7 Ağustos 2010 Cumartesi

RAKİPLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ-2 MANCHESTER UNITED





















Geçen sezon Rooney özelinde harika birsezon geçirdi takım aslında, Rooney 34 gol attı toplamda ama ManU hiçbir şey kazanamadı. Rooney’in sakatlandığı arada hem EPL’de hem de CL’de çuvalladılar :D

CR7 satıldıktan sonra Nani zaman zaman iyi maçlar çıkarsa bile kanat elemanlarından istediği verimi alamadı Fergie, Scholes yaşlandıkça ortasaha vasıfsız elemanlara kalmaya başladı, onlarda haliyle altından kalkamadı bu yükün.

Bu seneye iki transfer yaparak giriyorlar, paraları da yok geçen yıllar gibi, bunun yanında bence nokta transferler yaptıklarını belirtmekte yarar var..


TRANSFERLER

Gelenler: Javier Hernandez (C.D. Guadalajara), Chris Smalling (Fulham)..

Gidenler: Ben Foster (Birmingham), Tom Heaton (Cardiff), Zoran Tosic (CSKA Moscow), Matthew James (Kiralık Preston), Daniel Drinkwater (Kiralık Cardiff City).


NELER DEĞİŞTİ

Fergie Smalling ve Hernandez’i aldı. Yıl boyunca defanstan çok çektiler aslında, Smalling bu bölgeyi yedekleyecek ve gelecek için büyük umut olacak diye alındı bakalım olabilecek mi ? Senelerdir Berbatov’dan da beklediklerini alamadılar, Dünya Kupasında izlediğimiz Hernandez daha yararlı olacaktır. Ayrıca Macheda bu sene daha fazla süre alacaktır..


TAKTİK

Geçen yıl CR7 takımdan ayrılınca Fergie Rooney’e merkez forvete aldı ve bildiğiniz gibi süper bir sezon geçirdi Rooney ama her seney böyle olur mu, her papaz pilav yer mi bilinmez, yardımcı oyunculara ihtiyaç var ki ben geçen sene söylediğimin arkasındayım, ManU eriyor..


ANAHTAR OYUNCU

Hiçbir takımda Rooney kadar anahtarlığa yakışacak ve benim bu kadar sevmediğim bir oyuncu yok.. Kötü bir sezon geçirirse Liverpool’un geçen yılki halinden beter olur.


EPL’DE KAÇINCI OLURLAR

İlk üç içerisinde olmayacağını öngörüyorum..

3 yorum:

fizyoterapist dedi ki...

-FA Community Shield maçını izlemiş bulunuyorum.scholes yaşına göre harika bir maç çıkardı savunma arkasına uzun toplarla sarktılar maçı da öyle kazandılar zaten.ben gerrardı daha defansif oynatalım diyordum.böylece gerrard rakip savunma arkasına harika toplar atabilir diyordum.savunmayla hücum arasındaki bağı çok iyi kurabilir diyordum.bugünkü maçta manu benim gerrard için düşündüklerimi scholes ile yaptı ve maçı aldılar.
-manu orta sahada rakibiyle fiziki mücadeleden kaçtı akıllı olarak. mücadele edecek gücü de yoktu zaten :D
-önceden de belirttiğimiz gibi bir çöküş dönemi yaşıyorlar bu yaşla nereye kadar ama aldıkları şu meksikalı çocuk hiç fena değil.
-berbatovdan extra kötü bir sezon bekliyorum.takımın tek diri ve etkili ismi rooney gibi görünüyor her şey onun üstüne kurulmuş ama manu ve rooney buna ne kadar dayanabilecek göreceğiz.
-bunun dışında nani ve valencia kanatlarda saman alevi gibi birden parlayacak ve sönecekler.
-bu yaz manu üstüne çok konuştuk. bilmiyorum inşallah öngörülerimizde yanılmayız şerif abi.ama ben yinede onlarda bu şans olduğu müddetçe ilk üç içinde bitirirler diye düşünüyorum.nasıl mı olacak? ben de anlayamıyorum ama futbolda şans faktörü ve manu:D inşallah yanılırım

Kieran dedi ki...

"Scholes yaşlandıkça ortasaha vasıfsız elemanlara kalmaya başladı, onlarda haliyle altından kalkamadı bu yükün"

eğer vasıfsız elemanlardan kastınız fletcher ve carrick ise bana göre yanlış bir ifade de bulunmuşsunuz.zira fletcher ve carrick saha içinde yapabildikleri bakımından -neredeyse- eşsiz topçulardır.hadi fletcher'ın orantısız boyu fln neyse de carrick'e vasıfsız demek gerçekten çok iddialı bir ifade.

Shareef dedi ki...

Gibson'ı Anderson'u falan da kasdetmiştim ama bu ikisi de karşılaştırdığım eleman olan Scholes'dan yetersizler.. Buna itiraz olmaz heralde..

Liverpool'dan örnek vereyim Masch çok top kapan canını dişine takan eşşiz bir oyuncu ama geçen yıl yerini doldurmya çalıştığı Alonso'ya göre yetersiz kaldı.. Yani bu yükü kaldıramadı :D