24 Kasım 2009 Salı

LIVERPOOL’DAN HABERLER-26


















  • İşte kıymetli Liverpoolseverler olan oldu, Babel The Sun gazetesine bomba açıklamalar yapmış, Kariyerininde ki duraksamanın Rafa’nın suçu olduğunu söylemiş, Yedek kalmasını falan konuşmak istemiş Rafa ile fakat Rafa cevap vermemiş Babel’e. Durumumda bir değişiklik olmazsa ocak ayında başka bir yede futbol oynarım demiş. Bununla kalmamış İspanyollarla daha çok ilgileniyor gençlerle bile demiş biz Lucas ve Benayoun’la yalnız kalıyoruz gibisinden konuşmuş. Kuyt’ın İspanyollarla takıldığını söylemiş ve biz takılmıyoruz onla görünüşe göre İspanyolca esprilerden anlıyor o . Bunlardan sonra da hala Liverpool’da kalmak istiyorum elimden gelen sadece çalışmak ama benimde her insan gibi duygularım var demiş. Sormak lazım Lucas ve Benayoun her sene senden fazla oynuyorlar, kenara itilmiş olmalarına rağmen, sana kişisel bir gıcığı mı var Rafa’nın, eğer varsa o kadar para verip neden seni aldı bu takıma ?
  • Rafa CL şansımız için eğer bu işi biri yapabilecekse o kişi Gerard’dır diyerek İstanbul 2005’e atıf yapmış. Eğer kalifiye olamazsanız Liverpool kariyeriniz bitermi sorusuna gülerek, hayır sanmıyorum diye cevap vermiş..
  • Babel mavi Anfield için yasak renktir demiş. Ben önceleri mavi Nike krampon giyiyordum ama beni bundan vazgeçirdiler, çünkü mavi everton rengi diye eklemiş. J
  • Rafa kabak tadı veren açıklamalarından birini daha yapmış, Aquilani bu akşam oynayabilir J kardeşim haftalardır oynamasını bekliyoruz bu adamın biz.

5 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

Rafa nın her maç öncesinde aquilani oynayabilir demesinden bıktım 1 aydır aynı lafları dinliyoruz.Yenildiğimiz ve berabere kaldıgımız her maçtan sonra da iyi bi takımız ilk 4 e gireriz sakatlarımız var yoksa daha iyi olabilirdik işte olmadı laflarından da bıktım medyaya çok oynuyor

oğuzhan dedi ki...

go home rafa!!!

Shareef dedi ki...

@ağuzhan

Winston barian senin gibi düşünmüyor :) argümanlarını koy ortaya tartışalım :D

oğuzhan dedi ki...

liverpoolu kurtaracaksa her türlü tartışmaya varım :)
şimdi rafa ne zaman geldi? 2004. Kaç sene geçmiş 5,5 sene.Başarıları ne? FA Cup ve CL Şampiyonluğu.Başka da bişi yok.(Community ve Süper Kupayı saymıyorum)Zaten bütün krediyi de CL şampiyonluğundan almadı mı! İnanılmaz bir başarı kabul ama kendi liginde 19 senedir şampiyon olamıyorsan ezeli rakibin seni yakaladıysa hangisi daha önemli.Bence bu saatten sonra tek Premier Lig Şampiyonluğunu 2 CL şampiyonluğuna değişmem.
5,5 senede altyapıdan tek bir oyuncu kazandırmamış. Çok büyük ümitlerle gelen adamlara artı katamamış. Babel'i, Bellamy'i Keane'i harcadı(Dossena,Krygiakos,Voronin -ve ben Lucas'ı da katıyorum- transferleri facia zaten) sıra şimdi Aquilani'ye geldi.Onu da harcayacak korkarım.
Benim zaten teknik direktörlüğüne lafım olmaz. Ama tek yönlü Rafa. Psikolojiden anlamıyor kesinlikle. Gençlere güveni az. Elinde Ayala varken gidip Krygiakos denen kazmayı alıyosun. Ayala ne düşünsün şimdi? Bana göre teknik direktörlük komple bir iştir. Hele uzun süreli geliyosan göreve, tam anlamıyla kulübe hakim olacaksın. Oyuncuları geliştireceksin. Transferlerinde %80 başarıyı sağlayacaksın. Rafa mükemmel bir teknik direktördür, ama Premier Ligin istediği komple bir menajer olamaz. Son söz; daha iyisi varken (O'Neill) niye kötüsüyle yetinelim???

Shareef dedi ki...

Transferler için açıklama yapmıştı rafa pahalı transfer (çok pahalı transferi kastediyor) yapamadığı ucuza alınan oyuncularında beklenen etkiyi göstermediğini söylemişti bir tek Babel bence tutmamış pahalı transfer.. Torres'e 40M verirsen yanılma şansın çok azdır :) Ayala henüz girdi 18 yaşına seneye oynamaya başlamazsa problem olur bence, şu an rüyada gibidir yanılmıyorsam 3 maça çıktı a takımla :D