28 Şubat 2010 Pazar

BLACKBURN MAÇINI KAZANABİLİRİZ EĞER …




















Maçlarla ilgili yeni bir bölüme başlamak istiyorum kıymetli Liverpoolseverler, eğer sizde yorumlarınızla katkıda bulunursanız çok iyi olur. Şöyle bir şey düşünüyorum ….maçı alabiliriz eğer şunları yaparsak diye birkaç madde sıralayacağım.. Başlıyoruz,

  • Blackburn maçını kazanabiliriz eğer Torres fit durumda 30 dk oynayabilirse..

  • Bu maçı alabiliriz eğer Lucas yerine Aqua yada Maxi oynarsa ve oyun şeklimiz 4-2-3-1 den biraz daha 4-1-1-3-1 gibi saçma bişey olabilirse en arkada Masch tek oynamalı ki eğer Aqua oynarsa ister istemez öyle oluyor.

  • Bu maçı alabiliriz sol tarafta Riera oynarsa ki Insua ile bence en iyi anlaşan oyuncu kendisi. Fazladan sahaya fizik ve mücadele de koyabiliyor.

  • Bu maçı kazanabiliriz eğer Gerrard oyuna küsmezde her topu alıp oyun kurmaya çalışırsa..

  • Bu maçı alırız Rafa Gerrard’ı rahatlatacak oyuncularla oynarsa, Ngog yok mesela.. :) Ve Torres oynamayacaksa Kuyt forvette mutlaka..

  • Bu maçı alabiliriz eğer sağbekte Kelly yada Degen’den biriyle başlarsak aksi takdirde Carra’nın atak katkısı teknik yetersizlikleri yüzünden etkili olamıyor.

4 yorum:

winston barian dedi ki...

böyle alt alta bir sürü madde sıralayınca sanki barça deplasmanına çıkacakmışız gibi hissettim.
saydığın çoğu madde tek bir hücum organizasyonun da toparlanabilir. masch dan aqua'ya ondan gerrarda ve gol vuruşu için torres'e
hepsine katılıyorum bu da benden;
masch sağ beke önüne kuyt
ortada gerrard ve aqua
solainsua ve riera
ileri ikili bennayoun-babel (torres oynamayacaksa)
bol bol şut!! çünkü ileri ikiliden cacık olmayacaktır ama yaslanan blackburne karşı 18 dışında boş alan bulacağımızı umuyorum. karamboller için de yossi.

Shareef dedi ki...

Torres yoksa zaten cacık olmuyo bu takımın hücumundan, kadron çok deneysel Rafa ölse denemez bunu :) bence başarılı olabiilir ama

Man Of The Match dedi ki...

maçını kazanabiliriz eğer dediklerinin uygulanırsa.ama çoğu uygulanmicak biliyorum :)
ama nedense bana bolton ve blackburn ile oynadıgımız maçalr hep rahat gelmiştir.geçen yılki 4-0 lık maç geliyorr aklıma agger in golü bir daha aynısını yapar mı bugün düşünmeden edemiyorum.

Shareef dedi ki...

Agger gol atsın, Takımın Stoperleri FB, GS stoperlerinden az gol atıyo bu böyle olmaz.. Adamlar 6 da 4 yapmış ama bilmem klay olur mu :)