28 Kasım 2009 Cumartesi

LIVERPOOL’DA TRANSFER – 6














Hep aynı oyuncuların ismi dolaştığı için bir süre yazmadım transfer haberleri ama şimdi bir bakmakta yarar var duruma..

Liverpool’un ilgilendiği oyunculardan ikisi olan Napoli’li Hamsik ve Lavezzi için kulüp sahibi De Laurentiis bu oyuncuları satmayı kesinlikle düşünmüyoruz, bu iki oyuncu bizim projemiz için çok önemli demiş. Zaten özellikle satılırsa Hamsik bize düşmez diye düşünüyorum çok vahşi rakamlar çıkabilir onun için J

Marouane Chamakh Bordeaux ile olan kontratını uzatmayacakmış ve hangi takıma transfer olacağını düşünmesi gerekiyormuş, oyuncunun peşinde özellikle Arsenal, ManU ve biz varmışız.

Hertha ve Frankfurt Voronin’i istiyormuş ama Frankfurt Voronin’i transfer edecek parasını9n olmadığını açıklamıştı.

Riera için A.Madrid transfer teklifi hazırlıyormuş. Bence satılsa iyi olabilir kıymetli Liverpoolseverler.

Bunun yanında Degen, Babel (öz. Son yaptığı açıklamalardan sonra), Voronin ve Dossena’nın gideceği neredeyse kesin gibi..

2 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

vieira gibi gerçeği yansıtmadıgını düşündüğüm haberler de var 34 yaşındaki adamı napalım ? şu degen işini anlamadım tamam yedek kalıyo gitmek isteyebilir de çoğu yorum yapan arkadaşımız üst düzey değil diyor yedek oyuncularında üst düzey olması beklenemezki bana göre degen glen ayarında olmasada en az onun kadar iyi hücuma çok çıkıyo onda finnan da gördüğüm özellikleri görüyorum ayrıca lavezzi ye gerek yok kanımca suazo suazo suazo diyorum :)

Shareef dedi ki...

Lavezzi sağda solda oynayabiliyor ya o açıdan önemli olabilir. Viera'yı bence de almayız fransaya gider o büyük ihtimal.. Degen sadece hücuma çıkıyor:D