26 Aralık 2009 Cumartesi

LIVERPOOL 2-0 WOLVES MAÇ SONU (EPL)













Rahat maç izlemek ne kadar güzelmiş J biz atamasak ta ilk yarı, yemeyeceğimiz gözüküyordu .. İkinci yarı Ward atılınca rahatladık ve golleri attık ama zaten bence yenerdik..

Hakem bir golümüzü yedi yine, Torres’in pozisyonu kesinlikle ofsayt değilmiş. Ama alıştık bu tarz şeylere artık.. Maça gelirsek;

Arkadaşlar bu Lucas ile ne yapacağız belli değil, dk 23 yada 33 orta yapılıyor lucas adamın arkasında topa kafa vuramıyor, top ceza sahasının üstüne düşüyor ve tehlike oluyor.. Lucas stoper yada kanatbekinin olduğu yerde değil ceza sahasının üstünde olması gerekmiyor mu ? Dk 83 top sağ içte ceza sahasının önüne düşüyor, kimse olmayınca orada Johnson koşmak zorunda kalıyor, peki orada olması gereken adam Lucas nerede, Aqua’nın 1 yada 2 metre yanında topa bakıyor kim alacak diye… Alanını korumayı falan bıraktım tam olarak yeri neresi onu bilmiyor sanıyorum, o kadar yani..

Aqua, tamam biraz daha hızlanmalı belki ama görünen şu ki adam sahanın bütününü görüyor, bir pozisyonda Agger pas verecek adam arıyorken, eliyle ısrarla işaret ediyordu topla gel diye önü bomboştu o anda, bir başka pozisyonda ise carra’ydı sanıyorum ona işaret ediyordu dik oynamasını, ileride bekleyen arkadaşına pas çıkarmasını.. Olacak, olacak bu çocuk olacak, Lucas’ı kesip Masch’la iyi olacak..

Insua’ya bayılıyorum ben, ne olursa olsun bişeyler yapıyor, az yada çok hep bir şeyler veriyor.. Rafa yine anladığım kadarıyla rotasyona başladı bu akşamda Kuyt yedekti.

Ayrıca Rafa 4-5 futbolcu satıp 1-2 futbolcu alacağını bildiğinden sanıyorum gençler biraz daha oynamaya başladı, hatta bence Spearing Lucas’tan daha iyi oynadı bile diyebilirim. Bir de adamım pacheco tabi, oyuna girdikten sonra baktım Gerrard’a oraya pas at falan diyor J özgüven süper yani, akıllıca caza sahasına doğru oynamaya çalışıyor, biraz daha oynatmalı ki seneye ekstra bir yaratıcı oyuncuya kavuşalım..

Son olarak topa %63 sahip olmuşuz ve Torres yine atamadı..

LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Glen Johnson, Daniel Agger, Fabio Aurelio (Dirk Kuyt, 76), Emiliano Insua, Jamie Carragher, Alberto Aquilani (Daniel Pacheco, 85), Steven Gerrard, Yossi Benayoun (Jay Spearing, 89), Lucas Leiva, Fernando Torres

GOLLER: Gerrard 62, Benayoun 70

WOLVES: Marcus Hahnemann, Richard Stearman, Jody Craddock,Christophe Berra, Kevin Foley, Karl Henry, Stephen Ward, Matt Jarvis, Nenad Milijas (Michael Mancienne, 63), Sylvan Ebanks-Blake (Chris Iwelumo, 67), Kevin Doyle (George Elokobi, 58)

4 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

ilk yarısını kan ter içinde geçirdiğim bir maç oldu arkadaş bu lucas leiva denilen adam nedir yahu? insan 2 3 güzel bişiyde mi yapamaz bişi dicem dilim varmıyor :) aqua yı pek begenmedim çok top keybetti ama dediğin gibi olacak bu çocuk.yine voronin yoktu ya gerçekten bu adam en azından gidene kadar oynamalıydı.

winston barian dedi ki...

