6 Eylül 2012 Perşembe

RAFA MI GELİYOR..




İspanya’da As gazetesine göre BR lige kötü başlayınca halen Liverpool’da yaşayan ve EPL’de takım çalıştırmak isteyen Rafa ile yönetim bir görüşme yapmış.

Bildiğiniz gibi “son gün rezaleti”nden sonra kulüpte bir “sıkıntı var” BR bilsem Carroll’ı vermezdim diyor. Yönetim ise bunun sorumlusunu arıyor (bakmayın açık mektuplara falan) Ian Ayre bugün olmazsa yarın gidici gibi, bunun yanında İngiltere’de menajerlik sistemi olduğundan bu durumla ilgili BR’ye de bir hesap çıkabilir.

Bana sorarsanız BR kalsın ama, orada ki de Rafa :D hepinizin bildiği gibi Rafa bayrakta ki 5. Adam. 

2 yorum:

winston barian dedi ki...

walla bu saatten sonra fergie açıklama yapıp "abi ben aslında liver'lıyım bunca sene bir hata etmişim verin bana takımı, yanıma da pep'i. 2 sene de şampiyon yapayım sizi " dese bile, böyle bir değişiklik bu klübün kendi yapı taşlarına ihanet olur. Öyle ya da böyle bir istikrar istiyorsak BR'ye güvenmeliyiz. Şu anda kırılgan ama topu seven güzel bir oyun kurgusu var. Nuri ya da allen insiyatif almıyorlar (ya da aldırmıyorlar) bu iş çözülürse çok hızlı çıkışa geçeriz. Adamcağızın elinde Rafa'daki kadar kadro bile kalmadı, başkan financal fair play'a uymak zorundayız diyor, ona da inanalım. yapacak bir şey kalmıyor. Böyle deyince klüp resmi sözcüsü gibi konuştum.

Shareef dedi ki...

haklısın aslında ama Rafa eyince kanımız kaynadı bizimde :D