4 Kasım 2009 Çarşamba

LIVERPOOL’DAN HABERLER-11














  • Reserve takımımızın TD’si McMahon “çocuklara hazır olun, 1. takımoynama şansınız olabilir dedim” demiş. Olacaktır da kıymetli dostlar, bu kadar sakatımız varken.
  • Rafa Aquilani belki ilk 11 de başlayabilir demiş.
  • Kuyt, Alınan kötü sonuçlar bizim birlik olmamızı sağladı demiş. Ve eklemiş, Her maçımızı kaxanalım diye bekliyorlar bu üzerimizde baskı oluşturuyor ama bu her büyük kulüpte ve iyi oyuncularda olur demiş.
  • Rafa durumumuz ile ilgili geniş açıklama yapmış sevgili Liverpoolseverler, “Oyuncularım iyi çalışıyorlar, kararlı ve iyimserler, biliyoruz ki sonuçlar çok önemli kulüp ve taraftar için.. Fakat taraftar bana arkasını dönmedi, beni hala destekliyorlar, onlar çok akıllı ve büyük resime bakıyorlar, ne kadar geliştiğimizin farkındalar. Eminim ki birkaç haftaya kadar her şey değişecek, oyuncularımız sakatlıklarını atlatınca, Önemli oyuncularımızı kullanmaya başlayınca, güzel sonuçlarda gelecek. İyi futbolcular almadığımıza ise katılmıyorum kesinlikle, bazı oyuncular buraya alışamadı evet ama genelde iyi transferler yaptık. Kaybetmek bizim için, kulüp için ve taraftar için iyi değil biliyorum, bizim şu an düşündüğümüz tek şey kazanmak..
  • Rafa Torres ve Gerrard’ın ameliyat olmasını istemediğini söylemiş
  • Tranmere Rovers takımından kovulan efsanelerden Barnes Rwanda milli takımının başına geçiyormuş.

Hiç yorum yok: