5 Temmuz 2010 Pazartesi

TRANSFER DEDİKODULARI-1














Yeni menajerle yeni oyuncular gündemimize alındı. Bunların bazıları hakikaten iyi olabilecek, oyuncular.. Ayrıca Hodgson geçen yıl Fulham’da denediği daha bir İngiliz oyunu ile oynayacağımızı şu şekilde açıklamış, “Daha çok İngiliz yetenek kazandıracağız takıma” bunun sebeplerinden biri home-grown oyuncu kuralı tabi… Şimdi bir bakalım kimleri gönderip kimleri alıyoruz..

Bu şerefsizlerle ilgili bir bilgi daha karakterlerini göstermek adına yararlı olur diye düşünüyorum, söylenene göre Benayoun’dan gelen para Hodgson’ın ve Rafa’nın tazminatı için kullanılacakmış. Şerefsizler ellerinizi bir cebinize atın biz mi dedik size böyle bir değişiklik yapın. Bunlar resmen kulübün içini boşaltıyor kıymetli Liverpoolseverler..

GİDENLER:

· Lucas: Oyuncu ile Palermo, Panathinaikos ve sıkı durun Inter ilgileniyormuş. Inter 8M £ diğer ikisi 4M £ teklif etmiş… Yılın transferi olur bizim için :D

· Masch: Barça 24M £ teklif etmeye hazırlanıyormuş. Bence alabilecekse Masch’i Inter alır adam zaten Rafa’yı seviyor.

· Riera: Mallorca, Juve ve birkaç İspanyol takımı istiyormuş. 6M £ civarına iş bitermiş. Hazırlık kampına kadar kesin olarak anlaşmış olacakmış, bakalım..

· Babel: sürekli adı gidecekler arasında geçiyor ama ben talip olan kimseyi görmedim daha :D

· Torres’in menejeri Torres muhtemelen İngiltere’de kalacak ama Liverpool’da kalacak diye bir şey söyleyemem demiş. (Menejeri yalanladı, aylardır İngiliz gazeteleriyle konuşmuyorum, çünkü tamamen yalan yazıyorlar demiş ve eklemiş. Torres'in kontratı 2013 e kadar Liverpool ile ve hiçbiryere gitmiyor. )

· Genç yeteneğimiz commanding-centerback Ayala önümüzde ki sezon için Villareal’e kiralanabilirmiş. (muhtemelen bu iş oldu çünkü bütün internet sadece bu takımı yazıyor)

GELENLER:

· Joe Cole: Spurs ve City çok hevesli bu oyuncuyla ilgili fakat Liverpool kesinlikle diğer iki takımın verdiği teklifin aynısını verecekmiş. Böylelikle oyuncu kendi istediği takıma gidecek.

· Steve Taylor: Blogdan arkadaşların sevdiği bu oyuncu :D Hodgson’ın almayı çok istediği oyunculardanmış.

· Brade Hangelaand: Hodgson’ın Fulham’dan oyuncusu, EPL’de tutulan stoperlerden. Arsenal alamazsa belki biz alırız.

· Ashley Young: Villa’lı Young Hodgson’ın “wishlist”indeymiş sanıyorum öyle de kalacaktır. :D

· Okaka: Roma’nın genç yeteneği (senelerdir olsun diye bekleniyor) Hodgson için daha önce oynadım (kiralık olarak) yine oynamak onur verir demiş. Uyanık bu kıymetli Liverpoolseverler :D


5 yorum:

oğuzhan dedi ki...

blog kurulduğundan beri bahsediyordum daha bir ingiliz, daha bir adalı oyun tarzı diye.Zorla da olsa ya da mecburen de olsa sonunda gerçekleşiyor sanırım.Ben çok ümitliyim Hodgson'dan.Liverpool'un asil ruhuna uygun bir takım inşa edecektir kendisi.Transferlere gelince de saydığın isimlerden mutlak ve mutlak Joe Cole'un takıma alınması lazım.Düşünsenize Benayoun'u Chelsea'ye parayla verip bedavaya Cole'u alıyoruz.Bundan daha kârlı bi alışveriş var mıdır?Bi de defansa Kjær'i alabilsek...

Man Of The Match dedi ki...