lucas'ın ayağına her top atıldığında, önünde 10 metre boş alan varken topu geriye doğru stop edip yanına pas vermeye çalışması ne kadar tedirgin, edilgen, etliye sütlüye karışmayan bir oyuncu olduğunu kanıtlıyor.
aqua rafaya göre ağır da biz takım olarak çok mu hızlıyız. kuyt da olmayınca geçen sezondan kırıntısı kalmış öldürücü hücum presinden geriye bir şey kalmadı ve bu yüzden ilk yarı çok tedirgin oynadık. wolves gibi bir takım bile ayağında top tutup sahamıza geçebildi.
genel olarak üstümüzde bulunan takımlardan hiç birine (who the fokk are man utd hariç) diş geçiremedik. bu bulunduğumuz yerin tesadüf olmadığını kanıtlıyor.
türkçe konuşan sipikerin iyice saçmalamaya başlamasıyla ingilizceye geçince daha rahatladık:) çat pat anlayabildiğim kadarıyla duygularımıza tercüman olmaya yetecek kadar anlaşılır konuştular.bizim sorunumuz taktik den öte mental! takı maç kazanmadığı için stresli, sinirli. torres her maç dayak yiyiyor ve oyundan düşüyor. kırmızı kartta ne kadar haklı olsada tüm takımın reina dahil infial geçirmesi duygusal düzeyimizi kanıtlıyor. ve biz de bugün en zorunu başardık. maçı kazandık, bu yüzden mutluyum.
adamın insua! bu çocuğun 89 doğumlu olmasını bilmek ne mutluluktur. ben en çok onun korakor cesaretini seviyorum. hücumda bence çok tatminkar oynarken defansta kademesinde çok hatalar yapıyor ama hepsini giderecek.hatta bir pozisyonda carra'dan ciddi fırça yedi. (biz sanki carra'nın 20 yaşında kırmızı suratlı halini hatırlamıyoruz:)
diğer adamın pacheco olağanüstü süratli, mutlaka daha fazla dakika almalı. bu çocuğun heyecan diye bir problemi yok ve o süratiyle inanılmaz işler başarabilecek gibi.
91. dakikada korner atmaya gelen lucas bir an kop'u alkışlamaya başladı. hafiften bir "sarbi" tınısı almadım değil:))

Shareef dedi ki...

Lucas gerçekten büyük zarar veriyor takıma anladığım kadarıyla Rafa'da farkında bunun ama şu durumda yapacak birşeyi yok, dediğin gibi gerçekten mental bir sorun bu, ben Torres'i 2 maçtır çok sinirli görüyorum (sanırım atamadığı 50. golünde etkisi var) ama vuruyorlar adama gerçekten, Berra için 20. dk larda hakeme bak bu 4 oldu diyordu. Bence Gerrard'da biraz formsuz. Salı günü Villa maçını hasbel kader kazanırsak o zaman bişeyler düzelebilir. İşin üzüntü verici tarafı herkes o kadar puan kaybediyor ki inanılmaz bu sene 70 puanla şampiyon olabilirdik :D Insua ile ilgili ise 3-5 hafta önce defansta çok kalıyordu neden çıkmıyor acaba diyordum ki son 2 maçta da defansta hatalar yapıyor.. Bence rafa onu eğitmeye çalışıyor bişeyleri şöyle yap böyle yap derken bunlar oluyo ama olacak inanıyorum çok genç çünkü.. Diğeri Pacheco hakikaten çok yetenekli, forvet arkası özellikle verimli oluyor.. Fiorentina maçıydı sanıyorum ceza sahası köşesinden vurdu kaleye, kendine güveniyor da yani biraz daha fiziğinin gelişmesi lazım.. 18 yaşında daha hemde başlarında 18.in..

Son olarak bence fovet almazsak idare eder takım kanat almazsak bişekilde gider ama Lucas'ı 4. adam yapacak birine acil ihtiyacımız var.. Bu adamı aldığımızda bir kaç takım peşindeydi yahu, niye gelişmedi bilmiyorum.. Rafa'nın suçu desem yanında Masch var, ilk geldiğinde o gerizekalı adam değil barçanın istediği bir adam oldu yani.. Bazı futbolcular istenilen seviyeye gelememesi zeka sebebi, FB li serhat, GS li sabri BJK da İ. Üzülmez gibi bu adamlar nasıl futbolcu oldularsa öyle gidiyo gelişme olmuyor, bence Rafa onu 5-10 ne veriyolarsa hemen satıp yerine birini almalı kim olsa olur..:D

Man Of The Match dedi ki...

beni alsın parada istemem zaten boştayım malzemeleri de taşırım ama lucas ı görmeye dayanamıyorum diyorum sokakta görsem kırarım çenesini.