25 Mart 2010 Perşembe

LIVERPOOL’DAN HABERLER-88















  • N’gog her maçla birlikte daha fazla tecrübe kazanıyorum ve daha da güçleniyorum, sanıyorum daha iyi bir oyuncu olabilirim ve bunun için çalışıyorum demiş ve eklemiş gol atınca mutlu oluyorum ve insanlar Santraforlardan gol atmasını bekler… :) Bu gidişle 400 maçından sonra Liverpool güçlü bir oyuncu kazanmış olacak :)

  • Rafa, Torres’le de konuştum, durumu oda biliyor tekrar konsantre olması gerekiyor. Böylece takıma daha çok gol atarak daha fazla yardımcı olabilir. Son 4-5 maçtır Torres’in sinirli hali Rafa’ya açıklama yaptırtmış. Ama anlamadığım neden Torres’e laf söylerken, Gerrard’a hiç bir şey söylemiyor.

  • Reina babam gibi erken bırakmayacağım futbolu demiş, babası futbolu bıraktığında 34 yaşındaymış : ) 34 yaş hayat için genç olmayabilir ama futbol için genç diye eklemiş. :)

  • Joe Cole beklediği kontrat teklifini hala alamamış Chelsea’den ve Menajeri artık diğer teklifleri dinleyebiliriz demiş. Liverpool için harika olur, Benayoun yerine :)

  • Rafa bana inanın Aqua değerini arttıracak demiş, kaliteli oyuncuların bizi yükseltmesine ihtiyacımız var ve Aqua’da onlardan biri ve çok iyi çalışıyor, bizim onu sahaya sürdüğümüzde farklı maçlarda farklı görevlerde kullanmak gibi bir opsiyonumuz var, bunu yapıyoruz. Çok iyi bir Pompey maçı çıkardıktan sonra ne yazık ki Lille maçında hastalandı ve oynayamadı, Lig sonuna kadar daha fazla oynayacak ve umut ediyorum kendini daha fazla geliştirecek diye devam etmiş.

  • Riera’yı kiralam için yapılan Spartak Moskova teklifini kabul etmemişiz ama CSKA Moskova’nın 6 M luk teklifini kabul ettiğimiz yönünde dedikodular var, Riera şu an Reserve takımla antrenmanlara çıkıyor.

  • Ryan Babel maçlara çıktıkça kendime olan güvenim artıyor ve kendimi daha mutlu hissediyorum demiş ve eklemiş elimden gelenin en iyisini yapıcam..

  • Leicester başkanı Mandaric, Spearing’i kiraladıktan sonra o takımımız için harika bir katkı oldu. İstediğimiz yere onun yardımıyla ulaşabilirzi demiş.

  • Benitez Insua konusunda endişeliymiş, bütün maçlarda oynadı, onun üzerinde ki sorumluluğu arkadaşları paylaşmalı demiş. Benayoun’un adama hiç yardımı dokunmuyor ki, son haftalarda adamım hiç o kadar da iyi değil.. Yoruldu da çok :)

  • Butchmann Fulham’ı seçme nedeni olarak daha çok A takımla maça çıkabilecek olmasını göstermiş. Geçtiğimiz haftalarda ilk maçına çıkarak ona göre doğru karar verdiğini göstermiş oldu bizde U18 kadrosundaydı :)

  • McMahon Hull City’yi 1-0 yendiğimiz reserve maçı sonrası, reserve takımla ilk maçlarına çıkan John Flanagan ve Alex Cooper’ı övmüş özellikle Cooper iyi oynamış. Francisco Duran’ın da 15 ay sonra ilk11 de maça çıkmasının kendileri için önemli olduğunundan bahsedip, onun ortasaha oyuncusu olarak yetneklerini övmüş. Ayrıca Palsson ve Ayala’nın defansta ki uyumu ve harika oyunu’na (son 2 maçtır asıl yeri ortasahada olan Palsson Ayala’nınyanında oynuyor) dikkat çekmiş.

Hiç yorum yok: