5 Ekim 2012 Cuma

AGGER’İN KONTRATI UZATILDI..


 2006’da Rafa’nın genç transferlerinden biri olarak geldiği Liverpool’da çabucak KOP favorilerinden olan kıymetli oyuncumuz Agger yeni uzun süreli bir kontrata imza atmış.

Sezon başında patronlar (Ian Ayre falan da dahil)  onu satmaya çalıştığında parmaklarına YNWA dövmesi yaptırıp antrenmana çıkmıştı hatırlarsanız. Liverpool’un onu sevdiği kadar onun da Liverpool’u sevdiği bu kadar bariz az oyuncu vardır. İmzadan sonra şöyle bir açıklama yapmış zaten..


“Benim için bunun anlamı çok büyük, olmak istediğim yerdeyim, kulübün beni istemesi de mutluluk verici, hiçbir zaman takımdan ayrılmayı düşünmedim. Kendimi bu kulübün bir parçası gibi hissediyorum ve geleceğinin de bir parçası olmak istiyorum.. Menajer ve kulüp beni istediği müddetçe de burada kalıcam..”

Bir sözü var ki kıymetli Liverpoolseverler, beni benden aldı. Şöyle diyor Agger Neden bu kadar mutluyum diye sorarsanız benim için bunun cevabı Liverpool futbol kulübüdür.

Postu bitirirken Agger’in henüz 27 yaşında olduğunu hatırlatalım, bir savunma oyuncusu için en güzel seneleri henüz başlıyor yani.. Carra ve Hyypia’nın tedrisatından geçen Agger’den bizde daha çok şeyler bekliyoruz.. 



Hiç yorum yok: