16 Ağustos 2011 Salı

1. HAFTA SONUÇLARI ve HAFTAYA BAKIŞ




  1. Manchester City 4-0 Swansea City
  2. West Bromwich 1-2 ManU
  3. Stoke City 0-0 Chelsea
  4. Newcastle 0-0 Arsenal
  5. Blackburn 1-2 Wolverhampton
  6. Fulham 0-0 A.Villa
  7. QPR 0-4 Bolton
  8. Wigan 1-1 Norwich
  9. Liverpool 1-1 Sunderlan
  10. Spurs – Everton (Ertelendi)

Kıymetli Liverpoolseverler, yeni bir bölüm yazmaya çalışıcam bu sene.. Biz sadece Liverpool’dan bahsederken, zaman zaman kim kaçıncı haberimiz olmuyordu. Biz de Liverpool olarak bu ligin içindeysek bu maçları da bilsek fena olmaz diye düşündüm.. :D

Haftanın en konuşmaya değer maçı, aynı zamanda en gollü 2 maçından biri olan City maçıydı. Aguero ne menem bir futbolcu olduğunu dosta düşmana gösterdi ama ben hala onlar için kilit oyuncunun Tevez olduğunu düşünüyorum. Bu arada Swansea ile karşılaşmaları da şansları..

ManU’nun paçalarından akan bir balı var ki kıymetli Liverpoolseverler, bence onları şampiyonluktan etmek isteyen önce bu sorunu çözmeli, falcıya mı gider, voodoocuya mı bilmem. Son dakikalar da Bromwich’li oyuncunun ayağında çarpıp tıngır mıngır girdi top ağlara biz de tabi “İnne Asabirin” çektik.. Bu arada Roy’un bu forvette yarma takıntısı acayip bir şey kıymetli Liverpoolseverler.. Hepsi de aslında çapsız oyuncular dikkat edin.. (Evet bence Zamora’da çapsız)

Fulham, Blackburn, Wigan maçlarını izlemedim kıymetli Liverpoolseverler. Blackburn düşecek gibi bu sene demedi demeyin, (Schalke’den Raul’a teklif yapmışlar, Raul reddetmiş bu arada)

Bolton QPR’ı deplasman da hemde 4-0 la geçti. Liverpool’un transfer listesinde olan Cahill harika bir gol attı ama bana sanki kaleye vurmadı gibi geldi.. Bolton ve Sunderland bence ilk 8 in içinde bitirecektir ligi..

Stoke’un kazmalarıyla Chelsea berabere kaldı, ki bu chelsea’nin sanıyorum 9 yıl aradan sonra kazanamadığı ilk açılış maçı.. Torres’in iyi oyunu ona gol getirmedi inşallah bu seneyi en fazla 5 golle tamamlar. (Büyük nefretler, büyük aşklardan doğarmış :D)

Newcastle ile Arsenal bir başka berabere kalan takımlardı. Barton Gervinho’yu avlamış resmen :D   Cezası da açıklandı bu kardeşin 3 maç. Haftaya bize karşı yok yani.. Bu hafta içi Nasri’de giderse benim bildiğim Wenger bunların yerine transfer yapmaktansa 15 yaşında bir çocuğu koyar takıma ve böylelikle Arsenal bir an da, bizim değil de Villa’nın rakibi olur. Haftaya daha iyi organize olmuş bir ortasahayla Arsenal’i farklı geçmemiz işten bile değil bana kalırsa..

1 yorum:

fizyoterapist dedi ki...

tespitleriniz çok güzel..bu yazı dizisi de güzel. evet bence de liverpool u ayrı, aynı hafta içinde oynanan diğer EPL maçlarını ayrı değerlendirmeliyiz..böylece diğer takımlar hakkında da bilgimiz olur..mesela geçen sezon her iki blackpool maçını kaybedince 'kim bu blackpool?' demiştim.. :D
-bence de bu sezon blackburn düşer..aston villa da kümede kalmaya oynayacak gibi duruyor..
-Lİverpool's ex number nine (torres :D) kendine gelmiş gibi görünüyor ama ne talihsiz çocuk ki chelsea nin orta sahası onu beslemeye istediği asistleri yapmaya yetmez(büyük takıma gitttiğini sanıyordu zavallı) :D yanlış takıma gitmiş..tabi enerjisi ve hırsı; hem oyun kurup, hem top sürüp hem de gol atmaya yeterse onu bilemem..
-manuya bişey demiyorum..Allah sahipleri olan glazer ailesini başlarından eksik etmesin
-arsenale gelince onlarda da bize karşı aşırı bir bal var.kaç sezondur yenemiyoruz..bu durum bendeki piskolojik sınırı da aştı..onlar için kilit maçlar bizle ve manu ile oynayacakları maçlar.. ne büyük talihsizlik ki udinise maçında golü çok erken attılar..ben udinesenin arsenali oldukça yıpratmasını umuyordum...yine de bu takımı küçümsememek gerek bence hala ilk dörde girebilirler.. onları yenmek üç puandan çok daha önemli.
-neyse bekleyip göreceğiz