14 Kasım 2009 Cumartesi

LIVERPOOL’DA TRANSFER – 4
















Kıymetli Liverpoolseverler beni futboldan soğutacak haberler gelmeye devam ediyor, Dossena’ya Milan’da talip olmuş J Allah’ım bu nasıl iştir deyip seviniyoruz. Napoli, Roma ve Milan iyi fiyata satarız biz bu adamı..

Mata Valencia’yla olan sözleşmesini uzatmış. Bir süredir Mata ile görüşmeler yapan Valencia sonunda muradına erdi bizim de elimiz zayıfladı bu sayede…

ManU Carlton Cole’u 20M a trasfer etmek istiyormuş. WestHam’dan bir yetkili bu oyuncumuz ve diğer yıldız oyuncularımızdan hiçbiri satılık değil demiş. ManU 20M verirse satılır bence, bizim vermemiz imkansıza yakın tabi

11 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

dossena nın gidişini büyük bir coşkuyla kutluyoruz cole u almamız hata olur ztn amrlc(cm oynayanlar bilir) almamız lazım

Shareef dedi ki...

mata'ydı o AMRLC işte ben şahsen çok istiyordum onu inş. gene alabiliriz ama zor

Man Of The Match dedi ki...

suarez i de amc sayabiliriz bence ilk göndeirlmesi gereken kişi voronin ben babel e hala güveniyorum

Shareef dedi ki...

Voronin'de hamburg'a gidecek heralde,karşılığında elia alınmaya çalışılacak .. Babel de suarez için kullanılacak diyorlar ama

flyingdupe dedi ki...

Sunday Express ne kadar ciddidir bilemiyorum ama, Macherano için 30m pound karşılığında Barca ya gideceğini yazıp duruyorlar gene.

Shareef dedi ki...

Sadece o değil bütün gazeteler yazıyor 30-40 M gibi gider diyorlar ama inş. gitmez devre arası

Man Of The Match dedi ki...

açıkçası bende gitmesini istemem ama onu satıp biraz daha ucuz olan de rossi yi almamız gerekir diye düşünüyorum aqu ile iyi ikilli olurlar artan parayla da voronin dossena yı da satıp iyi bir hücum oyuncusu alırız masch golcü değil pek görevini fazlasyıa yapıor ama golde lazım xabi nin ondan üstün olan yanı buydu ikiside görev adamı ama xabi maçın skorunu değiştirebiliyordu.eduardo ile ilgilendiğimiz haberi de umarım yalandır :D

flyingdupe dedi ki...

pozisyonunda dünyanın en iyilerinden birisi oldugu düşünülürse, heleki devre arası yerine birisini almak imkansıza yakın bence, belki satıldığı paraya bile aynı seviyede bir adamı Liverpool a getirmek çok zor. sene sonu satılacaksa dahi, yerine oraya "kimi" alabilir bu Liverpool , para harcayacakmı çok merak ediyorum.

Shareef dedi ki...

Onur
bence de ne yapıp edip Liverpool'da kalmaya ikna edilmeli sene başında gitme isteği kendisinden çok eşiyle alakalıydı, hatta açıklama yapmıştı ben Liverpool'u seviyorum fakat aile de önemli falan diye..

Man Of The Match

Masch'ın asıl görevi Aquilani'nin yanında olacak, yani golleri atmasını beklediğimiz adam aquilani olacak ve sanıyorum atarda. Ve bence rossi Masch kadar dinamik oynayamıyor. Masch hayati liverpool için bu kesin

Man Of The Match dedi ki...

tabiiki masch ın kalmasını isterim illa satılcaksa de rossi alınmalı ama iyi bi hücum oyuncusu almak istiyorsa dossena ve vorornin i satıp kimi alabilrki en fazla para eder oyuncularıızdan biri şu an masch tabii yönetim ek bütçe yaratırmı bilinmez ama 10 milyon pound vericeklerde bi ara..

Shareef dedi ki...

Masch satılırsa bizim kazmalar transfer bütçesi yok sana, bütün transferleri gelen parayla yap deme ihtimalleri var. Bu durumda Masch'ın yerine bir Lucas koyma riski var :D onun için satılmasın daha iyi