24 Nisan 2010 Cumartesi

10 YILIN EN KÖTÜ 10 TRANSFERİ




















10- Igor BISCAN: Mustafa Denizli’nin gözdelerinden Biscan 19-21 yaş arası D.Zagreb’te tam 67 maça çıkıp 11 gol atmış, parlayabilecek bir yıldız olarak geldiği takımımızda 5 yılda 72 maç oynayıp 2 gol atarak, Liverpool’dan giden pek çok oyuncunun uğrak yeri Yunanistan’da almıştı soluğu, bize de ona verdiğimiz 5,5M Pound’un acısı kaldı yadigar..

9- Chris KIRKLAND: Şimdilerde İngilterenin en iyi kalecilerinden denilen Kirkland 2001 yılında henüz 20 yaşındayken tam 6M Pound’a Coventry’den takımımızatransfer oldu bizim takımda kaldığı 5 sene boyunca sadece 25 lig maçına çıkan Kirkland kiralık verildi birkaç sezon ve sakatlıklarla boğuştu.. Asıl üzücü olan ise Dudek gibi bence hiç iyi olmayan bir kalecinin arkasında yedek beklemesiydi..

8- Djibril CISSE: İşte bir sakatlık mağduru futbolcu daha gerçi sakatlıklar olmasa da çok zeki bir futbolcu değil ama bu yinede Liverpool’un ona 14,5M ödemesine engel olamadı :) oyuncunun ayağı falan kırıldı ve Liverpool’da toplam 79 maça çıktı ve 24 gol attı aslına bakılırsa çok çok kötü bir performans değil ama beklentilere göre çok düşük kaldı.. Bir yararsız bilgi vermem gerekirse eğer Müslüman bir ailede doğup sonradan Katolik olmuş..

7- Erik MEIJER: Bunu bedavaya aldık ama ben şahsen çok şey beklerken rezalet bir performansla karşılaştım.. Bizden önce oynadığı üç takımda ki takımlar sırasıyla Leverkusen,Uerdingen ve PSV şu istatistikelri tutturmuştu 84 maç 16 gol, 32 maç 11 gol ve 40 maç 13 gol.. Bizde 2 yılda 24 maça çıkıp hiç gol atamadı maalesef.. Biz yükselip kafa vuracak derken.. Yazık oldu.. Bizde onu Preston North End’e kiralık verdik :)

6- Antonio NUNEZ: İspanyol boğası bize Owen transferinde geldi, Bu oyuncuyu 1,5M a saydık düşünün.. Şu an ki takımını yazıp bu maddeyi geçeyim sinirim bozuluyor :) Şu an bu İspanyol danası Apollon Limasol’da oynuyor..

5- Bernard DIOMEDE: Auxerre’in güzide kulübümüze listedeki 2. ama aslında ilk kazığı, bu güzel insan bize gelmeden Auxerre ile 176 maça çıkıp 30 gol atmış ve takımımız bu performansı yeterli görüp ona 3M basmış.. Oda kendisine yapılan bu yatırımı takımda kaldığı 3 yılda toplamda 5 maça çıkarak geri ödedi.. Sağolsun varolsun, böyle durumlarda bence futbolcuya hırsızlıktan :) TD’ye de sahtekarlıktan dava açılmalı..

4- Andrea DOSSENA: 7M pound’a alıp 1,5 yıl takımda tuttuk ve onun yaptığı yerini 19 yaşında ki Insua’ya kaptırdı. Devre arasında Napoli’ye sattık da kurtulduk..

3- Jermaine PENNANT: disiplinsiz, başına buyruk ama çok yetenekli bu adamı Arsenal kapı dışarı etmişken biz Birmingham’a 6,7M verip takıma kazandırdık sonuç olarak bir sorunlar yumağı devralmıştık aslında, öyleki elden çıkarmaya çalışırken satacak kulüp bulamadık adamı, oda kontratı biter bitmez İspanya’ya gitti. Hala en küçük bir fırsatta İspanya’dan hem Rafa’ya hem Liverpool’a sallıyor..

2- Ryan BABEL: Bazı dostlara garip gelebilir burada olması zannımca ama O bu takıma gelirken nihayet bizi seri şampiyonluğa koşturacak Henry’yi bulduk demiştim.. Dolayısıyla bende ki hayalkırıklığı Henry’nin futbol kariyeri kadar büyük oldu. Bu sezon sonunda sanıyorum iyi bir teklif bulursa satılacak ama benim içimde ki burukluk hep kalacak..

1- Robbie KEANE: Her şeyden önce adam Liverpool’luydu, tuttuğu takım için çarpışan bir futbolcu romantikte değil mi :) olmadı ama Rafa’dan mı Keane’den mi bilinmez.. Kalsa bu sene belki bu kadar sıkıntı çekmezdik.. Bizden sonra Spurs’e döndü ama orada da olmadı şimdi Celtic (tuttuğu diğer takımmış) te birkaç gol atmış durumda..

4 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-İgor a laf yok nedense seviorum bu adamı.:D
-Keane şans verilmeylidi die düşünüyorum en azından sezon sonuna kadar.Torres ile doğru düzgün birlikte oynayamadılar yazık oldu en azından yıl sonunda satsak bile biraz daha yüksek bi rakama satardık.28 maçta 7 gol atmış her ay 1 gol atıyo ama bence rafanın içi sızlıyordur şu an.Ngog u görünce.
-Josemi,Kromkamp,Bellamy(Ona da şans tanınmadı fazla),Mark Gonzalez(bo adamda iş vardı bir anda kayboldu),itantje,arphexad(bu da 2 3 maç oynadıydı diye hatırlıyorum)

Shareef dedi ki...

Ben fiyatına ve katkısına baktım genelde ve bende bıraktığı izlenime.. Dolayısıyla subjektif bişey bu liste..Senin dediklerinde pektabi girer bu listeye :D

oğuzhan dedi ki...

Sean Dundee vardı bi de Almanya'da süper oynayıp gelmişti bize. Bizde de oynadı mı oynamadı mı onu bile hatırlamıyorum o kadar feciydi yani.
Karl-Heinz Riedle' yi de transfer edince çocuklar gibi sevinmiştim. O Dundee'den çok daha iyiydi ama gene de benim umduğum performansı sergileyememişti.
Bellamy'i de Rafa harcadı. Yoksa efsane olurdu Kop'un gözünde. Biraz agresif sinirli olunca Rafa'nın gözüne batıyor tabi :)

Shareef dedi ki...

Bellamy beyzbol sopası hareketini yapmasa kalırdı ama :) Riedle'yi ben hiç sevmemiştim taki Liverpool'a transfer olana kadar bende de izlenimi iyidir nedense o aralar titi camara'larla falan uğraşıyorduk sanıyorum :D