20 Ocak 2010 Çarşamba

LIVERPOOL’DAN HABELER-60















  • Hiddink’in menajeri Cees van Nieuwenhuizen bir kez daha yalanlamış, Liverpool ile görüşüldüğünü.. Türkiye’nin teklifini de yalanlamış bu arada..
  • R.Madrid’ten sonra Milan’da da nasıl bir futbolcu olduğunu kanıtlayan Huntelaar için, Liverpool ve Arsenal kiralama yarışına girmiş. Patlama garantili bir transfer J
  • N’gog, resmi siteye Umarım ilerlemeye devam ederim, Liverpool’da olmak benim için çok güzel, oynadığım oyundan zevk alıyorum ve Liverpool’a gollerimle yardımcı olabilirim. Fakat adım adım ilerlemem lazım demiş. Biz de O boy’da O hız ve teknik ne güzel ama sonbahar’da yaprak gibi defanslar savurmasın seni bir O yana bir bu yana diyoruz.
  • Redknapp Rafa geçen yıllarda Liverpool için harika işler yaptı, bu durumlarının da üstesinden gelecektir diyerek destek vermiş Rafa’ya..
  • Liverpool Jovanovic ile görüşüyormuş. Sezon sonu bedava gelecek ya, Allahım bu patronlar bizi ne hale düşürdü.. Fellik fellik sözleşmesi biten futbolcu arıyoruz.
  • 4-4-2 dergisi Ada’nın en iyi santrafor’u seçimi yapmış ve Dalglish 1. Çıkmış. İlk 10 şu şekilde olmuş Dalglish, Cantona, Henry, Jimmy Greaves, john Charles, Stan Mortensen, Ian Rush (çok aşağıdaJ), Wayne Rooney (çok yukarıda), Dennis Law, Henrik Larsson.. Mesela bu sıralama da Torres yok, yetkililere sesleniyorum NEDEN? J
  • Liverpool’un Jones’u alacağını BBC’de yazmış, ardından eklemişler, Sunderland bu transfer olmayacak dedi J
  • Babel özür dilemiş, Rafa kabul etmiş ve bu konuda artık konuşmak istemiyorum elimde oynayabilecek sadece 20 oyuncu var, Babel’de onlardan biri demiş. Satalım şu adamı bir an önce gene yapar bişeyler J zeki biri olmadığından güvenemiyorum.
  • Rafa Gerrard’ın takımdan ayrılacağı haberlerine, haber değil şaka, sadece gülüyorum bunlara demiş J
  • Aqua bu transfer döneminde Juve’ye gidecekmiş J Oyuncunun menajeri Zavaglia, henüz yeni oynamaya başladı Aqua Liverpool’da ve Liverpool’da olmaktan çok mutlu, bu dedikodunun olabilirliliği yok demiş. Kiralık gidebilir mi diye sorunca, Bu Fantezi Futbol’da olur demiş J

2 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

ahaha esprili yorumlar :D

Shareef dedi ki...

:D herkes patlatmış bişeyler ..