8 Temmuz 2010 Perşembe

JOVANOVİC HAKKINDA GEREKSİZ 10 ŞEY



















  1. Lakabı “Le serpent” yani Yılan ( adamın boynu biraz uzun :D yılan gibi duruyo, Allah karakterini benzetmesin :D )
  2. Anfield’a ilk kez 2008-2009 sezonunda ayak basmış. CL maçında 87. dk da oyuna girmiş.
  3. 18 Nisan 1981 yılında doğan oyuncumuz, benim tanımadığım bir grup ünlü ve eski futbolcumuz Guthrie ile doğum günü aynıymış. (Tanımadığım kişiler Hayley Mills diye bir İngiliz aktris ve Aktor James Woods bunu tanıyorum biraz)
  4. Bizle birlikte transfer teklifi yapan Everton’ın teklifini “Everton büyük bir kulüp değil” gerekçesiyle geri çevirmiş.
  5. Jovanovic Liege’den aldığımız ilk futbolcu değil, daha önce King Kenny kiralık olarak 1990 yılında Rosenthaal’ı takıma katmış ve bize 18. şampiyonluğumuzda yardımcı olmuştu bu abi..
  6. Sesi çook güzelmiş, emeklilikten sonra ünlü bir şarkıcı olabilecek potansiyele sahipmiş.
  7. Jovanovic’i sık sık No Smoking Orchestra dinliyormuş. Emir Kustirica severler bu grubu bilir.
  8. Jovanovic’e göre dünyanın en iyi futbolcusu Lionel Messi (Dünyanın demiş ama dili sürçtü sanırım :D) idolüyse Dragan Stojkovic’miş (kızılyıldızdan sonra marsilyada oynaması beni şaşırtmıştı Milan ayarında bir futbolcuydu bana göre)
  9. Favori filmi TESNA KOZA diye bir Yugoslav filmiymiş. 1982’de çekilmiş.
  10. En sevdiği yemek türü, pasta türü bişeyler ile birlikte kriek diye vişne aromalı bir tür Belçika birasıymış..

Son bir şey söylersek, Jovanovic’in her zaman hayali Juve yada Liverpool’dan birinde top oynamakmış, ki rüyası gerçek oldu diyorlar.. Bizim için transfer edilesi futbolcular bunlar aslında Liverpool’lu olanlar, Jovanovic gibi, kaçırdığımız Kjær yada altyapımıza kazandırdığımız Emillson gibi..


8 yorum:

bussballer dedi ki...

bu yazıyı resmi siteden çevirdiğinizi de belirtseydiniz bari ;)

bussballer dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Shareef dedi ki...

Öncelikle yorumlar için teşekkür ederiz. Dilbilgisinden ömrü boyunca zar zor geçebilmiş biri olarak, takdir edersiniz ki (ki ekini ayrı yazdım bakın) bu tarz ekler benim için 2. planda (mecburiyet sebebiyle)

2. olarak burada verdiğim haberler, yorumlar, istatistikler başta resmi site olmak üzere hepsi alıntıdır. Benim burada yapmak istediğim (daha önce yazdım birkaç defa) ayrıntılı maç analizleri, dramatik yada zaferlerle dolu hikayeler değil.. Sadece Liverpool'u yazmak.. 30ların başında bir insan olarak söylüyorum Liverpool'u 7-8 yaşından beri izlemeye çalışıyorum, fakat yeterli materyali hiçbir zaman bulamadım türkçe olarak, böyle insanlar olabileceğini düşünerek ve onlarla aynı hisleri vb. şeyleri paylaşabilmek için yazıyorum. Yani ben yanlış anlamış olabilirim ama yorumunuzda hissettirdiğiniz gibi bunda "çakalca" ben araştırdım buldum gibi bir fikrim yok. buraya yazdığım şeylerin birçoğu alıntıdır. Benim katkım sadece birebir çeviri yapmadan daha çok kendi bakış açıma göre olayın özetini vermektir. :D

bussballer dedi ki...

emin olun daha önce birkaç defa yazdığınıza denk gelseydim önceki yorumu yapmazdım :) amacınızı çok güzel açıklamışsınız. teşekkür ediyorum.

