2 Temmuz 2010 Cuma

BİR ÖZÜR YAZISI (DIRK KUIJT)














Liverpool’a alındığında ne işi var demiştim burada, Hollanda liginden hangi golcü son zamanlarda çok gol attı ki, ilk sezonunda 48 maçta 14 gol atınca heh dedim bu kadar işte bütün forvetler elimizde patlıyordu Cisse’den tutunda Morientes’e kadar..

Üstelik bu adama 9M £ verilmişti şaka gibi, bir sezon sonra Torres geldi de golcü gördük. Bu sefer gider dedim, 3’e 5’e bakmadan vermeliydik bana göre… Yapmadı Rafa, üstelik Torres için o gördüğüm en iyi golcülerden, onunla oynamak benim için bir onur falan diyordu ki, bu çirkin futbolcu bir de yalaka dedim kendi kendime :). Sonra bir de baktım sağ kanatta oynamaya başlamış, Rafa’nın hatasıydı bana göre ama Rafa sevgimizden sineye çektik :)

Sonra 2 sezon önce bir baktım, gizli gizli onu izliyorum, tekniği yetersiz gerçi, biraz da sarsak top sürüyor oda doğru, çok koşuyor ama üstelik süreki soğuk kanlı kalabiliyor, pasları da çok doğru yerlere.. Kendime itiraf etmekte zorlandım tabi bunu, 10 yaşından 15-16 yaşına kadar yüksek teknikli ve bol gol atan bir forvet olarak ben, sevdiğim kendi stilimin dışında, bir oyuncuyu sevmeye başlamıştım :)

Berbat geçen, geçen sezonun özellikle ilk bölümünde hatta sezonun dörtte üçünde çok iyiydi. Torres olmadığında golcümüz oluyor bazı kritik maçlarda ortasaha da en isabetli pasları o veriyordu. Rafa’nın takımında 4 sezonda 200 maç oynamak zordur ama o neden bu kadar çok oynuyor biliyordum artık, O Liverpool’un en iyi değil en güvenilir oyuncusuydu..

En sonunda bugün Hollanda Brezilya’yı yenerken, yine resital sundu bize kendi stilinde, Inter ve Brezilya’nın en kuvvetli bölgesinin karşısına koyulmuştu.. Bütün yorumcular Brezilya sağdan bitirir Hollanda’yı derken, O neredeyse atak yaptırmadı, üstüne bir asist yaptı ve pozisyonlar üretti. Zaman zaman sağ tarafta bile gördüm onu..

Bu yazı Dirk Kuijt’e özür niyetine yazılmıştır tarafımdan ve siz kıymetli Liverpoolseverlerle paylaşılmıştır ki, artık Van Basten ile sevdiğim iki Hollandalıdan biri olduğu bilinsin.


2 yorum:

fizyoterapist dedi ki...

onu her zaman sevdim ve güvendim..çünkü asla gösterişi sevmeyen,takımı için çok yararlı bir oyuncu..alçak gönüllü yerine göre hırslı ve her zaman çok koşan çok çalışan bir oyuncu.tek endişem şudur ki yeter artık koşmaktan ölecek valla.liverpoolda çok yorgun bir sezon geçirdi.şimdi milli takımda da çok yoruluyor.ama insallah üstesinden gelecektir

Shareef dedi ki...

BABEL ARIZA YAPTIĞINDA KUYT A ŞU CÜMLELERLE SALDIRMIŞTI "BEN YALNIZ KALIYORUM KUYT İSE İSPANYOLLAR İLE İYİ ANLAŞIYOR. ONLARA YARANMAK ZORUNDA" GERİ ZEKALI FARKETMEMİŞ NE KADAR SAĞLAM KARAKTERLİ KUYT