9 Temmuz 2010 Cuma

TORRES'DEN AÇIKLAMA




















Dünya kupası için G.Afrika'da bulunan Torres bir Pepsi etkinliğinde sorulan bir soruya şöyle cevap vermiş..

"Biliyorum taraftar benimle mutlu, bende Liverpool'da gerçekten gerçekten (dikkat iki kere :D) mutluyum. Ve birkaç rekorda kırdım (nasıl çevireceğimi bilemedim hani en çabuk 50 gol barajına ulaştı falan) ama henüz hiç kupa kazanamadık. Ama umut ediyorum gelecekte kazanacağız."

Kalacak mı demek bu, kalacak kalacak :D

El Nino geliyorrr (zaten kulüp ölürüzde bırakmayız diyor )

4 yorum:

fizyoterapist dedi ki...

gelişmeler iyi gidiyor bakalım inşallah herşey yolunda gider de yeni sezona güzel bir kadroyla gireriz.
yanılmıyorsam gerrard ve kuyt kesin kalıyor,torres yüzde 90 kalacak(dünya kupasındaki performansı bunda etkili oldu chelsea 40 m dan yukarı çıkmaz galiba.bu fiyata da vermeyiz),masch yüzde 70 kalacak..
-benayoun gitti,hayırlısıyla ngog lucas ve satoyu da yollasak hiç fena olmaz.
-peter crouchla ilgileniyormuşuz galiba gelirse nasıl olur bilmiyorum.
-bence bizim santrafor haricinde acilen bir orta saha oyuncusu almamız gerek

fizyoterapist dedi ki...

asley young ve joe cole yalan oldu galiba.Bryan Ruiz konusunda endişeliyim.açıkçası crouchu ruize tercih ederim.crouch hava toplarında çok etkili ayrıca torres gibi bir oyuncuya iyi toplar indirebilir.crouch için tek endişem daha önceden denediğimiz bir oyuncu olması.etkili kanat bindirmeleri yapabilen yaratıcı oyuncularımız var.johnson,insua,maxi,takımda kaldığı takdirde riera.

Siriusz dedi ki...

Büyük insan Stevie de kalcak sanırım masche nin yerine iyi bir adam(gitsin artık iyi adam tamam ama her sezon sonu ağlanmaz ki şehri sevmiyorum etmiyorum diye..)3 bölgeye 3 transfer bize yeter kumaş tutarsa şampiyon bile olabiliriz..Hodgson faktörüyle orta sıradada olabiliriz ama ben umutluyum bu haberden sonra=)

Shareef dedi ki...

herkes kalacak diyor ama yönetim, Masch hakkaten üzüyor bizi, giderse gitsin... Cole'u alabilsek gerçekten süper olacak 2 transfer gücünde o EPL de