25 Şubat 2010 Perşembe

LIVERPOOL’DAN HABERLER-78













Bu aralar Liverpool ile ilgili çok yazamıyorum ama inanın Liverpool’da çok fazla harekette yok.. Ne transfer dönemi nede eskisi kadar kötü sonuçlar aldığımızdan heralde : )

  • Jovanovic kendini eleştirenlere veryansın etmiş, kalbim şu an için ne Liverpool’da nede Dünya kupasında son güne kadar kalbim Standard ile demiş.
  • Sammy Lee Torres’i bench’de görmek çok güzel demiş ve onu oynayabilecek durumda görmenin hem kendisine hemde takıma çok iyi geldiğinden bahsetmiş. Ve demiş ki, Torres hergün çok erkenden geliyor buraya ve yorulmak bilmeden çalışıyor, antrenmanlar bittikten sonra da saatlerce kalıyor burada ..
  • Diouf hafta sonu oynanacak maçta Kop beni yuhalayacak biliyorum demiş. Anfield’da oynamanın zor ve heyecan verici olduğundan bahseden oyuncu ama kazanmak o kadar zor değil çünkü EPL’de her takım birbirini yenebiliyor demiş.
  • Benayou Real Madrid’e 25.02.2009 da 82. Dk da attığı gol için Liverpool kariyerimi değiştirdi demiş. Ondan sonra hep daha iyi oynadım ve kendime inancım arttı. Çok özel bir andı benim için.
  • Rafa Liverpool’dan ayrılacak, kovulacak laflarından dolayı sıtkının sıyrıldığını söylemiş (nasıl söylediyse artık :) ) Bu sadece para ile alakalı değil demiş, bu doğru zamanda doğru yerde olmayla alakalı benim için doğru zaman ve doğru yer Liverpool demiş.
  • Rafa Mısır maçında büyük olasılıkla kaptan çıkacak olan Gerrard’ı desteklediğini ve bundan mutluluk duyduğunu söylemiş.
  • Masch geçen maçtan sonra Rafa’nın kendisini övmesini mumnuniyet verici olarak nitelendirmiş, antrenmanlarda kendimi çok iyi hissediyorum, ben fiziğimle de oynayan bir oyuncu olduğumdan bu iyi hissetmem daha iyi oynamamı kolaylaştırıyor demiş.
  • Eski oyuncumuz Hamann içkili araba kullanmaktan ceza almış.
  • Babel Rafa ile konuştum ve benden tam olarak ne istediğini anladım, moralim düzeldi ve yapmam gereken tek şey sabırlı olup çalışmaya devam etmek demiş.
  • Nikola Saric ülkesinde verdiği demeçte geçen 8 ay sakattım, ilk yılımda buraya uyum sağlamaya çalıştım ve şu an gelişmemden memnunum , ilk 11 de çıkmayı çok düşünmüyorum yeterince iyi olduğumda şans bana gelecektir fakat gerçek şu ki benim önümde şu an benden iyi oyuncular var demiş. Olgunluğuyla bizden tam puan aldı bu çocuk kıymetli Liverpoolseverler.
  • 24 yaşında ki Lille oyuncusu Rami bizim ve ManU’nun kıskacındaymış : )
  • Rennes’li Fanni içinde Rafa geçen hafta Scout yollamış, beğenilmişte oyuncu.
  • Liverpool 16 yaşında ki Swindon kalecisi Stephens’i almaya çalışıyormuş.

Not: Foto Benayoun’un Real’e attığı gol.

Hiç yorum yok: