7 Kasım 2010 Pazar

LIVERPOOL 2-0 CHELSEA MAÇ SONU (EPL)




İtiraf etmeliyim ki benim hiç beklemediğim bir oyun oldu ilk yarı.. Ne yaptığını bilen bir Liverpool vardı sahada ve çok istekli, bizim sağ tarafta oynamasını beklediğimiz Kuyt Torres’in arkasında, geldiğinden beri neredeyse her bölgede oynayan Meireles ise sağ tarafta başlamıştı. Ben tabi önyargılarımın verdiği cüret ve destek ile neden Roy neden demeye başlamıştım :D

Bizim çocuğumuz Kelly’nin de yardımıyla Meireles ilk yarı atak yaptırmadı o kanattan. Bunun yanı sıra Lucas bence izlediğim en iyi oyununu oynuyordu. Çalım atıp, dikine paslar bile attı :D o kadar yani.. Gerrard yine ortasahada unutulmuş olabilir diye “komple ortasaha” tanımı yapıyordu tüm dünyaya.. Maxi’nin içeri girerek oyunuyla beraber, Essien’in olmamasını çok iyi değerlendirdik ve ortasahayı tamamen ele geçirdik..

İş Kuyt’un yada Gerrard’ın Torres’e pas atmasına kalmıştı ki, çok geçmeden Kuyt yaptı o işi, Torres dünyanın en iyi golcüsü olduğunu Terry ve Alex’e ayrı ayrı attığı gollerde anlattı uygulamalı olarak…

Devre sonunda dünyanın en muhteşem seyircisi (ki Torres’in ilk golünde ki gürültüye bakın) “Field of Anfield Road” u söylüyordu.. “Bir zamanlar biz King Kenny’yi seyretmiştik (hala oynayabilir o) /  kanatta Stevie Heigway / Bizim hayallerimiz vardı ve söylediğimiz şarkılar”

İkinci yarı yalan yok birkaç pozisyon buldu Chelsea ve top hep onlardaydı ama yine de gol atamadılar.. Bugün her şey bizim içindi.. Zaten dünyanın en iyi ortasaha ve Forvet oyuncusu bizde değimliydi :D


LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Paul Konchesky, Jamie Carragher, Martin Kelly, Martin Skrtel, Jose Raul Meireles (Jay Spearing, 90),Steven Gerrard, Maximiliano Maxi Rodriguez, Dirk Kuyt (Jonjo Shelvey, 84), Leiva Lucas, Fernando Torres (David N'Gog, 88)

GOL: Torres 11, 44


CHELSEA: Petr Cech, Branislav Ivanovic (Jose da Silva Bosingwa, 70),Ashley Cole, Yuri Zhirkov (Daniel Sturridge, 76), John Terry,Rodrigo da Costa Alex, Santos Ramires, John Obi Mikel, Florent Malouda, Salomon Kalou (Didier Drogba, 46), Nicolas Anelka


1 yorum:

fizyoterapist dedi ki...

Liverpool yine beni mest etti. Torresin golleri çok çok güzeldi. ilk defa lucası beğendim.Lucas benim yüzümü kara çıkarır inşallah.lucas/messi meselesi :D
-yalnızca ilk yarıyı izleyebildim.ikinci yarı Ts-gs maçını açtılar.
-2. yarını özetini izledim chelsea neler kaçırmış. reina ya teşekkrler.
-kelly konusunda roy beni mi duydu ne? oynatacan abi yaa
-kuyt müthiş bir oyunla döndü Allah devamını getirsin.
-süt oğlan yine hatalar yapmış :D
-İnşallah devamı gelir Takımın.Torres in ve bizim buna gerçekten çok ihtiyacımız vardı.
-son olarak chelseaye sesleniyorum;
Torresi transfer mi etmek istiyorsunuz???
Alın size TORRESSSSSSSSSSSSS!!!!!