23 Aralık 2010 Perşembe

FLAŞ! FLAŞ! FLAŞ! RAFA LIVERPOOL’DA..



Inter’in resmi siteden de duyurulan açıklamayla, Rafa’nın görevine son verildi.

Rafa bu açıklamanın ardından Liverpool’da bir türlü satamadığı villasına çekildi. (Yavrum benim adam aşık bu şehre)

Biz de her ne kadar takımın başına geçmesin desek de, olmuyor kıymetli Liverpoolseverler.. Blog ahalisinin aksine içimden tekrar takımı çalıştırsın diye dua ediyorum.. 

Not: Fanatikvari başlık ile kimi kıymetli Liverpoolseverin yüreğini hoplattıysak, özrü bir borç biliriz.. 

4 yorum:

fizyoterapist dedi ki...

-abi başlığı görünce yüreğim hopladı yalanım yok :D çünkü kaç gündür sınavlardan dolayı hiç aktif olamıyorum..o an sevinç ağırlıklı değişik duygular yaşadım :D
-ehh sonunda royun ipini çekmişler gibisinden :D
-rafanın interden ayrılması roy üstündeki baskıyı artıracaktır bunda hiç şüphe yok..
-rafayla bu kadar kısa süre sonra çalışmak ne kadar doğru olur onu bilmiyorum ama her haliyle roydan birkaç gömlek üstün bir TD.
-rafa gelsin mi? benim şahsi düşüncem önce martin oneill a teklif götürülmeli;yani rafanın önündeki isim oneill olmalı
-neden? rafanın bu yılki olası dönüşü çok can yakabilir.açıkçası korkuyorum.çünkü rafa çok oyuncu harcadı(roy da harcayacak en kısa zamanda ipi çekilmezse)..rafa dönerse takımımıza gönül bağıyla olan yıldızlarımızın takımdan ayrılabileceğini düşünüyorum..özellikle alonsodan sonra rafa ya bu konuda hiç güvenim kalmadı...
-ayrıca rafa getirilmek istenirse iyi veya kötü;liverpooldaki son sezonu ve interdeki yarım sezonu mutlaka değerlendirilmeli..

Shareef dedi ki...

Rafa'yı sevmem bir tarafa söylediklerine tamamen katılıyorum..

youwillneverwalkalone dedi ki...

Rafa gelirsede (imkansız gelecegi) bişeylerin degişecegini zannetmiyorum

Shareef dedi ki...

En azından yıllardır oynadıkları oyunu oynar takım bu avantaj olabilir