5 Haziran 2012 Salı

KISA KISA – 1




Yeni TD miz Rodgers biliyorum bütün taraftarlar benden memnun değil demiş ve taraftarları 3 gruba ayırmış.. 1) Ne olursa olsun takımı destekleyenler. 2) Takımı destekleyenler ama çalışan elemanlara başarıdan sonra ısınanlar.. 3) Hep çalışanları eleştirenler..  (beni 2/3 seviyor demeye getirmiş..

Emmanuel Mendy, Michael Roberts, Kristjan Emilsson, Matty McGiveron ve Stephen Darby’nin kulüple ilişiği kesildi.Benim şahsen Mendy ve Emilsson’dan umudum vardı. Kısmet değilmiş..

Cahill sakatlanınca Kelly’de seçildi İngiliz milli takımına. Bunu duyan Rio Ferdinand bir ağla bir ağla.. Kelly ile birlikte tam 6 oyuncumuz oldu milli takımda (Gerrard, Johnson, Downing, Henderson, Carroll ve Kelly)

Joe Allen’in transfer listesine koyulma durumu varmış.. Liverpool sinsi bir şekilde bekliyor bu durumu…

Liverpool bir çocuğun daha peşinde.. Birmingham’dan Foday Nabay ile ilgileniyormuşuz. Çocuk 13 yaşında ve U18 de oynuyormuş.

Rodgers Aqua ve Cole’un takımda kalmasını istiyormuş.  Milan Aqua’yı almayacağını deklare etti zaten, Aqua’nın da oynamadığı takım kalmadı..

Kuyt gitti (ben geldi de derim gerçi :D ) Liverpool onu çok arayacak emin olun.. Böyle şahsiyetler az bulunur dünya’da..


Hiç yorum yok: