20 Ağustos 2010 Cuma

LIVERPOOL 1-0 TRABZONSPOR MAÇ SONU (EL)














Maçı izleyemedim rahatça link arayıp bulmak problemdi.. Gidip bir yerde de izleyemezdim ( Ne yani bir tarafta Trabzonspor’lular oturacak, diğer tarafta ben gol olurda zıplarsan, gelsin sopa :D )

Yedek kadroyla çıkacağı öğlenden beri biliniyordu, Roy anladığım kadarıyla bu tarz rotasyonları yapacak.. ( İlk geldiğin de Rafa üst üste 90 küsur maça farklı 11 ile çıkmıştı, hey gidi günler) Aslında Roy mesaj veriyor, yedekler hazır olsun her an oynayabilirler gibi Babel seni forvet oynatırım koş bakalım gibi.. Rafa’nın doğrularının yüzlerce tekrarıyla mükemmele ulaşması anladığım kadarıyla takımı sıkmış biraz :D her ne kadar bu tekrar ve disiplin Alonso, Arbeloa, Insua ve Masch gibi oyunculara sınıf atlattıysa geneli üzerinde, zamanla bir yorgunluk yaratmış..

Cole sezona iyi başladı 2 maç 1 kırmızı kart, 1 penaltı kaçırma.. Allah devamını nasip etmesin. :D


LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Fabio Aurelio, Martin Kelly, Sotirios Kyrgiakos, Jamie Carragher, Leiva Lucas, Maximiliano Maxi Rodriguez (David N'Gog, 73), Christian Poulsen, Milan Jovanovic, Ryan Babel (Fernando Torres, 46), Joe Cole


GOL: Babel 45


TRABZONSPOR: Recep Onur Kivrak, Hrvoje Cale, Arkadiusz Glowacki, Egeman Korkmaz, Gustavo Colman (Remzi Giray Kacar, 77), Burak Yilmaz (Carlos Gomes Alanzinho, 56), Ceyhun Gulselam, Selcuk Inan, Teofilo Gutierrez, Umut Bulut, Serkan Balci

23 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşım dileğim oldu ama beraberlik olsa daha iyi olurdu umut o golü atsa iş bitmezdi tabii ama trabzonda liverpoolu elemek mucize olmaz bekleyip görecez 3 tane ya atacaz ya da yiyecez rövanşda bir de gerrard ve kuyt geliyor allah kolaylık versin...

Adsız dedi ki...

Birader o resimde alaylı bakışları var futbolcuların O resim pek hoş olmamış onu kaldır... Bir de zıplasamıydım demiştin gel trabzon avni akerde beraber maç izleyelim liverpool gol atınca sende zıpla ne dersin?Yani cidden liverpool kazandı diye sevindin demek seni tebrik ederim kazandınız ama kökenini merak ettim 2 sorum olacak 1 müslümanmısın 2 gerçekten türkmüsün?Sorular için kusura bakma...

Adsız dedi ki...

O sorular için gerçekten kusura bakma ironi olsun diye sordum.Neyse sahura kalktın mı?:)Kalktıysan allah kabul etsin kardeşim.

Shareef dedi ki...

:D Kalktım, bazı şeyler vardır arkadaşım hayatta.. Beklediğinin tam tersi çıkması bir yana çok şaşırtır insanı.. Türklüğümüz çok çok eskiye dayanır.. O kadar ki, türkler rumeli'ye geçtiği zamana kadar..

Müslümanım, onla ilgili de şaşırtıcı şeyler söylerim ama o bana kalsın..

Sizin de Allah kabul etsin

Man Of The Match dedi ki...

en azından 90 da girip oynamayı haketmiyor mu pacheco

Shareef dedi ki...

MOTM: yanlış kişiye soruyorsun :D bana göre kesin bir 75 dk var her maçta :D

Muratonovic dedi ki...

cok guzel macti... ikinci mac daha da guzel olacak, Trabzon gol atara ama 90 dakika yemeden yapabilir mi bilmiyorum.. Keske Umut'un topu girseydi de 2-1 yenilseydik..

http://bohemfutbol.blogspot.com/2010/08/liverpool-trabzonspor-1-0.html

Shareef dedi ki...

Dediğim gibi ben çok iyi izleyemedim ama, herkes trabzon çok iyi oynadı diyor..

Adsız dedi ki...

Ben de maçta liverpoolun aslarla çıkacağını zannetiğim için seyretmek istemedim fark olur diyordum ama özetten izlediğim kadarıyla sadece ikinci yarının ilk 15 dakikasında liverpool gol fırsatları yakalamış diğer şeylerde başabaş trabzonspor ama ikinci maç çok zor trabzonspor açısından nedeniyse açık liverpool işi ciddiye alacaktır şayet trabzonspor mucize yapıp 3 gol atabilirse 3-1 falan biter liverpool 1 gol atarsa bu sefer liverpool 3 çeker.İlk golü atan için maç çok önem arz ediyor.Trabzon erken bir baskıyla liverpoolu şaşırtmalı ve işi bitirmelidir.

oğuzhan dedi ki...

bu muhabbet de sıkar.yabancı takımı destekleyince türk müsün müslüman mısın.trabzonlular özellikle türklük konusunda fanatiktirler.en iyisini yapmışsın shareef maçı izlememekle cafede falan,trabzonlular kaldıramazdı.
cole hakkaten süper başladı :)aqua da kiralık gidecekmiş tutunamadı garibim baya da ümitliydik halbuki...

fizyoterapist dedi ki...

yazık yaa futbol bu kardeşim ırkla milliyetle dinle ne alakası var. taraftar olmanın bir takımı sevmenin nedenini soracak kadar dar düşünceli arkadaşlar var :S işte türk milleti olarak bunu aşamadık AKP zihniyeti bunlar.tayyip bunlara gözlerinin içine baka baka yalan söyler küfreder.sonra da o küfürü yiyen bu millet der ki Allah başbakanımdan razı olsun.vatan din devlet şehitler hepsi siyasete en adi şekilde alet edilir kimsenin zoruna gitmez,ben liverpool taraftarı olurum beni hemen vatan haini din düşmanı ilan ederler.Allah aşkına şu an içinde bulunduğumuz durumla ortaçağ avrupası arasında ne fark var? o zamanlar kilise aforoz ederdi,cennetten arsa satardı.şimdi Akp karşıtları aforoz olmuyor da ergenekoncu oluyor..neyse bu güzel blogumuzu siyasetle kirletmeyelim.
-futbolcular alaylı bakıyormuş :D olur söyleyelim de bir daha kutsal türk takımlarına öyle bakmasınlar :D 8 tane atmasınlar günah olur.onurlarına dokunur.hakem de hep gavur takımlarını tutar zaten.türk takımları çıkar aslan gibi mücadele eder ama uefa o kadar ırkçı ki hiçbir sebep yokken türk takımlarını avrupadaki tüm kupalardan men ederler..
-yani herhangi bir türk takımı avrupa şampiyonu olacaktı da elinden mi aldılar?
komik şeyler bunlar gerçekten komik...

aea dedi ki...

Aynı kadro düzeni ve oyun planı olursa 2. maçta işimiz zor. Bir de Trabzon gayet süper oynadı bence. İyi de moralli olmalarını bekliyorum. İlginç ve zor bir maç bizi bekliyor.

Monochrome dedi ki...

Ben Beşiktaş taraftarıyım ve hiçbir yabancı kulübe sempatim yok. Ancak Premier League'i manyaklar gibi izlerim. Ve bence Trabzonspor Liverpool'u eleyecek, Trabzonspor'un oldukça güzel oynamasının yanı sıra Liverpool'un kötü oyunu ve kadro kalitesi de bunda en büyük etken. Madem burası Liverpool blogu, Trabzonspor yerine Liverpool'dan konuşacağım. Gerrard, Joe Cole ve Torres çok sakatlanan oyuncular, onlardan sonraki en yaratıcı oyuncu Aquilani'yi sen Juventus'a kiralarsan yanlış yapıyorsun demektir. Joe Cole desen 4 senede 20 milyondan fazlaya denk geliyor, performansı ortada, üçüncü maçında kendi kalesine atacak diye bahisler açıldı. Mascherano giderse Poulsen orayı taşıyamaz, gönderilecek Diego ise Jones'tan daha iyi bir kaleci. Sol bekte Aurelio müzmin sakat, Insua ise toy. Yerine konuşulan adamlar şaka gibi; Konchesky ve Salcido. Birilerinin Hodgson'a Liverpool'un Fulham olmadığını hatırlatması gerek. Gerrard sakatlanırsa Lucas-Poulsen orta sahası bence komedidir. Ngog deseniz Torres'ten sonra ikinci ve tek seçim, o görevi ne kadar taşıyabilir bilimez. El Zhar ve Itandje gibi isimler ise halen kadroda. Tamam para yok diyeceksiniz ama, 3 tane vasat isim yerine 1 tane yıldız oyuncu almak daha mantıklı değil midir? Hodgson mıdır yoksa Amerikalı'lar mı bu kararları verenler bilmiyorum ama, Liverpool böyle küçük düşünüp vasat oyunculara talip olmaya devam ederse yedinciliklere alışsın.

Monochrome dedi ki...

Ben sadece objektif bakmaya çalıştım yanlış anlaşılmasın, ne diğer postlardaki Arsenal'liler gibi saldırmak niyetim, ne de yukarıdaki apaçiler gibi taciz etmek. Tarafsız bir perspektiften böyle gözüküyor Liverpool'un durumu, işler kötüye gidiyor.

Shareef dedi ki...

Monochrome, dediklerinde haklsın, fakat bu ortam da örneğin ınsua'nın yada Kelly'nin gelimesine olanak tanımak daha iyi değil mi ?

Aqua'nın kiralanması bu yıl için bence çok mantıklı, çünkü kaç maç oynayacaktır Gerrard, Masch, Cole hatta Poulsen varken.. Seneye çok daha iyi dönebilir. Şu an gönderilmesi taktiksel olarak gözüküyor..

Diego'nun yerine Jones hamlesinin 2 sebebi var bir Home Grown statüsü, diğeri de zaten Reina 38 maçın en az 36 sında oynıyor yıllardır. 2 maç çin Cavelieri durmak istemiyordu bu şartlarda..

Katkıların için teşekkür ederiz ayrıca

Monochrome dedi ki...

Ne katkısı rica ederim, fikirlerimi sundum sadece. Yanlış anlamayın lütfen ama, Liverpool taraftarına bu psikolojiyi aşıladılar, vasat oyuncularla yetinir hale geldiniz. Diyorsunuz ki Poulsen varken Aquliani oynayamaz, yanlış olan da bu değil mi? Madem Mascherano ayrılmayacak, ne gerek vardı Poulsen'e? Zaten zor sakatlanan bir oyuncu Mascherano, yedeği de Lucas olurdu, ki Hodgson Lucas'ı daha bir defansif ortasaha olarak değerlendiriyor. Benim aklıma açıkçası şöyle bir kurgu vardı, defansif ortasaha Mascherano, önünde Gerrard ve Aquilani, kanat/forvet olarak Joe Cole ve Jovanovic (veya Kuyt,Babel,Maxi), en ileride ise Torres. Modern bir 4-3-3 kurma şansı vardı Liverpool'un, aynen Barcelona gibi. Mascherano top çalacak (Busquets), Gerrard ve Aquilani üstün pas tekniklerini konuşturacak (Xavi ve Iniesta), Joe Cole ve Jovanovic top teknikleriyle adam geçerek içeriye kat edecek (Messi ve Pedro), ileride ise Torres (İbrahimovic veya Villa). Futbolcu kalitelerinde farkılıklar olabilir, Messi iyidir Joe Cole kötüdür, Gerrard uzun boyludur Xavi kısacık, Busquets kötüdür Mascherano daha iyi. Ama genel olarak sahada rolleri örtüşen oyuncular, bu sistem çok başarılı olurdu Liverpool'da bence. Sağlam bir de sol bek alınsa, canavar gibi bir takım olurdu. Kelly ve Insua demişsin, Kelly Johnson'la rekabete girecek tamam haklısın. Ama Insua'nın önünde A sınıfı bir sol bek oyuncusu lazım, o de Aurelio değil maalesef. Torres'e mutlaka bir yedek, hatta gerektiğinde partner olabilecek bir golcü lazım. Ngog gençtir iyidir ama, Torres sakatlansa tüm kulvarlarda Liverpool'u taşıyamaz.

