30 Mart 2010 Salı

LIVERPOOL’DAN HABERLER-90



















  • Aqua, İngiltere’nin her şeyini seviyorum yalnızca havasını sevmiyorum demiş ve İngilizce öğretmeninin ona nasıl kızdığını anlatmış ve Liverpool’da güzel futbol oynamak istiyorum demiş.. Bizde kendisine “keep going” diyoruz

  • Liverpool Şef doktor (İngilizcesi çok şatafatlı bu görevin :) ) olarak Avustralya Milli Takımının doktoru Peter Brukner’i takıma kazandırmış, hayırlı olsun camiamıza (Türkiye Liverpool camiasına)

  • Rafa 4. lük için her oyuncumuzun iyi performansına ihtiyacımız var ama en önemlisi Torres demiş..

  • Sunderland kaptanı Lorik Cana, Torres’in golü için inanılmazdı demiş ve eklemiş o dünyanın en iyi santraforlarından biri ve gol Liverpool’un işini çok kolaylaştırdı..

  • Johnson Anfield’ta ilk golümü atmış olmam süper bişeydi valla billa gibisinden bişeyler söylemiş :) ayrıca sakatlıktan sonra yine kendimi iyi hissetmeye başladım demiş.

  • Johnson Torres için yapacağı hiç bir şey yok ki benim için sürpriz olsun deyip, attığı golü övmüş..

  • Francisco Duran ayak bileğinden sakatlanmış, ne kadar oynamayacağı hakkında bir bilgiye rastlamadım ama umarım, çok kötü değildir. Çocuk tam kendine geliyordu..

  • Bu arada Reserve takım Lancashire FA maçında Wigan’ı 2-1 yenmiş deplasmanda ve Ngog ile el Zhar’da oynamış.. Allah Allah, bu ne El Zhar sevgisidir kulüpçek ben anlamadım gitti..

  • Torres Avrupa Ligi’ni kazanırsak belki ilk 4 e giremeyişimize ilaç olur demiş.. Hadi hayırlısı..

  • Kelly sakatlanıp sezonu kapatmış.. Degen göreve :)

  • Birazda transfer yazalım, Wigan’lı Rodellega’nın konsantrasyonu Liverpool ilgileniyor haberleri ile dağılmış güya, doğru düzgün topa vuramıyormuş :) Oyuncu ise böyle şeylere kalbimi veremem, oyunuma ve Wigan’a konsantre olmalıyım demiş.

  • Liverpool Bolton’lu kanat oyuncusu Lee Chung Young’a kancayı takmış :) Oyuncunun menejeri kesinlikle yalan bu demiş ve eklemiş Liverpool’la görüşmedik…

  • A.Bilboa’lı ortasaha oyuncusu Javi Martinez’i Liverpool yazın alacakmış.. Bu adam yakında Liverpool’da oynamadan Liverpool efsanesi olacak :) 2 yıldır almaya çalışıyoruz..

  • Bombayı sona sakladım, R.Madrid’in ve La Liga tarihinin efsane oyuncularından Raul yazın Liverpool’a gelebilirmiş.. Futbolu bırakmadan EPL’de kendini denemek istiyormuş ki Benitez kapısında bitmiş hemen.. Bence kalsın ve Madird efsanesi olarak bitirsin…


15 yorum:

ynwa dedi ki...

son haber şaka heralde. raul şu haliyle anca abd'de falan oynar.

Shareef dedi ki...

@ynwa

abd ve arap yarımadasından çılgın teklifler varmış zaten :D O EPL'de oynamak istiyormuş..

@MOTM

Demediğin Aguero kalmış :D onuda de ne çıkar:)

winston barian dedi ki...

@ motm

quaresma'ya neden bu kadar taktın anlamadım, rafanın istediği özellikte bir oyuncu değil, dahası italyada balon oğlu bidon oldu. bize gelip de atılım göstereceğini hiç sanmıyorum.

tamam kadro kötü de el insaf biraz topçu kalsın. her adam karşılığı 4 adam verirsek para harcamayız ama madara oluruz gibime geliyor.

bir de keane'in satışından gelen para vardı ne oldu ona?

Shareef dedi ki...

kazmalara gitmiştir, yeni stadın temeli için harcamışlardır :D

Man Of The Match dedi ki...

Ben quaresmaya çok güveniyorum nedense onu çeken bişi var.Niye oynatılmıyor anlamış değilim.Ama dediğim transferler bence yapabileceğimiz transferler.O dörtlüden biri dedim hepsi değil:)Spearing,Darby,Kelly hiçbirinden bir halt olmayacagı belli oynarlar 2 sezon 10 maç sonra giderler Huddersfield a :)

Shareef dedi ki...

Querasma futbola başladığından beri patlıyor.. Bahsetmiştim Barça, Chelsea, İnter hep patladı.. Bizde neden tutsun şimdi.. Kelly biraz güçlenirse bence defansta herkesin alternatifi olur.. 1,91 boyunda hızlı, soğuklanlı ayağına top yakışan "elegant centre-back" hemde Huddersfield'ta oynadı zaten.. (2015 te huddersfield EPL'yi 2. bitirdi ayrıca :D )

Man Of The Match dedi ki...

2015? cm mi fm de mi o sezona geldin anlamadım :D

Shareef dedi ki...

FM ile 2015'teyim takımım Huddersfield daha önce yazmıştım.. Shankly'nin yolundan gidiyorum :D

Man Of The Match dedi ki...

Pc m elvermediği için yıllardır cm03-04 oynadım.Artık elveriyor ama oyuna alıştım birçoklarına göre serinin en iyi oyunu.Dudek,Kirkland,Luzi,Riise,Finnan,Cara,Hyypia,Henchoz,Medjani,Otsemobor,Welsh,Traore,Biscan,Diao,Diouf,Gerrard,Kewwll,Murphy,Smicer,Cheyrou,Hamann,Foley Sheridan,Partridge,Le Tllaec,Pongolle,Heskey,Owen,Baros o sezonun kadrosu(oyuna başlarken)

ynwa dedi ki...

şok şok şok... aquaman gene sakatlanmış. 17m pound yavaştan kaçmaya başlıyo bi yerimize.

Shareef dedi ki...

Ben bugün Pc'ye yaklaşamadım dışarıdaydım.. Rafa ciddi bişey değil ama Benfica'ya karşı oynayamaz demiş. Roma'daykende böyle sakatlanıyodu bu adam zaten :(

MOTM:

yeni özelliklerle daha iyi oluyor bence03-04 te Luzi bile iyi kaleci :D

Man Of The Match dedi ki...

Aqua nın sakatlıgı ciddi değil diyor ama aynı yerinden sakatlanması bence ciddi oldugunu gösteriyor?

oğuzhan dedi ki...

cm den konu açılmışken bu oyunun tek efsanesi cm 01-02 dir. hala update versiyonlarıyla oynuyorum. ölene kadar da oynayacağım. :)
transfer demişken ben de geçen rodellaga haberini okudum baya heyecanlandım. bence çok yerinde transfer olur malum bizim kazmalar hamsiki, kjaeri hayatta alamazlar. rodellaga dikine oynayan çabuk ve aynı zamanda güçlü torresin arkasında çok yararlı olur bana kalırsa. ama tek sorun benitez. siyahi güney amerikalı oyuncularla pek arası yoktur zat-ı muhteremin. inşaallah yanılırım da alırız kolombiyalı.

Shareef dedi ki...

Çevremde menajerlik oynayan bir çok insan 01-02den efsane diye bahsediyor.. Ben yenilik peşinde olduğumdan :)

Rodellaga iyi gerçekten ama dediğin gibi Rafa özünde disiplin adamı olduğundan :) Güney amerikalılar biraz da cıvıklık yapıyo almayabilir..

Man Of The Match dedi ki...

01-02 ve 03-04 bu oyunun efsaneleridir.ama ben 03-04 oynadıgım içino yumu ondan yana kullanıyorum.cm 2010 kötüydü aqua düzelmiyordu hiç :D fm 2010 a başlıcam bu yaz.