11 Ekim 2012 Perşembe

SUSO’NUN SELAMI VAR, DEMİŞ Kİ :)



Kıymetli Liverpoolseverler genç yeteneğimiz benim kişisel favori oyuncum Suso birkaç konu da kısa kısa açıklamalar yapmış. Bizde blog olarak yemedik içmedik bu konuyu siz değerli kıymetli Liverpoolseverlerin takdirine sunduk..

Suso kontrat görüşmeleriyle ilgili olarak taraftarlar rahat olsun, yakında uzun süreli bir kontrat imzalayacağım. Mümkün olan en kısa zamanda bu iş bitecek demiş.

Hafta arasında Reina’nın onu Alonso ile karşılaştırması ile ilgili olarak da Bu benim için büyük bir onur, onunla karşılaştırılmak harika fakat ben Xabi gibi oynamaktansa Xavi gibi oynamayı istiyorum demiş.

Son olarak Suso, Rafa bana telefon etti ve Cadiz’den ayrılıp buraya gelmeme sebep oldu fakat o gidip Hodgson gelince benim için her şey tersine döndü.. Hodgson demek ki harcayacaktı çocuğu..

Evet kıymetli Liverpoolseverler, sözlerime son verirken her şey gönlünüzce olsun diyorum..



2 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam bu takıma lucas ın dönmesi şart.lucas bence önemli bir oyuncu orta saha için.

Shareef dedi ki...

Tabi ki geçen yıl b kadar kötü olmamızın başlıca sebebi bence Lucas'ın olmayışı.. O tamamen farklı ve mükemmel bir futbolcu oldu son birkaç yılda