6 Ağustos 2010 Cuma

LIVERPOOL 2-0 RABOTNICKI MAÇ SONU (EL)




















Beklediğimiz gibi kolay bir maç oldu, bol bol topuk pası yaptık..Güzel verkaçlar oldu, eğlendik yani maçı izlerken..

Bu maç eğer ileriye ışık tutabilecek bir maç olsaydı (Hull City ayarı bile yeterdi :D ) Kelly bu sene bu takımda hiç sırıtmaz derdim, Johnson’ı izlemek bu sene zevk olacak derdim, Jovanovic bu takımda her zaman iş yapar derdim, Gerrard orta sahada, Cole forvet arkası süper oluyor derdim, Lucas oyuna Pacheco kadar karışmıyor hala derdim, N’gog kendini geliştirmiş sanki derdim… Bütün bunları derdim birkaç gün önce Mönchengladbach’a yenilmemiş olsaydık :D

Ama hatırladığım kadarıyla Pacheco bile yay civarından 2 ara pas attı, forvet arkası Cole, Pacheco ve hatta Aqua gibi adamlarla daha yaratıcı Jovanovic ile daha şutör ve Kuyt ile daha golcü olabilecek sanıyorum bu sene.. Masch giderse o bölgeye bir iyi kesici alırsak (bu maçtan sonra bence ihtiyaç var) bu Poulsen bile olabilir. Nsipeten iyi bir takım olabileceğiz..


LIVERPOOL: Diego Cavalieri, Glen Johnson, Martin Kelly, Steven Gerrard (Alberto Aquilani, 62), Martin Skrtel, Jamie Carragher, Joe Cole, Lucas Leiva (Jay Spearing, 73), David N'Gog, Daniel Pacheco, Milan Jovanovic (Maximiliano Maxi Rodriguez, 67)


GOLLER: N’Gog 21, Gerrard 40 (P)


RABOTNICKI: Martin Bogatinov, Egzon Belica, Gorance Dimovski, Lopes Alcantara Fernando, Jose Ze Carlos (Gjorgi Mojsov, 62), Goce Todorovski (Filip Petkovski, 88), Emir Adem, da Silva Fabio (Francisco Marcio, 81), Nikola Gligorov, Vladimir Tunevski, Oliveira Wandeir

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Mönchengladbach maçı üzmesin abi seni, baya baya genç takımdı o yenilen takım. Tabii bu Rabotniczki maçı da kriter olamaz ama ben beğendim takımı, özellikle Joe ve Dani Pacheco coştu, N'Gog harbiden kendini geliştirmiş gibiydi -son vuruşlar hala aynı olsa da- Kelly tatmin etti vs...

İyi olacağız inşallah.

Shareef dedi ki...

Sağol şüpheye düştüm bir ara ben bu çocukları sevdiğimden mi iyi oynadılar gibime geliyor diye :D

Adsız dedi ki...

Benim asıl sıkıntım Hodgson'la alakalı. Adam büyük takım hocalığını kaldıramayacak gibi; "transferler benden bağımsız" diyebilen bir hoca yahu. Zaten Liverpool'a gelmeyi de çok istemişti, sonra bu Insua rezaletine falan ses çıkarmaması da berbat bi durumdu, Allahtan gitmedi Insua. Ayrıca ben Merseyside'dan kimsenin memnun olduğunu görmedim bu adamın gelişinden, herkes burun kıvırdı ama bizim Türkiyedeki Liverpoollular pek bi heyecanlı, inşallah yüzümü kara çıkarır kurt Hodgson. Amerikanlar sözünü geçirebilecekleri bi adamı getirdi ve bundan memnun olmak pek mantıklı gözükmüyor yine de...

Shareef dedi ki...

Haklısın Hodgson ile ilgili dert birden fazla aslında, takımın muhtemel yeni sahipleri bir kaç kötü sonuçta daha yüksek kalibrede birini getirmek isteyeceklerdir (bkz City) O zaman bir yılda heba olabilecek..

Ama yine de bu işi bilenler özel bir hoca diyorlar onun için, dizilişi de radikal bir şekilde değiştirmedi farkettiysen, taktik ile ilgili sağdan soldan topladıklarımı bir derleme ile koyucam yakında bloğa..

oğuzhan dedi ki...

hiç merak etmeyin kıymetli liverpoollular. hodgson bu takımı ileriye götürecektir. Şimdilik Benitez'den artısını söyliim Pacheco ilk 11 de başlamış.Daha kaçıncı maç. Benitez olsaydı Torres'i oynatırdı bu maçta :) En azından gençlere daha çok önem veren bi menajer var başımızda. Ben çok mutlu ve ümitliyim takımdan. İyi ki gittin Benitez, iyi ki geldin Hodgson

Shareef dedi ki...

İnşallah dediğin gibi olur da, beklediğimiz şampiyonluğu bize getirir...