17 Temmuz 2010 Cumartesi

HODGSON’IN AĞZINDAN BAL DAMLIYOR



















Hodgson bizim için önemli olan birkaç konuda açıklamalar yapmış, sevindik bu haberlere ve kıymetli Liverpoolseverleri de haberdar edelim dedik..

Hodgson Gerrard’ın kesinlikle satılmayacağını söylemiş, Purslow terbiyesizinin R.Madrid’e peşkeş çekme girişimleriniden sonra çok anlamlı değil ama olsun..

Hodgson Torres’i de aramış ve söylediğini göre çok sıcak bir konuşma olmuş. Hodgson Torres’e takımda kalmasını istediğini ve onu hiçbir fiyata satmayacağını bildirmiş. Bana kalırsa Torres’de gitmeye pek niyetli değildi zaten.

Hodgson, Masch’i de aramış cevap alamayınca mesaj bırakmış ve kontör yükleyip mesaj atmış :D fakat henüz dönmemiş masch.. Hodgson ona ulaşmaya çalışıyorum demiş ama sanıyorum o Milano’da Rafa’nın evinde misafirdir şimdi :) ..

Hodgson Sammy ile ilgili de açıklama yapmış onun burada kalmasını istiyorum demiş. Sammy’de kalmak istiyormuş zaten problem yok yani, Hodgson ayrıca rol dağılımı yapmadığını da söylemiş..

6 yorum:

flyingdupe dedi ki...

hiçbir teknik direktör gerrard,torres, masch gibi adamların satılmasını istemez zaten.problem klup yönetiminde, sonuçta iyi bir paraya satılmayacaklarının garantisi hodgson değil, klüp yönetimi olacaktır, ki şimdiye kadar öyle bir hava yok ortalıkda.
fekat benim gözlemleyebildiğim kadarıyla dünya kupasından sonra başta gerrard sonrada torres in piyasası oldukca düştü, çok fazla teklifde yok ortalıkda. belki benitez faktörü masch için biraz tehdit unsuru ama o kadar. bana bu sezon pek satılabileceklermiş gibi gelmiyor bu adamlar, belki sadece masch ın intere gidişi olabilir o kadar.

Shareef dedi ki...

Aslında haklısın, DK sonrası haberler azaldı.. Saçmalık ama bu adamlar EPL'de oynuyor ve her sene neler yapıyor. Gerçi çok para istemeseler belki R.Madrid'e gidecekti ama :D

Masch gitti sayalım bence, Rafa yaklaşık 30-35M £ civarında bir teklif yapacakmış ki bu hala Liverpool'u sevdiğini gösterir :D eğer istersek Muntari, Balotelli ve Mancini'den biri yada ikisi teklife eklenebilecekmiş.. Bence hemen gitsin Masch bu durumda..

Man Of The Match dedi ki...

3 ünü verseler süper olur :d Verirler mi dersin? kurtarmazsa ceylan ngog u alırlar.

Shareef dedi ki...

Harika olur gerçekten ama ben muntari ve mancini ye bile razıyım üstüne 20M tabi :D

flyingdupe dedi ki...

orada kıyas yapılabilecek ve takasda kullanılabilecek tek adam kalite olarak muntari gözüküyor, balotelli zaten hikaye gerçi, gelirse babel sendromu yaşatır.
bu arada asparagas olma ihtimali yüksek ama, goal sitesinde beni yalanlarcasına "chelsea den torrese 77m euro luk teklif" diye başlık var :)

Shareef dedi ki...

facebook ta grupta paylaştım söylenen chelsea doğrulamış bu yeni teklifi