1 Haziran 2012 Cuma

BRENDAN RODGERS AÇIKLANDI





Yeni TD miz resmen açıklandı hayırlı olsun.. Konuşması beni etkiledi şahsen, bugünden itibaren sanki başımızda Rafa yada Kenny varmış gibi desteklemek düşer bize.. Hatta bloğu Rafa gibi takip ediyorsa :) birkaç transfer önerimiz bile olur..

Rodgers sözlerine, bu uzun süreli bir proje diyerek başlamış, bu yıllar alacak bir proje, ilk olarak bu harika kulübün geleneğini korumak istiyorum ve yaratıcı atak futbolu disiplin ile birleştireceğiz..

Sonra, 20 yıldır kazanılamayan Ligi kazanırız hemen demek gerçekçi olmaz demiş ve fakat bugün bunun için çalışmaya başladığını söylemiş.

Son olarak da, Bu şehir insanları ve taraftarları için savaşacağıma hayatım üzerine söz veriyorum diyerek beni benden almıştır.. :)

Bu arada bahsedilen transfer bütçesi zaten Swansea kadar :) 30-40M £




Hiç yorum yok: