8 Ocak 2010 Cuma

PACHECO RÖPORTAJI















Adamım Pacheco bu yıl A takımla çıktığı maçlarla ilgili duygu ve düşüncelerini dile getirmiş. Bizde alıntılar yapalım ki, gelecekte, yazdık büyük topçu olacağını diyelim J

Benim için çok güzel bir sezon oluyor, A takımla ilk maçıma çıktım, bunu uzun zamandır bekliyordum.

İlk maçım olan fiorentina maçı çok garipti, Hazır ol bu akşam yedek kulübesinde olacaksın diye bir telefon aldım . N’gog kendini iyi hissetmiyordu ve maç günü öğleden sonra kendimi 18 kişilik kadroda buldum.

Yeterli zamanım olmadığı için gerginlik yaşamadım, oldukça rahattım J Maç sırasında Rafa beni çağırdı ve rahat ol normal oyununu oyna , cezasahası civarında oyna ve çok koş dedi.

O günün tek kötü tarafı maçı kaybetmiş olmamız, benim içinse harika bir gündü, tıpkı bir rüya gibi..

Pacheco olabilecek en güzel ilk maçın, golle süslenmiş olacağını söyleyerek devam etmiş, Cezasahası köşesinden vurdum ama kaleci çok güzel kurtardı topu..

İlk maçıma daha önce çıkabilirdim ama Dünya Şampiyonası için milli takıma gitmiştim, Carling kupasında Leeds yada Arsenal’e karşı oynayabilirdim.

Diğer A takım ile maça EPL de boxing day’de çıkan Pacheco 85. Dk da Aqua’nın yerine girmişti, Pacheco şöyle anlatıyor..

Tekrar şans bulacağımı biliyordum, kulüp beni arayarak Christmas’da İspanya’ya gitme dedi. Hayatımın en güzel Christmas’ıydı, Anfield’ta A takım için oynamak. Taraftar gerçekten çok destek oldu bana, eğer genç bir oyuncuysanız benim gibi bu size çok büyük güven veriyor.

Ayrıca ailem de İspanya’ya dönmeyip burada kaldı ve maça geldi, gerçekten mükemmel bir gündü.

Alt yaş gruplarında Forvet oynayan Pacheco, şimdilerde Gerrard’ın pozisyonunda (hücuma dönük ortasaha) oynuyor. Bu durumla ilgili görüşleri ise, Gerçekten zevk alıyorum bu pozisyonda oynamaktan, hem daha çok topla oynuyorum hemde arkadaşlarıma gol için şans yaratıyorum, bu pozisyonda oynamanın benim oyunumu geliştirdiğine inanıyorum, şimdi daha basit oynuyorum şeklinde…

Son olarak en rahat olduğu pozisyonun yardımcı forvet (second striker) olduğunu söyleyen Pacheco, ortasaha da oynamam biraz zor çünkü EPL’de ortasahalar uzun boylu ve güçlü demiş J

Hiç yorum yok: