12 Mart 2011 Cumartesi

PEP SEGURA RESERVE TAKIMIN BAŞINA GEÇTİ..

Öğleden sonra bazı siteler yazmıştı ama resmi açıklamayı bekledim. Efendim bugün itibariyle Pep Segura Reserve takımın menajeri oldu..

Kulüp işte süregelen çalışmalar ve gençlerin gelişmesi detaylı incelendi ve böyle karar aldık demeye getirmiş ama asıl söylenen McMahon’ın başarısız olduğu.. Anladığım kadarıyla patronlar reserve takımın yarışmacı olmasından ziyade, U18’in devamı gibi yürütülmesini istiyor. Futbolcuların buradan bir an önce takıma kazandırılması gerektiğini düşünüyorlar ki öyle olmalı bence de..

Segura geçici olarak reserve geçtiği belirtilmiş. Kendisi bildiğiniz gibi aslında Akademi Teknik Menajeri..

Segura aslında Üniversitede öğretim üyesi, 2002’de ayrılıp Barça altyapısına asistan olarak katılıyor ve 2004’ten 2006 ya kadar yine üniversitede, 2006-2007’de AEK’da 2007-2008’de Olympiakos’da asistan olarak görev aldı. Ve TD Lemonis kovulunca yerine bakıp 2008’de 2 kupa birden aldı ama ayrıldı takımdan.. Bir yıl sonra Liverpool saflarına katıldı.

Segura, Borrel ile birlikte 2009 yılında, Bütün Liverpool futbol takımının Rafa’ya bağlanmasından sonra takıma katıldılar. (ayrıca bu dönemde takıma katılan gençler, dave Moli, Sterling, Suso, Mavinga, Shelvey, Emilsson )

Segura’nın eğitmen kişiliğiyle de reserve takımda çok başarılı olacağına inanıyorum ben kıymetli Liverpoolseverler..  

Hiç yorum yok: