16 Ocak 2010 Cumartesi

BABEL’İN KALEMİ KIRILDI – TWITTER FACİASI












Evet Kıymetli Liverpoolseverler, Twitter’a Babel’in yazdığı; Patron beni kadroya almadı, hiçbir açıklama yapmadı.. entry’sine Rafa cevap vermiş. Resmen Savaşta başlamış olmuş.

Akşam saatlerinde idmandan sonra, Babel’in girdiği entry’den sonra Rafa; Bir problem olduğu zaman herkes farklı tepkiler veriyor. Herkesin Twitter’ı var, Eskisi gibi değil artık insanların konuşmasını önlemenin yolu yok demiş.

Rafa Babel’in yarın ki maç kadrosunda olmadığını da doğrulamış.

Bu konuşmadan sonra Babel her akıllı futbolcunun yapacağını yaparak J Twitter’a entry girmiş ” Ne oldu O geldiğim ilk sezondan sonra, yılın genç yeteneği olarak 10 gol atmıştım, 2. sezon ve bu sezon o kadar oynamadım. İnanıyorum ki bir gün Liverpool’da yada başka bir yerde nasıl yetenekli bir futbolcu olduğumu göstericem. Buna inanıyorum..

Şimdi bundan sonra, bu gerizekalı ne yapılır kıymetli dostlar? Babel’in ilk entry’sinden sonra Rafa’nın yaptığı açıklamaya yine twitter’dan cevap verilir mi ?

Babel gitti sayın derim ben J (Edit: Rafa aradıkları teklif gelirse, babel'i satacaklarını açıklamış)

10 yorum:

Shareef dedi ki...

İlk geldiği yıl toplamda 49 maç oynamış ve 10 gol atmış, Geçen yıl 42 maç oynamış ve 4 gol atmış.. Yani dediği gibi geçen yıl az oynamamış ama bi başarısızlık var bu yılda toplam 16 maça çıkmış. ilk yarıda..

joenisatriani dedi ki...

Arda Turan mı acaba?????????

Man Of The Match dedi ki...

babel daha çok sonradan oyuna girdiğini kastetmek istiyo 2 sezondur.bana kalsa kewell sürekli sakatlanmasa rafa 2007-2008 de kewell ı oynatırdı zaten :)

oğuzhan dedi ki...

git babel git. benitez yoksa senin de kariyerini bitirecek :)
hatta gs'ye gel. rijkaard seni küllerinden yeniden diriltir.

Shareef dedi ki...

Adamda FM-CM diliyle kararlılık eksik :) dolayısıyla verimli olamıyor. Rijkaard ne yapsın onu :D

oğuzhan dedi ki...

CM diliyle "unhappy with his manager"
Rİjkaard yönetiminde eminim bundan daha kötü durumda olamaz.

Adsız dedi ki...

Babel'in Twitter hesabının linkini görebilir miyiz mümkünse? Ben bulamadım.

Shareef dedi ki...

Önceki babel postunda yazmıştım, twitter nasıl kullanılır bilmiyorum ama bu haberleri internetten çeşitli gazete ve spor sitelerinden alıyorum..

Adsız dedi ki...

http://twitter.com/ryan_babel

Burada göremedim ben o yazılanları. O haberlerin linkini vermen mümkün mü? Kusura bakma sıkboğaz ediyormuşum gibi oldu ama...

Shareef dedi ki...

dediğim gibi bir kaç yerde vardı bu aşağıdaki onlardan biri

http://www.tribalfootball.com/babel-tweets-his-way-liverpool-departure-576921