26 Temmuz 2010 Pazartesi

LIVERPOOL’UN 2010/2011 KADROSU




















Kıymetli Liverpoolseverler dikkat ettiniz mi bimiyorum ama resmi site hergün bir gencimiz ile ilgili haber veriyor, şunu yaptı bu oldu diye. Tabi bu benim içime kurt düşürdü, düşündüm, bunu siz kıymetli Liverpoolseverler’le paylaşmaya karar verdim.

Bana kalırsa transfer 2 sol bek alıp kapanacak, tabi MOTM’ın yorumda belirttiği üzere Insua gitmemişse (İnşallah :D ) o zaman bir sol bek alıp kapatırız..

Takıma genişlik katacak oyuncularımız bana göre reserve takımımızın genç yetenekleri olacaktır. Hodgson’da bu savımı destekleyen açıklamalar yapıyor, Spearing’in ilk 11’i zorlamasını bekliyorum. Bu yıl o kadromuzun doğal bir elemanı olacak gibi..

Kadromuza bir göz atarsak eğer,

Kalecilerimiz, Reina, Cavellieri, Gulacsi, Hansen

Sağbek: Johnson, Degen, Darby (şu sıralar solda oynuyor gerçi :D ) Kelly

Solbek: Mavinga, Mendy

Stoper,: Carra, Skrtel, Agger, Soto, Ayala, Wilson

Sağ Kanat: Maxi, Kuyt, Amoo ( her hazırlık maçında oynadı sayılır)

Sol Kanat: Jovanovic, Cole, Babel,

Ortasaha: Gerrard, Masch, Lucas, Spearing, Aqua, Shelvey

Forvet: Torres, Nemeth, Ngog, Pacheco, Dalla Valle

Bu durum itibariyle ben Cavalleri, Soto, Masch, Nemeth hatta Babel ve Ngog’un gideceğini düşünüyorum.. Böylece genç yetenekleri hem oynatabiliriz, hem de maaş yükünden kurtulur takım ..

Kişisel olarak bu yıl çıkış beklediğim oyuncular ise hep bahsettiğim gibi, Pacheco, Dalla Valle ve Shelvey bu üç oyuncumuzda 10-20 maç arası oynayabilirse bence hiç beklemediğimiz kadar büyük bir katkı yapabilirler. Hele Pacheco aslanım sanıyorum Torres ile çift forvet oynarsa (ki zor) Vieri’nin yanında Baggio etkisi yapabilir takımımız adına..

6 yorum:

flyingdupe dedi ki...

daily star ne kadar ciddi bir gazete bilmiyorumda, ortalıkta daily star kaynaklı drenthe nin "seneye liverpooldayım" lafları dolanıyor. Genede hicbisey yerli statüsünde oynayacak 20 yasında bi adamın satılmasının salaklık oldugu gercegini degiştirmeyecek.

Shareef dedi ki...

daily star, daily mail, the sun news of the world bunlar biraz fanatik tarzı :D

Can dedi ki...

Degen'in ayrılması an meselesi. Kulüp bedelsi olarak yolluyor. Senelik 750 bin euro veren kulüp çıktığı anda ayrılacak.

Takıma 3-4 tane direk kadroya girecek adam gelecek gibi gözüküyor. Benim hayalim Gareth Bale ama. Şu takıma daha çok yakışacak sol kenar oyuncusu yok.

Shareef dedi ki...

Sezon ortasında bedelsiz ayrılacağı söyleniyordu zaten.. Bale gelse süper olur, bazı yerlerde Insua'nın hala takımdan ayrılmadığı ve ayrılmayacağı söyleniyor..

Sağ kenarda yığılma vardı :D darby ve kelly yedekler olarak kalması daha iyi zaten

fizyoterapist dedi ki...

bizim için yeni sezonda sıkıntı olabilecek yerler sol back, ngog un varlığında forvet,lucasın varlığında orta saha
-inşallah TD ngogun yerine daniyi lucasın yerine de shelveyi ve spearingi ön plana çıkarır.
-masch gittiğinde yerine citye küskün ve kendini yeniden ispatlama ihtiyacı duyan irelandı veya benegayı getirsek süper olur.bizim içim ireland hem daha ucuz hem de ligi bilmesinden dolayı daha iyi olacaktır
-sol back için dualarım insuayla, yeterki insua kalsın da gerekirse yeni sol back transfer etmeyelim.
-önceki gün geçen yıldan maç özetleri izliyorum.insua bizim takımda ayakta kalmayı başaran ve her zaman takıma artı bir şeyler katan ender oyunculardan biri.

Adsız dedi ki...

daily star ne kadar ciddi bir gazete bilmiyorumda.Degen'in ayrılması an meselesi. Kulüp bedelsi olarak yolluyor. Senelik 750 bin euro veren kulüp çıktığı anda ayrılacak.Sağ kenarda yığılma vardı :D darby ve kelly yedekler olarak kalması daha iyi zaten.inşallah TD ngogun yerine daniyi lucasın yerine de shelveyi ve spearingi ön plana çıkarır.


Tanımayazsınızbeni Tanırım Sizi Abe Hepinizi Müsayit Bi Yerinizden Öptüm Abe.... ! Öprücük.. xD