18 Temmuz 2010 Pazar

HODGSON ve YENİ AMERİKAN SIĞIRI COACH SİSTEMİ













Amerikan danaları sadece Liverpool’un geleneklerini yerle bir etmeye çalışmıyorlar. Şimdi ki yeni hedefleri EPL’e ki coach sistemi anlaşılan..

Hodgson yaptığı açıklmada “eğer Liverpool’un transfer hedefleri kimler yada görüşmeler nasıl gidiyor öğrenmek istiyorsanız Purslow ile görüşün, transfer görüşmelerini Purslow yürütüyor ben değil. Ben sadece takımı çalıştırıyorum” demiş..

Bildiğimiz kadarıyla ve zaman zaman spor programlarında yorumcuların söyledikleri kadarıyla :D, İngiltere’de Coachlar takımın bütün işlerinden sorumlu insanlardır. Transfer bütçeleri ne kadarsa ona göre transfer yapar, satılacak oyuncuları belirler, diğer futbolla ilgili şeyleri de düzenler.. Örnekler Wenger, Moyes, Fergie, Mourinho, Rafa, Mc Leish ve diğer EPL ve diğer alt ligler …

Hodgson’ın açıklamasına bakarsak eğer, ya bu bir serzeniş ya da önceden konuşulmuş bir kabulleniş.. 2 durumda da Hodgson suçlulardan biri… Hodgson’ın Torres ve Gerrard ile yaptığı açıklamaların hiçbir anlamı kalmıyor.. Yarın Purslow (ilk iki harfinden bir lakap çıkar buna ama :D) açıklama yaptırır sitede şu kadara sattık bu oyuncuları diye..

Liverpool Championship’e düştüğü yıllarda bile böyle bir çöküşün içerisinde değildi bana kalırsa.. Kulübün acilen satılması gerekiyor ama kulüpte diğer söz sahibi insanlardan biri yalaka diğeri Chelsea’li..


Not: Resim Purslow'a ait haini tanıyalım diye koydum :D



1 yorum:

flyingdupe dedi ki...

hadi hayırlısı, resmi siteden duyurulmuş Joe Cole transferi. eğer torres-gerrard-cole 3 lüsü geçen seneki gibi sakatlıklardan sahada bulunmamazlık etmez ise fazlasıyla can yakıcı bir hücum gücü olarak düşünülebilir. insua nın gidişinden sonra moral düzeltci bir hamle olduda, sol tarafda insua yı satan bu dallamalar Joe Cole u takıma getirip nasıl bir mesaj veriyor onu anlamıyorum ben.