Shareef dedi ki...

teşekkür bizden, ilgilenip/zahmet edip birşeyler karaladığınız için..

fizyoterapist dedi ki...

ben de 24 yaşındayım ve 10 yaşından beri Liverpool hep en sevdiğim takım olmuştur.Malesef sınavlar (öss, falan filan) yüzünden istemeyerek de olsa bir müddet futboldan ve Liverpooldan uzak kaldım.Liverpool benim tek futbol takımım.Liverpool dışında hiçbir takım (gs fb bjk dahil) tutmuyorum.Koyu bir Liverpool taraftarı oluşum çevremdeki IQ su düşük tanıdık arkadaş vs tarafından hep garip karşılanmıştır.ve hep şu sorular sorulmuştur bana.
-İddiada Liverpoola mı verdin de maçlarını izlerken böyle ateşli bir Liverpool taraftarısın?
cevabım:İddia oynamam
-Türkiyede hangi takımı tutuyorsun?
cevabım:Türkiyede takım tutmam Liverpool benim tek takımım.(hepsi şaşırıyor ve bazısı benim onu alaya aldığımı sanıyor)
-Liverpool bir Türk takımıyla maç yapsa kimi tutarsın?
cevabım:KESİNLİKLE LIVERPOOL!
-Liverpool bjk ye 8 attığında ne hissettin?
cevabım:takımım herhangi bir maçı kazanınca ne hissediyorsam onu hissettim..ve de ekliyorum burda düşünmesi gereken ve ders alması gereken Türk futbolu ve futbol oynamayı her zaman geri plana atan,hakemle oynayarak veya futbol oynamak dışında başka yollarla rakibi yenmeye çalışan çirkeflik yapan,kendilerini izleyen taraftar topluluklarıyla resmen dalga geçen basit ve aciz Türk takımları..bu cevaptan sonra mosmor oluyorlar ve haklısın diyorlar.
-peki neden Liverpool? barcelona,real veya manu değil de neden Liverpool?
cevabım: sen neden gs fb veya bjk i tutuyorsun? niçin bunlardan biri?diğerinin neyi var da sen o takımı tutuyorsun?
-Derbileri izler misin?
cevabım:everton derbisi kaçar mı? Liverpoolumun her maçını izlerim takımımı hiçbir zaman yalnız bırakmam.YOU WILL NEVER WALK ALONE!
-Biz onu kastetmedik Türk derbileri demek istemiştik.
cevabım:hayır!onlar derbi değil rezalet futbol dışında herşey var o maçlarda..öyle boş işlere ayıracak vaktim yok.

öyle işte kıymetli Liverpoollu dostlarım. sözlerim Liverpool dışında başka takım tutan,seven dostlar tarafından KESİNLİKLE yanlışa anlaşılmasın!çünkü hayatında Liverpool olan herkes gerçek futbolun keyfine varmış kişilerdir.Türk futboluna ve takımlarına yönelttiğim eleştirilerin muhattabı kesinlikle futbol seven futbol izlemek isteyen taraftarlar değil,Türk futbolunu bu hale getirenlerdir.
gelelim sözün özüne çok uzadı farkındayım :) bu blog gerçekten çok harika. aynı fikirleri paylaşan,futbol seven insanları bir araya getiren,ve dünyanın en büyük futbol takımı hakkında bilgi veren,yorumlar yapılan ve paylaşılan kıymetli ve de TÜRKÇE olan bir blogdur.bu güzide blog için çalışan ve yorum yapan bizi gelişmelerden haberdar eden başta Shareef olmak üzre herkese teşekkürlerimi sunuyorum.

Shareef dedi ki...

:D çok haklısın banada hep soruluyor iddia mı oynuyorsun. kardeşim iddia şurda bikaç yıldır var biz yıllardır Liverpool'luyuz. Ben Liverpoolseverlerin çoğunun aksine FB liyim ama :D bu yıl elenmeyip Liverpool'un karşısına çıkabilseydik Liverpool tur atlasın isterdim :D

Shareef dedi ki...

Bussballer@

1. yorumun imla hatalarımla ilgili olan silinmiş görünüyor ama ben silmedim yorum problemleri var bu ara blogger'da bilgin olsun :D

şöyle yazmıştın, de leri ve da ları bir ayırsan (de ve da ayrı yazıldı :D )