25 Nisan 2010 Pazar

BURNLEY 0-4 LIVERPOOL MAÇ SONU (EPL)













Rafa Lucas’lı ve N’gog’lu kadrodan ne umuyor anlamıyorum, belki benim bilmediğim bir şey var onu da göremiyorum bu sefer sinirleniyorum kıymetli Liverpoolseverler.. Lucas ile oynarsa takım kesinlikle forvetle ortasaha arasında mesafe açılıyor, göbekten geldikçe rakip kanatlarda kapanıyor ve berbat bir futbola dönüyoruz.. İleri at Ceylan tutabilecek mi bakalım :)

Oysa bugün sahaya çıkan kadro, güzellemeler yapılan 4-6-0 bile oynayacak kapasitedeydi (sanki oynadı da ne dersiniz ? ) Takıma Aqua ve Maxi girince gerçekten esnek ve pozisyonlar arası geçiş yapabilen bir takım oluyoruz.. Kuyt forvet oynarken sola geçip Babel forvete kayabiliyor Gerrard önce Aqua arkada olabiliyor yada tam tersi, yada Maxi ortasahayı çoklayabiliyor. Pas kalitesi (yüzdesi değil kalitesi) artıyor bugün 2. yarıyı Sopcast illeti yüzünden izleyemesemde.. özellikle ilk yarı cezasahası civarında birkaç defa üst üste 3 ve daha fazla pas yapabildik. Zannımca Torres’in bizim için hayati olan yokluğu biraz bu şekilde engellene bilir.

Gerrard’ın orta sahada oynaması ile daha seri ve hızlı bir ortasahaya sahip olduk o kadar ki formsuzlukta olabilir ama Masch’ın sahada o kadar çok görünmesine gerek kalmıyor..

Kuyt’un, Masch’in formsuzluğu devam ederken Kuyt sakatlanıp çıktı henüz 2. yarının başında İnş. Önemli bir şey değildir. Ayala’yı izleyince (tamam birkaç pozisyonda acemice davrandı ama) Soto’ya tahammül ettiğimiz anlaşıldı, Soto genelde bir panikle ya topu ileriye vuruyor yada Carra yada yanında kim varsa ona veriyordu. Ayala sanıyorum 2 kere 15-20 metreye yerden pas attı derinlemesine, pozisyonlarda genelde ayakta kalmaya çalışırken, soğukkanlı oluşu gözden kaçmadı :) Bu arada Ayala Arjantin’liymiş değerli spikerimiz sayesinde öğrenmiş olduk.. Pacheco’yu izleyemedim ona yanıyorum sopcast yüzünden :) takım kalan maçlarda da böyle oynasın, bari son haftalar güzel geçsin: :)


BURNLEY: Brian Jensen, Michael Duff, Tyrone Mears, Leon Cort, Danny Fox, Jack Cork, Graham Alexander (Robbie Blake, 64), Wade Elliott, Steven Fletcher, S, Martin Paterson (Chris Eagles, 71), David Nugent (Steven Thompson, 77)


LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Glen Johnson, Daniel Agger (Lucas Leiva, 78), Jamie Carragher, Daniel Sanchez Ayala, Alberto Aquilani,Steven Gerrard (Daniel Pacheco, 82),

Maximiliano Maxi Rodriguez, Ryan Babel, Javier Mascherano, Dirk Kuyt (Yossi Benayoun, 48)

GOLLER: Gerrard 52. 59, Maxi 74, Babel 90+4

2 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-2. yarıyı bende izleyemedim.
-Ayala için arjantinli dedi ben ispanyol sanıyorum.İnternette de ispanyol yazıyor yanlış söyledi herhalde.
-Aqua yı kuyt a yakın oynatarak sezonun en anlamlı ve gelecek sezon için umut verici hareketini yaptı.Umarım vazgeçmez.
-Ligin 2. haftasında stoke u 4-0 yendiğimiz maç gibi donuk başladık ama ardı sıra gelen gollerle rahat bi galibiyet aldık.6.lık için emin konuşmayalım ama oluruz gibime geliyor.

Shareef dedi ki...

ayala İspanyol, Sevilla altyapısından yetişme yanlış biliyo sallayıp duruyorlar orada.. Valencia'da Ayala vardı ya Arjantinli ona gidiyor herkesin aklı :D

Haklısın Aqua yerinde oynayınca 2 de asist yaptı..