2 Mart 2010 Salı

ÖZEL YAYIN VE TEŞEKKÜR..






Bloğumuzla ilgili bir haber için yatışımızı kesip yayın yapıyoruz. Kendisi Galatasaraylı olan (Blogda ki dostların büyük kısmı gibi :) ) Chao Grey mütevazi bloğumuzu kıymetli köşelerinde tanıtmış.

Ben takipçiler listesinin bir iki günde bu kadar kabarmasının nedenini merak ediyordum. :) İş yoğunluğu dolayısıyla bloglara bakamadım da .. Bizim bloğumuz sadece Liverpool ile ilgili haberler verdiğinden çok olmuyor tabi ziyaretçimiz.

Kendisine bir kez daha kıymetli Liverpoolseverler huzurunda teşekkür ediyor ve bu yıl bizi elemelerini bu yüzden göz ardı ediyoruz.

http://chaogrey.blogspot.com/2010/02/blog-tantmlar-2-redsblog.html

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir katkımız olduysa ne mutlu bize. Kıyıda köşede kalmasın güzel bloglar diye uğraşıyorum, zaten sayıları az bu blogların.

Ayrıca teşekkürler; sanırım eleme derken Lyon'u kastettin. Liverpool'u seven birisi olarak benim de içim acıdı ama artık Avrupa Ligi'nde şampiyon olunur inşallah.

Man Of The Match dedi ki...

Buradan Chao Grey e kucak dolusu sevgiler,ben de teşekkür ederim.

oğuzhan dedi ki...

valla çok sevindim senin adına shareef. türkiyede özellikle 1982 doğumlulara kadar olan kesimde Liverpool lu olma oranı baya yüksek. Maalesef 82' den sonraki nesil daha çok Arsenal ve ManUtd.li olarak Liverpoollu olma şerefine nail olamadı.
İnşaallah daha da artar izleyici sayısı, ben de kendimi blogu ilk açıldığından beri takipçisi olduğumdan sanki sahibiymiş gibi görüyorum o açıdan da çok sevindim :)

Shareef dedi ki...

Oğuzhan, MOTM
Ben bu bloğu yazarken, maçlardan sonra asıl sizden gelenlerle tamamlandığını düşünüyorum. Dolayısıyla aslında birlikte birşeyler yapıyoruz Sen, Ben, Winston Barian, MOTM ve diğer arkadaşlarla.. Bir şampiyonlukla bence katlarız onları ama işte :)

Chao Grey,

Lyon'u kastettim :) sizi yensek ne olacaktı sanki, şimdi düzeliyoruz yavaş yavaş belki şampiyon olurduk :D

oğuzhan dedi ki...

"Bir şampiyonlukla bence katlarız onları ama işte"
Ah keşke öyle bişi olsa, tüm Liverpool sevdalıları olarak buluşur sabaha kadar kutlardık. Bu sene olmadı inşaallah seneye...

Shareef dedi ki...

EPL güç kaybetmişken, City bi iyi bi kötü iken tamda bu sene şampiyonluk senesi olabilirdi ama.. Patonlar kına yaksın :)

Man Of The Match dedi ki...

hop hop ben varım:) 16 yaşındayım 2001 den beri liverpooluyum.:) facebookta toplanalım bence:)

Shareef dedi ki...

Canberk sen 2001 de liverpool'u tutmaya başlayan tek kişi olabilirsin Türkiye'de :)

Man Of The Match dedi ki...

Olabilir valla.Şu an bizim arkadaşlar arasında çok chelseali ve manu lu var liverpooldan daha çok değindiğiniz gibi.Ve bir Barçacılık almış başını gidiyor.Vefasızlar çoğu.Liverpool ezik falan sataşıyolar geçen yıl bu takım 2. değilmiydi diyorum.Artık geçti onlar diyorlar.Peki 6 yıla kadar chelsea var mıydı diyorum? Çekip gidiyorlar :) Ama bişi diyim bence vardı 2001 den beri liverpoollu olan.Owen dan etkilenmiştim de sevmeye başladım owen nereye giderse gönlüm oraya kayar diye düşünmüştüm ama hiç olmadı.