20 Kasım 2009 Cuma

LIVERPOOL’DAN HABERLER-24















  • Rafa açıklama yapmış Johnson hakkında, neden eleştiriyorlar anlamıyorum, o Avrupa’nın en iyi kanat beklerinden biri demiş.
  • Insua M.City için çok iyi transferler yaptılar ve iyi bir takım oldular bizde iyi bir takımız. Anfield’ta oynamak bizim için her zaman çok güzel, taraftar sürekli kazanmamız için bizi teşvik ediyor demiş.
  • Rafa Aquilani için, çok dikkatli ve sabırlı olmalıyız oynayacağı zaman konusunda, tekrar sakanlanmamalı demiş. Ve oynayacağı zaman çok yakın diye müjde vermiş.
  • Insua Johnson için EPL’deki en iyi kanatbek demiş.
  • Andy Cole zamanında Torres’i almamakla çok büyük bir hata yaptı demiş. Torres ManU’da hiç düşünemiyorum J
  • Son bir şey dün akşam FM2010 aldım ve Liverpool ile oyuna başladım, kazma patronlar bana transfer bütçesi olarak 2,6 M € verdiler. Deli oldum gerizekalılara J Ultimatom versen bile arttırmıyorlar bütçeyi.

Hiç yorum yok: