26 Şubat 2010 Cuma

LIVERPOOL’DAN HABERLER-79

















  • Riera 2005 te Bordeaux ‘tan Espanyol’a geçerken Espanyol ödemesi gereken parayı ödememiş, FIFA’lık olmuşlar. Oyuncunun bizden alınması falan söz konusu değil ama… :)
  • Rafa Babel’i övmüş mü övmemiş mi ben anlamadım takdiri size bırakıyorum. Ryan iyi çalışıyor ve antrenmanlarda güzel işler yapıyor. Eğer bir oyuncu oynamak istiyorsa yapmak zorunda olduğu zaten budur.
  • Gerrard Avrupa’da en çok gol atan futbolcu olmuş, 33. Golü akşam atarak Shearer ‘ı geçmiş.
  • Gerrard Avrupa ligini kazanabiliriz demiş, tek iddiamızın olduğu bu turnuvayı kazanmak harika olur diye eklemiş. :) Biz de İnna asabirin çekiyoruz kıymetli Liverpoolseverler.
  • Masch, gol atınca çok seviniyorum, çok eğleniyorum çünkü biliyorsunuz çok fazla gol atamıyorum demiş.
  • Kjaer Palermo’da kalıp kalmayacağına 1 hafta içinde karar verecekmiş. Bu çocuğun ailesi Liverpool’u tutuyormuş belki hani diyorum bize düşer :)
  • Torres ve Reina İspanya’nın Fransa ile oynayacağı hazırlık maçı için kadroya çağırılmış.
  • Liverpool Lille ile ilk maçı 11 Mart’ta Fransa’da yapacakmış, Anfield’taki maç bir hafta sonra.
  • Skrtel ayak tarak kemiğini kırmış, ne kadar oynamayacağı birkaç gün sonra belli olacakmış. Johnson ise bugün takımla antrenmana çıkmış, hafta sonu değilse bile öbür hafta takıma girebilirmiş.
  • Unirea maçının oyuncusu Masch seçilmiş, ikinci sırada Babel var. :)


Hiç yorum yok: