5 Nisan 2010 Pazartesi

LIVERPOOL’DAN HABERLER-92




















  • Adidas ile var olan 2 yıllık kontratımız üzerine yeniden bir 10 yıllık anlaşma için masaya oturmuşuz, bahsedilen rakam 10 yıllık 150M Pound, bu parayı alırsak ManU’nun Nike anlaşmasını geçecekmişiz :) Tabi adidas bu antlaşma ile asıl beklediği İngiltere dışında ki satışlarmış bunun için Adidas yetkilileri açıklama yapıyormuş, özellikle Gerrard ve Torres’in içinde bulunduğu yıldızları, Liverpool’un yaz döneminde satmayacağına eminiz gibisinden söylemlerle aba altından sopa gösteriyormuş.. :)

  • Torres Arsenal’in şampiyon olmasını istiyorum demiş ve eklemiş Wenger bunu hak ediyor ayrıca fikstürleri diğerlerine göre daha iyi..

  • Benayoun 4. olacağımıza olan inancını kaybediyormuş, Birmingham’ı yenmemiz lazımdı özellikle Spurs’ün yenildiği hafta demiş, aslanım sen nerdeydin Birmingham maçında neden oynamadın demek düşer bize de :)

  • Juve yine krize girmiş ve başlamışlar Rafa, Rafa demeye, Menajer Claudio Pasqualin, Juve’nin önemli kararlar alabilecek, takımla ilgili çeşitli operasyonlar yapabilecek bir adama ihtiyacı var, bana göre onların Rafa gibi bir adama ihtiyacı var demiş. Ve eklemiş O güçlü bir kişiliği olan gerçek bir koç.. Bende katılıyorum bu ağbinin dediklerini ve bir arttırıyorum, O gerçekten süper bir TD :)

  • Kazmalar Rhone grubun teklifini reddetmiş söylenene göre %40 ı için daha çok para istiyorlarmış, söz hakkını da kaybedecekler ya :) ama her şeye rağmen yeni sezona kadar Liverpool’un el değiştireceğinden eminmiş bazı çevreler :) (Bir klişeyi daha kullanmaktan bahtiyarım)

  • Liverpool’un ve oyuncularının büyüklüğüne örnek vermek için bu haberi giriyorum Kıymetli Liverpoolseverler, Sezon sonuna kadar Leicester’a kiralık verilen Spearing’le konuşan Carra ve Gerrard ona demişler ki bu geçirdiğin zamandan keyif al ve Leicester için neler yapabileceğini herkese göster..Genç Scouse Spearing bundan oldukça etkilenmiş tabi.. Ayrıca Darby Swindon’a geldiğimde Carra beni aradı ve bazı tavsiyelerde bulundu ayrıca Gerrard’a bana mesaj atarak güvendiğini söyledi, kendime olan inancım arttı demiş. 2 oyuncu’da sezon sonu Liverpool’a dönüp onlar gibi olmaya çalışıcaz, Liverpool’u çok seviyoruz demiş.. İşte bize de Liverpool’u sevdiren bu dostlar.. Liverpool’luyum diyen kimse yalnız yürümüyor.. (Yazar word belgesine 2 damla yaş düşürür gözlerinden :) )

  • Arbeloa Liverpool’da Rafa ile harika zamanlar geçirdim ve bugün olduğum futbolcu oldum demiş ve eklemiş R.Madrid’i sadece Liverpool için bırakabilirim..

  • Biraz da transfer diyelim, İlk önce takımımıza yapılan bir edepsizlikten bahsederek başlayayım Celtic Pacheco’ya talip olmuş, yeteri kadar forma şansı bulamayan oyuncuyu almak istiyorlarmış. Kardeşim adam 18 yaşında henüz oynayacak daha hem Pacheco’yu satan Liverpool’u satar :) (Bunun benzerini Türkiye’de bir Liverpool efsanesi söylemişti :) ) Kiralık verebiliriz bir sene bence..

  • Arsenal Rodellaga konusunda bize rakip olmuş, Wenger’de istiyormuş onu..

