18 Aralık 2009 Cuma

LIVERPOOL’U SARACOĞLU’NDA GÖRMEK İSTİYORUZ.















Kıymetli Liverpoolseverler, bilmiyorum daha önce yazdım mı ama ben Fenerbahçe’yi tutuyorum. Bugünkü kuralardan sonra iki takımımı karşı karşıya oynarken görebilme ihtimali belirdi.

Liverpool’un bir aksilik olmazsa Romanya temsilcisi Unirea Urziceni’yi rahat geçeceği ortada, FB de Lille’i geçebilirse (Bu biraz zor tabi) Saracoğlu’nda maça gitmek düşer bize..

Kimin turu geçmesini isteyeceğim ise bellidir tabi J Liverpool…

3 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

aynı şeyler benim içinde geçeli lpool-gs maçlarında kimi tutarsın derlerdi lpool derdim oğlum sen türk değilsin diye başlarlardı giderdi... :)

oğuzhan dedi ki...

aynı muhabbet benim de başıma gelmişti. aralık'06 daki gs-liverpool maçında -türkiyede gs'yi tutmama rağmen- bütün kalbimle liverpool tribünündeki 10-15 kadar taraftarla oturmak istemiştim. hayatımda ilk defa fb'nin turu geçmesini istiyorum. saraçoğlunda onlara acı bir mağlubiyet tattırmak ve buna yerinde tanık olmak çok zevk verecek :)

Shareef dedi ki...

Acı olmasın yine de :D