8 Temmuz 2010 Perşembe

SIMON KJÆR WOLFSBURG’DA
















Dünya kupasını izleyen kıymetli Liverpoolseverler Danimarka defansında Agger’in yanında uzun boylu stoper fizikli :D neredeyse ortasaha teknikli, soğukkanlı, futbol aklı gelişmiş, kuvvetli bir çocuk görmüşsünüzdür.

Evet o çocuk Kjær’di, bu çocuk önünde bulunan Spurs, ManU ve City tekliflerine rağmen Wolfsburg’u tercih etmiş. Wolfsburg oyuncu için Palermo’ya söylenene göre 12M £ ödemiş.

Bunun gibi bir oyuncu için bırakın almamayı, takımımız teklif yapmamış. Belki Liverpool’u tuttuğu için bir sempatim var ondan bana öyle geliyor olabilir ama bu yaşta, Kjær’den daha iyi bir stoper bilen tanıyan var mı ?

İşin bir başka ironisi ise, bizim topla haşır neşir en iyi stoperimiz Agger ve milli takımın en iyi stoperi Kjær.. İkisinin Liverpool’da oynaması defans problemlerimizin 8-10 sene olmaması demekti.

Wolfsburg’dan sonra sakatlık vb. şeyler olmazsa 25-30 M a Madrid’e gider..

2 yorum:

oğuzhan dedi ki...

şaka gibi ya.Böyle bir adam nası Wolfsburg' gider. Ya basamakları tek tek çıkmak istiyor ya da hiç kafa yok. Cole'la beraber en çok istediğim oyuncuydu.Wolfsburg'ta ne yapacaksa artık...

Shareef dedi ki...

İlk açıklamasında daha çok oynayabileceğim ve kendimi gösterebileceğim bir yerde olmak istedim diyor. Palermo'ya transferinden önce önünde ki teklifler de Juve ve R.Madrid'tenmiş. Adam kariyer planlamasını süper yapıyor bana kalırsa.. Bende yıkıldım, bir yandan da seviniyorum ama ManU yada Chelsea'ye gitse bu parasızlıkta bu sene alamayacağımız gibi belki de hiç alamayacaktım. Şimdi bir hakkımız daha var :D