu maç için seni düşünmüyorum, 3 yıl boyunca bize yaptığın hizmetler için teşekkür ederiz. Menajerine haber verebilirsin sana yeni bir takım bulması için dedi, demiş. Beni çok kırdı, iyi oynadığım bir maçtan sonra ki hafta yine yedek kalıyordum. Diğer futbolcular için bir şey söylemek istemiyorum ama Riera ve Alonso’ya neler oldu hepiniz biliyorsunuz. Biliyorum o şimdi yok neden kalmadın denebilir ama Chelsea gibi harika bir kulüp nasıl geri çevrilebilirdi, diye devam etmiş.

Ayrıca konuşmasının bir yerinde, taraftarda bana cephe aldı gibisinden bir şeyler demiş. Bununla ilgili 3 sorum olacak.

1. Gitmesinde Rafa etkili olabilir ama o ayrılınca kalmak isteyen biri kalamazmıydı.

2. Bu Chelsea ile ilgili sözlerinden sonra, Liverpool’u ne kadar çok sevdiği belli olmuyor mu ?

3. Onun sol tarafta oynadığı maçlarda Insua’nın üzerine binen yük her zaman daha fazla oluyordu, defansif görevlerini sürekli aksatan bu adamı Rafa’nın oynatmama sebebi taktiksel olamaz mı ? Bir asist yada bir gol atmak bir daha ki maçta oynamayı garantiler mi ?

Bence bu yorumlarından sonra karakterini belli etmiştir.

Diğer açıklama takımımızın Torres ve Gerrard ile birlikte 3 yıldızından biri olan El Zhar’dan gelmiş, ülkesinde bir gazeteye demiş ki , Liverpool’dan ayrılmak istiyorum, geçtiğimiz yıllarca yeterince forma şansı bulamadım (bak bak hakkı yendi heralde :D ) birkaç Avrupa kulübünden teklif var ve hiçbirine kapıları kapatmıyorum. Uğrular olsun diyelim bizde bu büyük yıldıza…

3 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

El Zarar veya başka bir değişyle El Zararte ya da ne derseniz diyin bu sümüklüyü göndermeyelim kalsın.O gitceğine masch gitsin sağlam oyuncu.Harika bioyuncu uzun boyunun avantajını çok iyi kullanıyor bence torres ten formayı kapar.:D ben bu adamı bi geçen ılki 2-0 yenildiğmiiz middles maçında izledim as çıktıydı topla birlikte taça çıktı 3 4 defa düz koşu anlamında öğrenecek çok şeyi var malın teki.gönderin gitsin şerefsizi kimi kesmeyi bekliyodu? kalsın kalsın 15 yıl sonra 40m e barca ya satarız dimi?.şunu da belirtmeden edemiyeceğim tr ye gelse bile iş yapmaz bu herif bu kadar mal bu herif.

fizyoterapist dedi ki...

Insua dan bu sezon çok ümitliyim geçen sezonu çok iyi değerlendirdi ve eminim bu hazırlık dönemini de iyi değerlendirip yeni sezona bomba gibi girecektir.bu takımı anlamak çok güç yaa Insua dışında sol backte oynayacak adam yok nasıl böyle bir tartışma yaparlar gider mi kalır mı? tamam Agger oynayabiliyor ama öyle bir stopperi solda oynatmak mantıksızdır.
-El zhar kendine bir kulüp bulsa bize de kendine de en büyük iyiliği yapar.bizde o kadar gereksiz oyuncu varki ben onun varlığını bile unutmuşum(ngog ve lucastan fırsat bulamadım)
-yossinin gördüğü göreceği liverpoldaki günleridir futbol hayatını kendi ülkesindeki küçük bir kulüpte sonlandırırken çoğu Liverpool taraftarı ismini bile unutacaktır(biraz abarttım farkındayım)

Shareef dedi ki...

motm: Güzel olmuş :D Zararte büyük oyuncu bir de bunun için tazminat ödedik.

Fizyoterapist: Sanıyorum Insua paniğe kapıldı Rafa gidince, gelen beni oynatmaz diye ve fiorentina ile böylr bir görüşme oldu. Ben Hodgson böyle deyince kalacağına eminim...