13 Ocak 2010 Çarşamba

LIVERPOOL’DAN HABELER-55




















  • Şimdi iyi yada kötü TD Rafa o değişir ama çok akıllı, durum kötüye gidiyorken finansal açıdan, verileceği söylenen 10M transfer bütçesi yokken.. Kalktı bir laf etti, Ben satılmasını asla istemem ama yıldızlar satılabilir borçlar yüzünden dedi. Yazmıştım satılmasın bu oyuncular diye yapıyor Rafa, çünkü satabiliriz dese biri Torres için 100M bulurlar gibi duruyordu (Aslında 140M diye yazdılar ama J) Rafa’nın bu açıklamasından sonra Hicks çocuğunun da yediği naneye bağlı olarak, Borç ödemek için asla oyuncu satmayız dedi. Bugün artık genel müdür mü müdür mü anlamıyom çok bunlardan Christian Purslow bir açıklama yapmış, Bu yönetim oldukça yıldız oyuncularımızı asla satmayacağız ve devam etmiş her takımla yarışabilmek için yazın gereken takviyeleri yapacağız J Bu bir gerçek Rafa orada taraftar desteği ile duruyor (futbolcular da tabi) ve Rafa bu durumu iyi yönetiyor. Şimdi taraftar gücünü kullanıp ocak ayında alamadığı bütçeyi yaza alma sözü verilmiş oldu. Bir taşta iki kuş buna denir.
  • Torres FA cup bizim için bu sezon öenmli demiş ve eklemiş ben ilk 4 e kalıp CL’ye gitmeyi tercih ederim ..
  • Dün Aldridge’in Rafa hakkında atıp tuttuğunu yazmıştım, aynı gün Aldiridge yalanladı bunu, Bahsi geçen Nuts Magazine’e hiç konuşmadım dedi resmi siteye..
  • Torres Dünyada yılın 11’ine seçilmesi hakkında, Merseyside’da ki herhangibi bir başarıyla bunu değişebilir im demiş. Ve eklemiş tabiî ki bu beni motive ediyor daha çok çalışmam konusunda…
  • Rafa’da FA cup önemli bizim için demiş ve bişeyler eklemiş J
  • Eccleston yeni kontrat imzaladıktan ve ManU’nun hevesini kursağında bıraktıktan sonra J Rafa açıklama yapmış, Eccleston’u parlak bir gelecek bekliyor, A takımla bu yıl iki maça çıktı ve iyi oynadı. Ama bir yetenekten, oyuncuya dönüşebilmesi için çalışmaya ve ilerlemeye devam etmesi gerekir. Eklemiş Reserve takımdan gelen çok iyi gençlere sahibiz, onlardan gerçekten memnunum mesela Insua, Gulacsi, El Zhar ve diğerleri (El Zhar gerçekten demiş J )
  • Yılın İngiliz futbolcusu oylamasına 2 oyuncumuz aday; Steven Gerard ve Glen Johnson..

1 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

el zhar ismini orada görmek beni azıcık duygulandırdı ve yüzümde ufak bir tebessüm oluşturdu.