2 Nisan 2010 Cuma

BENFICA 2-1 LIVERPOOL MAÇ SONU (EL)













Tam bir hakem faciası vardı sahada hemde sadece orta hakem değil yan hakemlerde berbattı.. Liverpool’un 2. golünde ne var bilmiyorum, bana temiz gözüktü.. Torres’e bu kadar faul çalıyorsun be güzel aile çocuğu :) bunlardan hiçbirinde kart olmaz mı ? Sonra bu kadar Benfica’lı futbolcu ceza sahası içinde düştü Cardazo vuramadığı her topta yere düştü nedense, Reina’ya çıkardığın kadar bunlara neden kart çıkarmadın.. Sonra Babel’in atılması adam bırakmadı ki Babel’in yakasını.. Babel kırmızı alacak bişey yaptıysa, Luisao’da yaptı… O sağ bek Peraira mı neydi, Agger’e arkadan daldı resmen başka daha kaç kere yaptı bu hareketleri.. İnşallah Uefa bir daha maç vermez bu hakeme..

Maçla ilgili kırmızı karta kadar bence Liverpool gerçekten güzel oynadı, birkaç gol atarız diyordum ki.. Kırmızı kart geldi ve biz biraz geriledik.. Rafa’ya maçtan önce o kadar dedik, Soto oynasın, her topa vurdu Cardazo..

Torres bence süper bir maç çıkardı, çok faul yaptılar ama ayağına gelen her topu tutabildi, bir golü de sayılmadı.. Kuyt ikinci yarı hiç yoktu sahada, spiker adını doğru söyledi dikkat ettiyseniz :) ama Babel’e bebıl dedi nedense :) Gerrard bence iyiydi mu maç ama adamım Insua bitti acil onu dinlendirmeli Rafa, açıkça belli oluyor bitkinliği.. Masch’de çok yoktu sahada, Lucas gibi oynadı :)


BENFICA: Julio Cesar, Luisao, Pereira (Nuno Gomes, 66), David Luiz, Javier Garcia, Ramires, Pablo Aimar, (Airton, 87), Martins (Amorim, 72), Coentrao, Angel Di Maria, Oscar Cardozo

GOLLER: Cardozo Pen 59,79


LIVERPOOL: Reina, G Johnson, Agger, Insua, Carragher, Gerrard (Benayoun, 90), Babel, Mascherano, Lucas, Torres (N'Gog, 82), Kuyt

GOLLER: Agger 9

12 yorum:

mates dedi ki...

hakem tam bir faciaydı yav.o kırmızıyı sanki Luisao'ya çıkarmış gibi yaptı, ben mi yanlış gördüm bilemiyorum. Ama her halükarda Luisao ilk yaptığı faul ve ikinci yaptığı el kol hareketinden sonra çift sarıyla atılmalıydı. İkinci gol de ofsayt değildi. Acaba UEFA pasif ofsayt kararını kaldırıp eski kurala mı döndü diye düşündüm baya..
Bana kalırsa her ne kadar 10 kişi de kalsa Liverpool bu maçtan rahat puan çıkarabilirdi.Liverpool'lu olmama rağmen deplasman maçlarını satmış gibi oynuyoruz. Belki de satmışızdır:) Malum, seneye transfer için para lazım. Nasıl olsa Anfield'da geçeriz mantığı. Siz ne düşünüyorsunuz bilmem.

Shareef dedi ki...

Transfer işi önemli olabilir, iş Rafa'ya kaldıysa :D baktı para gelmicek kazmalardan :D

ynwa dedi ki...

yemin ediyorum şu maçtan sonra türk hakemlerine sarılasım geldi, böyle bir skandal yönetim olamaz.

* torres'in attığı gol, boru gibi goldü. kuyt ofsayt ama kaleciye karşı hiç bir etkisi yok. bariz bir şekilde pasif durumdaydı.

* kırmızı kart pozisyonu için yorum bile yapmak gereksiz. en fazla iki tarafa da sarı kart çıkar, bu durumda da luizao çift sarıdan atılırdı. madem babel'i direkt atıyorsun, luizao'ya bir sarı bile nasıl çıkmaz akıl alır gibi değil.

* penaltılar penaltı. ama madem hiç bir pozisyonu sektirmiyorsun, torres'in kafayı çakacagı pozisyonda kambura yatılmasına niye penaltı çalmıyorsun? net penaltı.

* sarı kartlı david luiz iki kere torres'i biçti, ki ikincisinde torres sakatlanıp cıktı faul bile vermedi.

* agger'e aut çizgisinin orda yapılan hareket net sarı. gözgöre göre sarıyı es geçiyor.

bunlar ilk anda aklıma gelenler.

herşeye rağmen 2-1 kötü sonuç değil. 3-1 olsa kötüydü. bu maç güzel bir gaz olacak çocuklara rövanşta. seyirci de bilenir tahminim. rövanşı şimdiden iple çekiyorum.

ynwa dedi ki...

ha bize gelirsek, carra artık şu dandik penaltı yaptırma huyundan vazgeçmeli. her penaltıda bi carra parmağı. insua da ciddi yorgunluk var, katılıyorum. dossena'yı satmak iyi bir fikirmiydi emin değilim. malum aurelio sürekli sakat. bir de lucas'ı artık allaha havale ediyorum.

Ortega dedi ki...

Anfield'da her türlü yeriz bunları da 2.yi yemek biraz rahatsız etti. Ne yalan söyleyeyim.

Shareef dedi ki...

@ynwa

Sanki hem ilk maçı olması sebebiyle, hemde seyirci baskısı etkiledi hakemi.. Sadece stoperlerine çıkardı ilkten sarıları sonra 10-15 faul yaptılar çıkaramadı...

@ortega

:D tam olarak rahatsız etti hakikaten ama inancımız tam yeneriz.. Bu hakem orada böyle yönetse (evsahibini tutarak) 5 çekeriz :D

Man Of The Match dedi ki...

-Öncelikle sopcast sorunları nedeniyle ilk yarıyı bölük pörçük izledim.Haliyle babel in nasıl atıldıgını göremedim.İkinci yarı farkettim baktım babel yok herhalde atıldı.
-İkinci maçta insua cezalı aurelio da dönecek gibi değil agger i çekceğini sanmıyorum oraya glen i çekip masch ı da sağ beke koyar yine lucas malı oynar.(yaptıgı pas hatalarının haddi hesabı yoktu dün)

Shareef dedi ki...

@MOTM

Maçı CNN Türk verdi neden uğraştın Sopcast'le :D
aceto'yu takip et o maçların yayınlarını veriyor düzenli olarak

Man Of The Match dedi ki...

bir dahakine belirtirsen sevinirim maçın kanallarını :)

Shareef dedi ki...

Kusura bakmayın, bir daha maç öncesine yazarım artık ..

Man Of The Match dedi ki...

Estafurullah,yanlış anladın.

Shareef dedi ki...

Yok gerçekten kaç Liverpoolluyuz şunun şurasında.. Ben blog yazıyorsam bunu da yapmalıyım diye düşündüm..