29 Kasım 2009 Pazar

EVERTON 0-2 LIVERPOOL MAÇ SONU (EPL)













Şeytanın bacağını kırdık kıymetli Liverpoolseverler, takım ikinci golü attıktan sonra, tv’den bile görünür şekilde kendine güvenmeye başladı. Boşlukları buldu top çevirebildi. Ama 1-0 ken Reina’nın kurtardığı insanüstü 2 kurtarış olmasa ne olurdu bilmem tabi.Reina’nın şanssızlığı Milli takımda Casillas’ın da olması, kesinlikle dünyanın belki de 3 kalecisinden biri.

Bölüm bölüm Everton bastırdı gerçekten, özellikle 70. dk civarı Carra’nın yüzü kıpkırmızı olmuştu aşırı efordan. Ben hala sorunun Lucasa’tan kaynaklandığını düşünüyorum, çok geride kalıyor ve Aquilani’nin bir türlü oynatılmaması beni çileden çıkarmaya başladı artık. Bu adam 5 dk oynamayıda mı hakketmiyor bilmiyorum. Defans dörtlüsü iyiydi, Insua her geçen gün daha fazla takdirimi kazanıyor, çok yetenekli bir futbolcu değil ama yeteneğini ve azmini sonuna kadar kullanıyor. Agger ve Carra bu yıl göbekte ki en iyi ikili bizim için. Yalnız Agger hariç takımın boyunun kısa olması duran toplarda, alan savunması yaparken bize çok sorun çıkarmaya başladı, bilmiyorum bu nasıl hallolacak. Gerard benim izlediğim en kötü maçını oynadı. Ngog iyi güzel gidiyor ama birinin ona basit oynamasını söylemesi lazım her topu ayağına aldığında bir tarafa çekip pas veriyor illa. Bana ilginç gelen (belki de skoru yakaladık diye bilmiyorum) Aurelio’dan daha iyi oldu Riera sol tarafta, forvete yaklaşıp bir de pozisyon buldu. Kuyt bence maçın iki yıldızından biriydi (diğeri Reina) Her tarafa koştu, takipçiliğiyle bir de gol attı. Takım da sistem biraz işlerse Kuyt hemen parlamaya başlıyor. Değişik bir futbolcu gerçekten.

Benayoun girdikten sonra bir dribling ile pozisyon bulduk, takımda dribling yapacak oyuncuya çok ihtiyacımız var, her takım bundan şikayetçi olur bizde ise..

EVERTON: Tim Howard, Tony Hibbert, Leighton Baines, Joseph Yobo (Lucas Neill, 86), Johnny Heitinga, Sylvain Distin, Diniyar Bilyaletdinov, Tim Cahill (Ayegbeni Yakubu, 81), Steven Pienaar, Marouane Fellaini, Joao Alves Jo (Louis Saha, 66)

LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Glen Johnson, Daniel Agger, Fabio Aurelio (Albert Riera 78), Emiliano Insua, Jamie Carragher, Steven Gerrard, Javier Mascherano, Lucas Leiva, Dirk Kuyt, David N'Gog (Yossi Benayoun, 75)

GOLLER: Masch 12, Kuyt 80

13 yorum:

winston barian dedi ki...

moyes taktik olarak amerikayı keşfetmeye soyunmadı ve geçtiğimiz hafta hughes'un anfield road'da ikinci yarı uyanıp uyguladıüğı taktiğin aynısını bu maça yansıttı. Takımımızın zayıf karnı orta ikilinin üstüne cahill-fellaini-pienaar üçlüsünü yoğun presle salınca gömülmek zorunda kaldık. üstüne gerrardın 0 insiyatifli oyunu ve forvette torresin eksikliği eklenince 15-55 dakikalar arası everton baskısını izledik. Ngog ne kadar yetenekli olsa da bir torres değil ve onu savunan oyuncu (yobo)aynı anda orta sahadaki prese de yardım edebiliyor. Bu gidişat fabio'nun bireysel insiyatif alması ve lucasın yanına desteğe gelmesiyle kırıldı.bu rafa'nın talimatıyla olsaydı ilk olarak aurelio'yu oyundan almazdı. 55 ten sonra kuyt'ın da aurelioya yardımıyla ortadaki everton 3lüsüne 4lü ile cevap verip oyunu dengeye getirdik.everton top şişirmeye dönüp boy avantajını kullanmayı denedi ve maalesef bodur savunmamız zor anlar yaşadı.rafa orta sahadaki bu zaafımızı neden göremiyor anlayabilmiş değilim. madem aquilani turşusu seviyor o halde gerrardı orta sahaya çekip ngog'un yanına bennayoun'u deneyebilirdi. Lucas'ın dahil olduğu hiç bir pozisyonda heyecanlanamıyorum. bu adamın yerinde geçensene xabi'yi izlediğimi hatırlayınca kahırdan bitiyorum. geçen seneki oyunumuzda kanattaki bir tıkanıklıkta hücumun yönünü rakip sahanın 15 metre gerisinde değiştirirken bu sene maalesef bu organizasyonu kendi yarı sahamızda reina'yı da kullanarak yapabiliyoruz. bu orta sahanın zaafını gösterir ve buraya çözüm bulamadıkça maç kazanmamız bugünkü gibi kısmete ve yobo'nun poposuna bakar.
son söz de everton için. o forma ne öyle ya?!!