-Tylor a o kadar sevindimki aylar afedersiniz k.çımı yırtıyordum alınsın diye tam sitediğim tarz bi kadro yapıyor gözüm tutmaya başladı bu arada hodgson ı.
-Riera bence kalmalı bu yoklukta hiç yoktan iyidir.Lucas a 8M müthiş olur ama kimsenin alıcagını sanmıyorum yalandır.Masch için 25 çok az 30m versinler barca yahu o nasıl veremiyor anlamadım.Torres in gideceğini düşünmüyorum hodgson la konuşup geleceğime öyle karar veririm dedi hodgson ztn gitmesini istemiyor o da barca da yahut chelsea sıradan bir yıldız olmak mı ister liverpoolda efsanemi sırf bi lig şampyonlugu yaşamak için buradan ayrılacak bir oyuncu hiç değil.benim transfer politikam.Kjaer ve Taylor gelsin.(skrtel out).Bu ikili oynasın yedekte carra ve soto.Sağda Johson ve Degen solda Agger ve Insua.agger in uzaktan füzelerini solda oynarsa daha çok göreceğimizi düşünüyorum ileri çıkışlarda falan bence olur bu iş.orta ikili masch gidince ireland gelsin.ireland gerrard oynar yedkete aqua ve lucas.lucas giderse plessis oynar.sağda maxi yedeğine gutierrez.solda ashley young yedeğine riera forvet hattı agbonlahor ve torres yedekte kuyt ve jovanovic pacheco da kiralık gitsin.kjaer 12m-taylor 7m-irealdn 12m-gutierrez 12m-young 12m-agbonlahor-12m.hepsi 80m eder..masch 30m-benayoun-7m-skrtel 6m-babel10m-nemeth2m-el zarar 1m-3m cavelieri-1m plessis-5m ngog-15m yönetim vericekti tam yetiyor.belki 5m falan yetmez o kadarını da verirler diye düşünüyorum. yeni kadro...reina(xxx),johnson(degen),kjaer(carra),taylor(soto),agger(insua),gerrard(lucas),ireland)aqua),maxi(gutierrez),young(riera),agbonlahor(jovanovic),torres(kuyt)

fizyoterapist dedi ki...

-lucası hemen intere yollamalıyoz 8 m hiç de fena değil(hatta aramızda kalsın fazla bile ;)) :D rafa Ngog u da alsa ne var sanki :D
-bence masch kalacak inter vermez o kadar para.kalması da gerekiyor zaten çünkü o boşluğu dolduramayız ve de masch giderse torresi takımda tutmak da zorlaşır (takıma yıldızlar gerek diyordu ya)
-Ashley Young gelecekse riera yı gönderlim ama gelmicekse rierayı satarsak yazık olur.üstelik 6 çok az.lucas bile 8 ediyorsa :D
-torresin dünya kupasındaki form düşüklüğü en çok beni sevindirdi herhalde.uçuk fiyatlar sunacak olan chelsea ve barca tekrar düşünecektir hatta fiyatı aşağı çekmeye çalışacaktır.bunun sonucunda öyle umuyor ve insallah diyorum torres takımda kalacaktır.
-babel konusunda hala iyimserim (satılması konusunda değil,bu sezon iyi oynayacağını düşünüyorum)rafa gitti bu onun için bir milat olmalı..babelin hızını ve tekniğini hudgson un daha iyi değerlendireceğini düşünüyorum.
-joe cole arsenalle anlaşmadı mı?
-Ashley Young çok iyi olur ama bu transferin gerçekleşme ihtimali çok zayıf galiba :(
-bizim mutlaka benega veya irelandı almamız gerek veya o ayarda başka bir oyuncu.çünkü geçen sezon alonsonun yokluğunda ne hale geldiğimizi gördük.
-taylor gelirse iyi olur.bu arada dünya kupasında skertelin performansı iyiydi.
-Ngog ve sato da gönderilmeli

Shareef dedi ki...

hodgson geçende de shankly nasıl oynattıysa öyle oynayacağız dedi pas ve hareket :D bakalım ağzımıza bal mı çalıyo .. bugün de yazdıgazeteler cole'u alacak hodgson diye

Shareef dedi ki...

MOTM: Pacheco'yu malaga istiyormuş kiralık olarak. Ayala'da Villareal'e gider.. İngiliz oyuncu almak şart şu anda 21 yaşın üzerinde ingiltere de yetişmiş sadece 7 oyuncumuz var en az 8 olmalı.. Kadron çok güzel ama o kadar değişiklik yapmazlar sanıyorum kadroda..

Fizyoterapist: Cole henüz hiç bir takımla anlaşmadı, torres kalacaktır bencede, ama Masch gider, zaten Barça Yaya Toure'yi City'ye satmadı hırsızlık yaptı neredeyse o kadar para eder mi, bize yansıması ise Masch barça'ya olabilir..
Babel hızlı ve teknik ama zeka pekliği çekiyor bence