1 Mart 2010 Pazartesi

LIVERPOOL’DAN HABERLER-80



















  • Carra duygu dolu bir açıklama yapmış, dualar eşliğinde :) demiş ki, Torres bizim hala en çok gol atan oyuncumuz, takımı adına fark yaratan özel bir oyuncu o, o büyük ve güçlü bir oyuncu ve EPL’ye çok uygun, milli takımla maça çıkan hafta arası, lütfen Tanrım ona bir şey olmasın (aynen bunu demiş :) ) çünkü o bizimle oynadığında çok daha iyi bir takım oluyoruz. Şimdi bunu birde tersten okursak takım neredeyse dövecek demek ki Ngog’u :)
  • Chelsea Reina’yı almaya çalışabilirmiş. Bu yıl kontrat uzatan oyuncumuz tıpkı Kuyt, Torres, Carra ve Gerrard gibi bir “Scouser” hiç bir şey olmaz yani :)
  • Rafa Torres’i son 15 dk oynatacakmış ama Torres ilk 11 de başlamak istemiş ve başlamış.
  • Liverpool Sterling’i almak için QPR’a 300 000 Pound ödemiş nakit ve bu para 500 000’e çıkabilecekmiş. Ama çocuğun bizi seçme sebebi Anfield’a çıkma isteğiymiş. :) yoksa City bir milyon teklif etmiş.
  • Gerrard ve Diouf maç sonu tünelde kapışmış. Gerizekalı beni maçta sinir etti zaten :)
  • Carra benim pozisyonum Stoper demiş ve takım için kendimi feda edip TD nin istediği yerde oynuyorum demiş.
  • Lucas sanki her maç takımın bir parçası olduğumu daha çok hissediyorum demiş. Kardeşim o his neden bizde olmuyor diyoruz bizde.. :)
  • Torres için Big Sam Liverpool adına büyük fark yaratıyor bizde öyle biri olsa maçı kazanmıştık demiş.
  • Rafa Blackburn’ün taktiğini eleştirmiş ve Nzozi’ye yüklenmiş. Adam haklı kardeşim :)

3 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-Gerçek oldugunu düşünmüyorum.Reina,Chelsea haberinin.Cech var ne gerek var?Ayrıca Liverpool dan alırlarsa bir gerrard ve torres i alırlar hadi masch da olsun. :)
-Diouf kadar çirkef futbolcular var elbet ama harbi harbi en başlarında geliyor kendisi diğerleri;Ballack,Drogba,Rooney.Ama bu oyuncuların kalitelerine hiç laf atamayız.
-Lucas kendi değerini biliyor ama rafa onun değerini anlamıyor.daha doğrusu değeri olmadıgını :)Bir sınıflama yaparsak kendi takımımız içinde.Gerrard(İyi),Masch(İyiye yakın),Aqua(Orta),Lucas(kötüye yakın ama kötü değil) benim sınıflandırmam budur :)
-

Shareef dedi ki...

Benim sınıflandırmam ise Gerrard,Torres, Reina, Masch, Kuyt (çok iyi ) - Johnson, Aqua, Riera Maxi, Agger, Pacheco, Insua (iyi) - Ayala, Benayoun, Babel, Darby (iyiye yakın) - Plessis ve Lucas :D

Man Of The Match dedi ki...

ama ben aynı mevkiidekiler için kastetmiştim,neyse:)dediklerinde johnson bence iyiler sınıfında:) lucas(veri yok)