Man Of The Match dedi ki...

güzel bir maç oldu kuyt ve reina maaç gerçekten damgasını vuran isimlerdi lucas berbat bi oyuncu 4-4-2 oynasak daha iyi verim alabilirz.aqu yu alarak 3.oyuncu değişikliğini niye yapmadı anlamadım sanırım heyecandan unuttu :) üzüldüğüm tek nokta golü yobo(kk) sayabilirler.İngiltere'de top dışarı giderken bir oyuncuya çarpıp gol olursa kk sayıyorlar topun dışarı gitmemesi gerekiyo ama masch a yazarlarsa güzel onun içinde bir moral olur

Shareef dedi ki...

Man of the match, internet siteler golü Yobo olarak veriyor.. Benim bildiğim Rafa ölse 4-4-2 oynamaz :)

winston barian, Torres olduğunda gerçekten de fazladan 1 stoper baskısı yemiyoruz. Gerard'ı çekebilir diye önceden de yazdık burada ama nedense denemiyor bunu şahsen bu Gerard'ın ortasaha da oynamaması ve Aquilani'nin hiç oynamamasını sormak isterdim Rafa'ya neden diye.. Lucas'a kullanılacak hiç insiyatif bırakmadan ManU, Barça gibi takımlara 3. ortasaha adamı olarak oynatırsak fayda sağlarız sanıyorum. :) Bodur savunma ise gerçekten kısa adamlarla büyük sorun, geçen hafta bbununla ilgili bir soruya Rafa devam edicez bunu değiştirmeyi düşünmüyoruz dedi ama.. Lucas, Masch, Insua, Kuyt, johson bunların bazıları 1,70 in altında adam zıplamadan kafa vuruyor.. Rafa bunu da düşünsün lütfen..

Man Of The Match dedi ki...

Ne amaçla yazıyorum bilmiyorum ama yazayım dedim :)
Masch-170 cm
lucas-173 cm
insua-170-175 arası cm de 178 deyince çok oldum :)
kuyt-183 hiç göstermiyor ama öyle
jhonson-180 cm cm de 185 yazıyo ama 180 vardır

winston barian dedi ki...

defansın uzun toplarda etkisiz kalmasının nedeni bir de fellainin durduğu yerle alakalı. bugün ne defansın içinde kaybolacak kadar önde ne de masch ın presini yiyecek kadar geride oynadı ki everton adına maçın en iyilerindendi. dolayısıyla carra-agger bir türlü onu paylaşamadılar. her etkili topta omzunun altında johnson ya da insua kaldı. bence everton adına mağlubiyetten daha acı olan koca sezon o kötü forma dizaynıyla oynayacak olmalarıdır.

Shareef dedi ki...

:) formaları kötü hakikaten taraftar daha güzel giyinmişti :)

Fellaini ve Tevez'in oynadığı yerde tahminim Lucas basmalı ama Lucas maç içinde bazen dalıp gidiyor.. Neden Rafa bu kadar ısrar ediyor hakikaten dert etmeye başladım ben

Man Of The Match dedi ki...

iddaalıyım her nekadar türkiyede oynamış oslada sadece ben mehmet topal ın lucas dan daha iyi bir eleman oldugunu düşünüyorum.lucasta o kilo boy oranına göre hız yok(hemen hemen masch ile aynılar masch a göre çok yavaş),boy hakimiyeti kısıtlı,dayanıksız,çelimsiz,iyi top dağıtamıyor..iyi bir özelliği var mı evet kadroyu zenginleştiriyor geniş tutuyor başka bi halt etmez oraya belki aurelio yu çekebilir diye düşünüyorum 2 3 kez denemişti bunu iyi de verim almıştı çektiği maçların birinde de sanırım ports tu gol attıydı ama bu sefer de kanatlarda eksiklik yaşarız dün ayrıca el zhar ın yerine voronin olmalıydı yedek kulübesinde diyelim geriye düştük el zhar girip maç mı çevircek bzen çok anlamsız şekilde sakatlıgı olmamasına ragmen bazı oyuncuları ilk 18 den kesmesini anlamıyorum rafa nın

Shareef dedi ki...

mehmetin en azından boyu uzun :) Rafa geçen yıl çok az oynattı zaten lucas'ı .. Voronin'i sildi rafa artık

Man Of The Match dedi ki...

burada gerçekten samimi bir ortam kuruldu :) gerçek hayata tanışmak isterim sizlerle şu an için pek olur gibi gözükmüyo ama en azından msn verseniz daha iyi iletişim kurabilirz :)

Shareef dedi ki...

Ben msn kullanmıyorum şahsen ama aldığım bir msn adresim var, sunset-ist@hotmail.com yılda 1 yada 2 kere açıyorum oda birşey gönderip alınacaksa :)

Man Of The Match dedi ki...

hadi ya naaplım artık buradan halledicez yine dde ekliyim :D

Adsız dedi ki...

Hi,

Thanks for sharing this link - but unfortunately it seems to be down? Does anybody here at liverpoolicin.blogspot.com have a mirror or another source?


Thanks,
Mark

Adsız dedi ki...

Hi - I am certainly delighted to discover this. Good job!