14 Ağustos 2010 Cumartesi

RAKİPLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ- 5 M.CITY





















Çok para harcayıp daha da şişirdiler, her bölge de 4-5 futbolcuları var ama bu kadro nasıl idare edilecek, nasıl forma paylaştırılacak bunlar büyük sorun ve onlar için üzücü durum bunu Mancini’nin yapacak olması.. O duruma geldiler ki Ireland ve Bellamy geçen yıl o kadar katkı yapmasına rağmen takıma gözden çıkarılmış durumda..


TRANSFERLER

Gelenler: Aleksandar Kolorov (Lazio), Yaya Toure (Barça) David Silva (Valencia), Mario Balotelli (Inter Milan), Jerome Boateng (Hamburg), Alex Henshall (Swindon).

Gidenler: Martin Petrov (Bolton Wanderers), Javier Garrido (Lazio), Sylvinho (released), Nedum Onuoha (Sunderland on loan), Benjani Mwawauri (released), and Valeri Bojinov (Parma), Robert Mak (Nurnberg), Ryan McGivern (Walsall on loan), Paul Marshall (Walsall).


NELER DEĞİŞTİ

Neler değişmedi demek daha mantıklı, defansa orta sahaya ve forvete eklemeler oldu bunun için 100M £ harcadılar ama bu bana kalırsa Mourinho’nun Chelsea’de harcadığı paraya benzemiyor. Mancini herkesi istiyor, en son takıma Balotelli katıldı. Bu çocuk takımı şampiyon da yapabilir, toptan yok edebilirde.. David Silva zaman içerisinde muhakkak yararlı olacaktır. Kolarov’u R.Madrid’de istiyordu, o da katkı verecektir..


TAKTİK

Spurs maçında Mancini saçma sapan bir taktikle oynadı, Tevez ileride tek forvet olarak görünen 4-5-1 tarzı bir şeydi ki kalecileri maçın yıldızı oldu 20-25 gol girişimi karşısında.. Şahsen City bu taktik ve bu kadro ile kesinlikle başarılı olamaz..


ANAHTAR OYUNCU

Carlos Tevez, forvet arkasında hem oyun kurup hem gol atabilme becerisine/zekasına sahip oyuncu, doğru kullanıldığında eşsiz bir silaha dönüşebiliyor..


EPL’DE KAÇINCI OLURLAR

4. lükten sonrası..

4 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-öncelikle maç çok zevkliydi.joe hart fm diyorsa doğrudur un son ürünü bir kez daha kanıtlanmış oldu.
-bence mc leri harika oyunculardan kurulu yaya-jong(masch gitse de o gelse dedirtiyor)-barry...gerçekten müthiş her tipten adam var bence mc anlamında şu anda en fazla kaynaga sahip takım.viera ve johnson da var hatta ireland..
-kanatları gerçekten inanılmaz swp ve bellamy bence ilk 11 oynayamazlar ama gönderilmezse sonradan falan girip mutlaka iş yapacaklardır.
-bence aradıkları forvet tipi doğru ama isim yanlış adebayor kalsa daha balotelliye göre.caicedo var bu adam bayagı iyi oynuyor 3 4 kez izlemiştim.yararlı olur 10 15 maç oynarsa.
-defansları herhalde en iyi bölgeleri fazla konuşmaya bile gerek yok.
-aynı fikirde değilim gerçi diğer yazıdada değildim ama katılıyroum demişin herhalde ilk bölümü kastettin :D 2.olurlar.

Shareef dedi ki...

Çok dağınıklar (Mancini başta) daha ben niye oynamıyorum lafları çıkacak.. olamazlar 2.

fizyoterapist dedi ki...

-yokluğun gözü kör olsun :D evde spormax yok internet yok maçı izleyemedim.internete de cafelerden giriyorum.öğrencilik hali yılın 9 ayı dışarıda 3 ayı evde olduğu için alma gereksinimi duymadım:D peder beyin de pek ilgisini çekmiyor.o da genelde dışarıda zaten.
-gelelim spora açıkçası ben city için pek umutlu değilim.çünkü paranın takımı gücün takımı.milyonluk oyuncuları var ama takım ruhu yok.çoğu oyuncuları takıma dargın.barotelli de geldi ki cümbüş daha yeni başlıyor onlar için.
-şahsen ben city de oyuncu olsam(mesela ireland) derim ki ulan ben varken,formdayken,gençken,iyi oynuyorken ve her şeyimi bu takıma adamışken sen gidiyorsun milyonlar vererek benim oynadığım mevkiye başka bir oyuncu alıyorsun.onunla da kalmıyorsun ona yıllık bilmem ne kadar para ödüyorsun.beni de tıpkı çocuklar gibi güzel sözlerle, elmalı şekerlerle kandırmaya kalkıyorsun.o zaman bana ne.bu takım ve kulüp diğer oyuncular için ne ifade ederse benim için de o.maaşımı alırım.oynarsam da çıkar oynarım iyi veya kötü oynamışım fark etmez.maç biter sonuçla ilgilenmem çeker giderim.
-işte para ve güce sahip olan takımlardaki oyuncu psikolojisi city,chelsea,real... chelsea ve real bunu aştı biraz da city daha çok çeker bundan.

Shareef dedi ki...

fizyoterapist: Maçları netten izleyebilirisin :D söylediklerinde tamamen haklısın