  • Lazio’lu Kolarov’u takibe almışız, Aurelio imzalamaya yanaşmayınca yeni kontratı, Rafa elbet birini alacak oraya.. Faka benim şahsi fikrim alınacak olan futbolcu Insua’yı kesmesinde destek olsun.. Çocuk yorgunluktan adını unutacak kıvama geldi :)

  • Benfica yedek kalecimiz Cavellieri ile ilgileniyormuş. Bizde onu sattığımız paranın yarısına Federici’yi alırız Reading’ten..

  • Bolton’un Koreli oyuncusu Lee için bir teklif yapacağımıza emin Ada basını :)

  • Bence bugünün en önemli transfer dedikodusu Feyenoord’lu Wijnaldum ile ilgili Liverpool oyuncuyu 18 aydır izliyormuş ki bende 2 senedir hangi takıma gitsem alırım kendisini :) fiyatı 8 M Poundmuş ki bence onun için makul bir fiyat, konuyla ilgili genç yetenek şöyle demiş, benim rol modelim Kuyt, Feyenoord’dan ayrıldığında en iyi oydu ve şimdi onunla oynamak bana o kadar da uzak değil demiş.. Burada oyuncuyla ilgili bir videoyu izleyebilirsiniz..

Not: Foto Wijnaldum


10 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-Wijnaldum yetenekli bir çocuk ama bize yıldız lazım ya alın krasic i ne bileyim zarate yi,vargas ı,jovetic i gerçekten bunlardan en az birini alsak büyük bir adım atmış oluruz.aetık quaresma demiyorum. :D

Shareef dedi ki...

Bence bize wijnaldum lazım asıl, jovetic'de olur ama almaya para nerede.. Bence Zarate ve Vargas asla Wijnaldum ayarında değil.. Quaresma'yı dikkat edersen bu sınıfın içine sokmadım:D

Man Of The Match dedi ki...

quaresmadan cazgeçtim peki ama neden rafa nın sistemine uymuyor onu anlamadım winston barian ya da sen ikinizden biriniz demiştiniz?

Shareef dedi ki...

http://noatsamisa.blogspot.com/2010/03/vasat-prens.html bunu bir oku konuşalım...

Man Of The Match dedi ki...

okudum,bekliyorum diyeceklerini..

Shareef dedi ki...

Kusura bakma bakamadım bloğa.. 2 sebepten olmaz diyordum ben biri Rafa makina gibi oynasın istiyor takım noat samisa'nın dediği gibi daha az yetenekli ama çalışkan ve taktik disiplini çok önce olan bir Kuyt'u, çok daha yetenekli ama taktik disiplin fakiri Pennant'a bin kere tercih eder.. Quaresma Pennant'tan farksız.. 2. si Chelsea'de o hızlı tempoya dayanamayıp iyice beter olmuştu bana kalırsa.. EPL için biraz daha farklı oyunculara ihtiyaç var daha az top sürecek daha çok paslı bir adama takdir edersin Quaresma'da bunların hiçbiri yok..

Man Of The Match dedi ki...

-Estafurullah,sürekli bloga bakıcak değilsin,herkesin işleri olabilr.
-Evet dediklerini anlıyorum fakat Babel ve Riera da sanki aynı tarz bir futbolcu gibi.Yanılıyor muyum?

Shareef dedi ki...

Riera kesin öyle değildi ama Babel biraz öyle halleri var.. Onun için oynama süreleri düştü ve sürtüşmeler yaşadılar ya.. Rafa şu ana kadar bence kesinlikle Babel'den istediğini alamadı..

flyingdupe dedi ki...

bugün enteresan bir haber okudum, ne kadar sallamasyon bilemiyorum ama, Gerrardın, takımın bundan sonraki kaptanının Pepe Reina olabileceği şeklinde bi açıklaması var.

Shareef dedi ki...

Evet bende yazıcam şimdiden sonra onu :D Onda bir kaptan görüyorum daha genç uzun süre burada kaptan olabilir demiş :D