22 Ocak 2010 Cuma

LIVERPOOL’DAN HABELER-62













  • Eski bir Chelsea oyuncusu olan Duffy (kimse artık bilmiyorum) Liverpool ve ManU neden Boyd’a teklif götürmezler bilmiyorum demiş, Rangers futbolcusunun Rooney’den daha iyi bir bitirici olduğunu iddia etmiş J
  • Aqua dert yanmış (Bazı gazetelerde dalga geçmiş An english Lesson diye) Eğer kazanan bir takımda oynamaya başlasaydım her şey daha kolay olurdu. Yeni bir ülkeye transfer olmuş, yeni takım arkadaşları olan ve uzun süre sakat olan biri için çok zor bir dönemdi demiş. Oynamaya başladığımda mağlubiyetler alıyorduk ve üzerimde ki baskı arttı. Biliyorum bazı İtalya’dan gelen futbolcular harika işler yaptılar ama ben çok uzun süreli bir sakatlıktan dönmüştüm ve hala kondisyon olarak en iyi durumuma gelemedim. Biliyorum ki tam kapasiteyle oynamaya başladığımda bu takıma çok ama çok şeyler katabilicem ..
  • Jones transferi ile ilgili girişimler devam ediyormuş. 10 gün kaldı sayılır hayırlısıyla bir atlatsak şu mevzuyu J
  • Liverpool San Jose’yi Athletic Bilboa’ya vermiş. Onlardan almıştık ve onlara verdik. San Jose geçen hafta R.Madrid maçında oynamıştı.. (henüz kesin anlaşma yapılmamış)
  • Gerrard hedefim Salı günü Wolves maçında oynamak demiş (Antrenmanlara başlamış)
  • Lucas Spurs maçından sonra çok önemli bir dönemeci döndüğümüzü düşünüyorum demiş ve eklemiş ilk 4 için çarpışıcaz.
  • Sammy Lee Kuyt harika iş çıkardı demiş, 2. Kere penaltıyı atması da onun karakterinin ne kadar güçlü olduğunu gösterir diye eklemiş.
  • Sammy ayrıca her 3 puanın çok önemli olduğunu ve taraftarı ne kadar övse de az olacağını belirtmiş, Stoke ve Spurs maçlarında takımı desteklemelerinden ötürü.
  • Huntelaar’ın menajeri EPL’den birkaç kulüp istiyor oyuncuyu ama hangileri olduğunu söylemek saygısızlık olur. Oyuncum EPL’ye gitmeye sıcak bakıyor demiş.
  • Reserve takım uzatmada attığı gol ile M.City maçını 3-3 berabere bitirmiş. Maçın yıldızı adamım Pacheco’ymuş. 1 gol atmış. Ayala’nın indirdiği topu 69. dk da oyuna giren Saric tamamlamış. Diğer golü Spearing atmış. mcMahon karışık duygular içindeyim hayalkırıklığı oldu biraz demiş.

Hiç yorum yok: