12 Mart 2010 Cuma

LILLE 1-0 LIVERPOOL MAÇ SONU (EL)













Maçın 2. yarısının ortalarına yetişebildim ve sopcast linklerinin çıkardığı sorunlar nedeniyle doğru düzgün izleyemedim, golden hemen önce Carra’nın yaptığı pozisyon bana göre penaltıydı ve birkeç dk sonra golü yedik zaten. Golde topa kimsenin dokunmamış olması kabul edilebilir bir durum değil. Bu maç nasıl oynadı tam bilmiyorum ama Reina’nın kötü oynama hakkı var her zaman için ve bunu kullandığında ne olacak gerçekten çok merak ediyorum. Rafa as elemanı Lucas’tan vazgeçmemiş yine ve 88 dk da El Zarar oyuna girmiş. Kardeşim Pacheco’yu al onun yerine, Dalla Valle’yi al ne bileyim yeni transfer Sterling’i al ama alma ileride hiç işine yaramayacak şu adamı..

Lille %57 topa sahip olmuş bu ilginç bence Liverpool %50 nin altına düşmezdi pek. Dostlar izlemiştir yazarlar bişeyler..

LILLE: Mickael Landreau, Da Conceicao Emerson, Franck Beria, Adil Rami, Florent Balmont, Yohan Cabaye (Stephane Dumont, 73), Ludovic Obraniak (Larsen Toure, 83), Aurelien Chedjou, Antonio Rio Zola Mavuba, Eden Hazard, Pierre-Alain Frau (Pierre-Emerick Aubameyang, 77)

Gol: Hazard 84


LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Glen Johnson, Daniel Agger, Emiliano Insua, Jamie Carragher, Steven Gerrard, Ryan Babel (Albert Riera, 73), Javier Mascherano, Lucas Leiva, Fernando Torres, Dirk Kuyt (Nabil El Zhar, 88)

2 yorum:

ynwa dedi ki...

rezalet...

artık rafa'yı savunacak takatim kalmadı. sezon sonunda yollar dostça ayrılsın. artık liverpool - rafa ilişkisi onarılamayacak bir hal aldı. yeni takımında eminim başarılı olacaktır, iyi finansal imkanlarla. ama liverpool'la artık yoluna sonuna gelinmiş görünen o. geçen sene hakkettiğimiz şampiyonluğu alsak belki herşey farklı olabilirdi.

6 yıl içerisinde liverpool'a bir kimlik kazandırdı. avrupa'da tekrar ilk 10 arasına soktu kulubü. herşey için teşekkürler.

Shareef dedi ki...

Sende vazgeçtin demek.. Durum aslında biraz daha karışık.. Rafa'da daha önce patronlar aleyhinde açıklama yapmıştı, motivasyon çok düştü takımda.. Ben ilk kez Wigan maçında Torres'e sardığını gördüm Rafa'nın..

Rafa böyle olursa gidecek zaten (R.Madrid) ama biz O'Neill hariç kimi getirsek, yerimiz 5-10 arasında olur..