2 Aralık 2009 Çarşamba

LIVERPOOL’DAN HABERLER-32













  • Resmi sitemiz değişti, birkaç haftadır haber verilen ve beta uygulaması yayında olan sitemizin yeni haline bakabilirsiniz, kişisel düşüncem kesinlikle daha iyi olduğu yönünde.
  • Rafa Sammy Lee’yi staff kadrosuna katarak, Shankly ruhunu kulüpte canlı tutuyoruz demiş, Her şey değişiyor, futbol, insanlar her şey değişiyor bugünlerde, insanlar acele ediyorlar ve herkes IPod kullanıyor, fakat biz hala Shankly ile aynı ideallerin peşinden gidiyoruz. Eğer birileri Liverpool yolundan bahsederse o kazanmaktır, her zaman kazanmaya çalışıyoruz doğru bir şekilde, zamanında Shankly’nin yaptığı şekilde, diye devam etmiş.
  • Athelic Bilboa 17 yaşında ki süper yetenekleri Iker Muniain ile 2015 yılına kadar sözleşme imzalamış. Liverpool ve Arsenal havasını alacak demek bu, çünkü çocuğun serbest kalma bedeli 40 M muş.
  • Aquilani transferini savunmuş Rafa sağlam olsaydı 25-30 M ederdi demiş sonra da şundan oynatmadım bundan oynatmadım diye laf etmiş.

2 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-ben eski temayı daha çok beğeniyordum bunda ona alışmamında etkisi olabilir tamamen duygusal davranıyorum.
-ikinci haberi bir an okuyunca aklıma kevin keegan geldi ne güzel de boşta rafa nn yerinde onun oldugunu düşünüyorum da ...
-1 ay içinde aqu oynamazsa oturup ağlamamız gerekecek yarım sezon için mi aldık o adamı??

Shareef dedi ki...

şimdiki sitede reserve takıma kolayca ulaşılabiliyor ve buna benzer bir çok şey EPL takımları içerisinde en zor kullanılır olanı bence bizimkisiydi. Bu iyi oldu kolay ulaşılabiliyor herşeye..

bu seviye de iş yapabilmek bence Kevin keegan'a göre değil. Rafa aldı Dalglish'i arkasına durmaz artık :)
Aqua için ağlamak lazım hakikaten :D