6 Ocak 2010 Çarşamba

LIVERPOOL’DAN HABELER-49















  • Anelka ile başlayalım, Kariyerimde ki en iyi futbolu şimdi mi oynuyorum ? Böyle derseniz bu beni güldürür, çünkü ben Liverpool’da kiralık oynarken şimdikinden bile daha iyi oynuyordum. Fakat beni takımda tutmak istemediler diyerek, Houllier’e giydirmiş. Ben birkaç röportajında daha okumuştum buna benzer şeyleri, bu kadar neden kulüp değiştirdin diye sorulduğunda 2001’de Liverpool’da kalsaydım belki de futbolu orda bırakırdım demişti bir keresinde hafızam beni yanıltmıyorsa… Adam eski sevdalısı gibi konuşuyor kıymetli Liverpoolseverler..
  • Birmingham’ın Babel için yaptığı 8 M luk teklif geri çevrilmiş. Liverpool 12M dan aşağı vermezmiş.
  • Stuttgart Degen için cömert bir teklif yapmış. Bakalım ne olacak..
  • Liverpool Benayoun için Olympiakos tarafından yapılan 5M luk teklifi reddetmiş.
  • Liverpool Bordeaux’lu Chamakh ile ön antlaşma yapmak için görüşmelere başlamış dün itibariyle…
  • Dossena yarın Napoli’de olacakmış, Dossena’nın menajeri öyle demiş. Liverpool futbolcuya yazılanlara bakılırsa 4,5 M pound’a vermiş. Bence iyidir bu fiyat ona J
  • Maxi Rodriguez’in menajeri Liverpool ile A.Madrid görüşmelere başladı, anlaşma yakındır demiş. Juve’nin ilgisi içinse Maxi onlarla ilgilenmiyo kabilinden bişeyler demiş.
  • Liverpool’un Avustralya’lı kalecisi Bouzunis Accrington ile olan kiralık antlaşmasını bu ay sonuna kadar uzatmış.
  • Liverpool için Lavezzi çok pahalıymış, alamazmışık.
  • Gerrard Aqua’nın Liverpool takımının değerini yükselteceğinden bahsetmiş. İyi futbolcuymuş yani J
  • Stoke City Shawcross için 20M istemiş, ya hiç dayak yemediler ya da sayı saymasını bilmiyolar.
  • Liverpool Upson için 8 M verebilirmiş. Bana göre çok ama TD nin işine karışmayız biz J
  • Spurs’lü Bassong Torres için iyi oyuncu ama İngiltere’de çok iyi oyuncu var. Eğer Torres’ten korkarsam nasıl ona karşı oynarım demiş. Ve aslında korktuğunu söylemiş J
  • Voronin D.Moskova’ya transfer olabilrmiş eğer ücretinde 1M luk bi kesinti yaparsa.. Bu adamı Fb alır en sonunda J
  • Rush maxi’nin alınması Liverpool için çok iyi olur demiş.
  • Rush Heskey tekrar dönmesin Liverpool’a demiş.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Hahahahaha çok güzel senin bu seri yahu, çok eğlenceli bir tarzın var.

"Stoke City Shawcross için 20M istemiş, ya hiç dayak yemediler ya da sayı saymasını bilmiyolar."

Bunu görünce koptum.

Shareef dedi ki...

Teşekkür ederim, aklıma gelenleri yazıyorum.. Edermi ama Allah aşkına kim ki daha 1,5 yıl top oynamış adam.. :D

Adsız dedi ki...

Vallahi izlemedim yorum yapamayacağım. Benim asıl endişem Aquilani, o baskıyı kaldıramayacak böyle giderse.

Shareef dedi ki...

Bu sene yok zatende seneye sanki olur gibi geliyor bana :) Molby(eski futbolcumuz) oda Rafa'ya öyle demiş :)