Monochrome dedi ki...

Ayrıca Gerrard ve Aquliani, Xavi ve Iniesta'ya göre oyunu çift taraflı olarak daha iyi oynayabilen, fizik olarak da daha yapılı oyuncular. Xavi ve Iniesta top tekniği olarak daha yüksektir elbet, ama Gerrard ve Aquilani gerektiğinde Mascherano'ya destek verebilecek kapasitededir. Yani kadronun Barcelona gibi Premier League'de tutmayacak kadar ofansif olmasının da önüne geçilir böylece. Bence mükemmel bir Liverpool yaratma fırsatını tepti Hodgson, Rafael Benitez daha iyi bir hocaymış kesinlikle.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Shareef dedi ki...

Monochrome: dediklerin yüzünden gidiyor zaten Aqua, 4-3-3 hiç oynamamış ve hiç oynatmaz Roy, 4-4-2 ve 4-4-1 oynuyor.. Vasat oyunculara alışma değil de Rafa'nın sistemi böyleydi, ondan vasat oyuncular oldu takımda bir de para da olmayınca.. Poulsen 4-4-2 de daha yararlı olur Aqua'dan onu söylüyoruz sadece..

aea: Liverpool kaybetmez merak etme hatta bence ol bile yemez..

brother Ali: Hepimiz istiyoruz O'Neill ı keşke gelse

Adsız dedi ki...

sözlerinize dikkat edin beni apaçi kro olarak görmeyin futbol konusunda sizin kadar insancılım fanatik değilim müslümanlık falan ironiydi belirttiğim gibi yukarıda istediğiniz takımı destekleyin evet gerrardın bakışını anlamayacak kadar isen bilemem ben liverpooluda chesleeyi de arsenalide severim tabiki topun dinle alakası yok ama liverpool trabzonspor kapışmasında liverpool liverpool diye seyretnek insanı üzüyor apaçi dediğinle beni bağdaştırman senin küçüklüğünü gösterir benim için müslümanlarda kardeşimdir inanmayanlarda doğru yolu bulsun diye dua ederim hep başkasınında iyi yolu bulması için dilerim allahtan kimsenin kötülüğünü istemem shareef size göre yine iyi ama siz insanlıktan nasiplnemiş olsanız direk apaçi falan demezsiniz ben trabzonlu değilim açıkcası yazdıklarımı okumadan önyargıyla yazmazdınız sonradan belirttim yazılarımla beni o arsız bağnaz trabzon taraftarıyla karıştırmayın arsız dediklerim azınlık ama size ortaçağ gibi görünmemize sebep oluyor hatayı ben ettim başta futbolla dini bağdaştırmak benim hatamdı bu kusurdur evet açıkcası liverpool elerse liverpooldan nefret de etmem liverpool zaten bir marka shareef sana teşekkür ederim buradaki bazı seviyesizler beni kro apaçilerle karıştırmış merak etmeyin benim anlayışım bir avrupalıdan daha merhametlidir ve geniştir yani sizin medeniyet gördüğünüz avrupalılarda olmayan hoşgörü bizde mevcut kurtuluş savaşını ne çabuk unuttunuz dedeleriniz belki kurtuluş savaşından sonra sizi bana böyle derken görse ne derdi acaba shareef kusura bakma bazıları bunları yazmama sebep oldu terbiye sınırlarını aşmamalıydılar saygılar arkadaşlar

Adsız dedi ki...

o laflar bir inlak fevrililikle söylenmiştir monochrome apaçi diyorsun ama senin beşiktaşın çarşı denilen grup daha bir apaçi...

Adsız dedi ki...

tayyipçi olduğumu nereden çıkarttın siyaseti karıştırıp niye bulandırıyorsun ortamı hergün şehit veren bir toplumda neden tayyip veya diğerlerini destekleyimki siyasetten örnekler verim itham etmen çok çirkin ve itici.

Adsız dedi ki...

aqullaninin gönderilmesi gerçekten talihsizlik onun kalması gerekirdi